Ben jij ook eng?quote:
Wat hebben ze gehaald?quote:Op maandag 6 april 2026 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, hockeyers en hockeysters hebben het gehaald
Beide de EHL (europacup) gewonnenquote:
Dat is geen paashaasquote:
Ik weet.quote:
quote:
Had ook niet anders verwachtquote:
FF?quote:
Het is maar 1x per jaar Pasenquote:
Tijdje niet gezien nee, maar die duikt wel weer opquote:
Nee anders komt ie juist hieroquote:
Het is wat dat betreft goed dat hij niet hier in de buurt woontquote:
Het zijn niet zijn beestjes ....quote:Op maandag 6 april 2026 18:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft goed dat hij niet hier in de buurt woont
Tot er 1 in zijn bed ligt ..........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |