Dilan Yeşilgöz-Zegerius neem ik aan?quote:Op maandag 6 april 2026 15:26 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Oh..en wie neemt dan het stokje over?
1. Wat verwacht jij precies van onze MP in deze situatie?quote:Op maandag 6 april 2026 15:25 schreef UitStraling het volgende:
Enigszins off topic maar toch vermoed ik zo dat Rob Jetten zich binnenkort ziek meldt, die kan hier helemaal niet mee omgaan.
1. Klein toespraakje om vooral het wat minder gefortuneerde deel van het volk gerust te stellen.quote:Op maandag 6 april 2026 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
1. Wat verwacht jij precies van onze MP in deze situatie?
2. Waarom zou Jetten hier niet 'mee om kunnen gaan'?
Is weer eens wat afwisseling van het TDS van de andere helft.quote:Op maandag 6 april 2026 15:34 schreef Monolith het volgende:
Half fok heeft terminale Jetten derangement syndrome helaas.
Het vervelende voor ze is dat ze ook gelijk Timmermans, Halsema en Kaag derangement syndrome hebben. Daar is het Nederlandse zorgstelsel helemaal niet op berekend.quote:Op maandag 6 april 2026 15:36 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Is weer eens wat afwisseling van het TDS van de andere helft.
Ok, Trolstraling.quote:Op maandag 6 april 2026 15:25 schreef UitStraling het volgende:
Enigszins off topic maar toch vermoed ik zo dat Rob Jetten zich binnenkort ziek meldt, die kan hier helemaal niet mee omgaan.
1. Volgens mij is Heinen (die over de financiën gaat) heel duidelijk hierover: het is te vroeg voor steunmaatregelen, omdat ongewis is hoe dit conflict zich ontwikkelt. Geld uitdelen kan altijd nog.quote:Op maandag 6 april 2026 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. Klein toespraakje om vooral het wat minder gefortuneerde deel van het volk gerust te stellen.
2. Mensenkennis
Ja, TDS. Dat zal het zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 15:36 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Is weer eens wat afwisseling van het TDS van de andere helft.
https://www.bbc.com/news/(...)08-81cc83e62efc#postquote:Strikes on civilian targets are illegal, says the European Council's president - and "only a diplomatic solution" will end the war with Iran.
"Any targeting of civilian infrastructure, namely energy facilities, is illegal and unacceptable," António Costa said in a post on X earlier this morning.
His statement comes after threats by US President Donald Trump to destroy Iranian infrastructure if the Strait of Hormuz is not reopened.
Luis Moreno Ocampo, founding chief prosecutor of the International Criminal Court, has previously told the BBC that the war on Iran amounts to a crime of aggression under international law.
More than 100 experts on international law have also signed an open letter expressing "profound concern" about what they see as serious violations of international law by the US, Israel and Iran.
Mensen zijn niet meer gewend aan rust en fatsoen in de politiek.quote:Op maandag 6 april 2026 15:34 schreef Monolith het volgende:
Half fok heeft terminale Jetten derangement syndrome helaas.
Ik begin maar vast met optellen, dan sluit het straks weer wat beter aan op TACO.quote:
W.b. 1, daar kan ik je/hem wel mee helpen.quote:Op maandag 6 april 2026 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1. Klein toespraakje om vooral het wat minder gefortuneerde deel van het volk gerust te stellen.
2. Mensenkennis
Pakistan is toch bemiddelaar?quote:Op maandag 6 april 2026 15:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begin maar vast met optellen, dan sluit het straks weer wat beter aan op TACO.
Wat mij betref komt er geen aanval op de energiecentrales en komt er een diplomatieke oplossing.
Er wordt in de achtergrond vast wel aan gewerkt maar ik heb geen enkel vermoeden hoe de vooruitgang is.
Derde termijn?quote:
quote:Op maandag 6 april 2026 15:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
W.b. 1, daar kan ik je/hem wel mee helpen.
Onze regeringsleier heeft 2 alternatieven.
A. Een moderne korte toespraak in de hedendaagse populaire 'peace by strength' stijl:
Open die NEUKENDE Straat van Hormoez, stelletje idiote bastaarden, of jullie zullen in de HEL leven! GA MAAR KIJKEN! Allah zij geprezen.
B. Een korte toespraak die meer in lijn is met onze superieure westerse gristelijke cultuur.
Landgenoten, des Heeren Wederkomst is nakende. Enkelen van u zal Hij tot zich nemen. De rest zal Hij ter helle werpen. Daar zal geween zijn, en geknars der tanden.
Als ze de Al Aqsa moskee opblazen om de Derde Tempel te gaan bouwen loop ik toch over richting team Trump/Netanyahu. Want dan geloof ik ook dat de eindtijd dichtbij is.quote:Op maandag 6 april 2026 14:51 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dan is de wederkomst van Christus dichtbij.
Epic Fury.quote:Op maandag 6 april 2026 16:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?
Ik ben het draadje kwijt.
Ik denk de energie infrastructuur en bruggen in Iran bombarderen.quote:Op maandag 6 april 2026 16:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?
Kan ook ~33 uren zijn, niemand die het nog weet.quote:Op maandag 6 april 2026 16:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |