Dat heet een tolerant discussie forum.quote:Op maandag 6 april 2026 17:56 schreef alternatif het volgende:
[..]
ik weet niet of ik de eigenaar centjes gun als bepaalde lieden gevrijwaard zijn de boel te verzieken
onbeperkte tolerantie leidt tot het verdwijnen van tolerantiequote:Op maandag 6 april 2026 17:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat heet een tolerant discussie forum.
Dat is helemaal zonder regels en dat is het niet.quote:Op maandag 6 april 2026 18:00 schreef alternatif het volgende:
[..]
onbeperkte tolerantie leidt tot het verdwijnen van tolerantie
nou ik denk als het forum uiteindelijk op zwart gaat door leegloop van users er een einde is aan de tolerantie, haha !quote:Op maandag 6 april 2026 18:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is helemaal zonder regels en dat is het niet.
Uiteraard, maar je vindt dan vast wel een bubbel met gelijkgestemden.quote:Op maandag 6 april 2026 18:03 schreef alternatif het volgende:
[..]
nou ik denk als het forum uiteindelijk op zwart gaat door leegloop van users er een einde is aan de tolerantie, haha !
Als de jongste dag is aangebroken kun je je het beste vermommen als duivel en helpen om de ongelovigen op te drijven naar de trap die afdaalt naar de hel.quote:Op maandag 6 april 2026 16:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als ze de Al Aqsa moskee opblazen om de Derde Tempel te gaan bouwen loop ik toch over richting team Trump/Netanyahu. Want dan geloof ik ook dat de eindtijd dichtbij is.
Daar leer je niets van en als je in de verkeerde bubbel terecht komt loopt het slecht met mensen af.quote:Op maandag 6 april 2026 18:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je vindt dan vast wel een bubbel met gelijkgestemden.
quote:Right-wing Israeli TV report fuels rumors Israel supplying arms to Iran protesters
Channel 14’s Tamir Morag says arms from ‘foreign actors’ let protesters kill hundreds of officers; Iranian FM: ‘Trump should now know exactly where to go to stop killings’
Gewoon doorscrollen als je de betreffende UI ziet en niet de inhoud lezen.quote:Op maandag 6 april 2026 17:54 schreef alternatif het volgende:
heeft iemand een script waarvan je bepaalde users kan blokkeren
En daarom word jij hier nog getolereerd..quote:Op maandag 6 april 2026 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar leer je niets van en als je in de verkeerde bubbel terecht komt loopt het slecht met mensen af.
Ik gok dat Israel het liefst een lekkere dikke burgeroorlog in Iran ziet, waarin ze in de chaos gewoon kunnen bombarderen wat ze willen.quote:Op maandag 6 april 2026 18:17 schreef Memeowitz het volgende:
https://www.timesofisrael(...)-to-iran-protesters/
[..]
Dat kan toch gewoon met een abo?quote:Op maandag 6 april 2026 17:54 schreef alternatif het volgende:
heeft iemand een script waarvan je bepaalde users kan blokkeren
Iets als meest succesvolle onderhandeling ooit, bepaald punten nog niet naar de zin van Trump, maar daar zullen ze snel mee akkoord gaan want anders zwaait er wat. Verder nog wat over fakenews en een warrig verhaal over van alles en nog watquote:Op maandag 6 april 2026 18:53 schreef Doler12 het volgende:
Nou tien minuten nog. Zullen we weer een magische uitstel krijgen?
[ afbeelding ]
Geef mij olie Iran, ik heb een droge snavel.
Iran heeft enkele Mossad figuren en Iraanse landverraders opgepakt. En opgehangen.quote:Op maandag 6 april 2026 18:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik gok dat Israel het liefst een lekkere dikke burgeroorlog in Iran ziet, waarin ze in de chaos gewoon kunnen bombarderen wat ze willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |