"Go"? Trump was al een full retard ruim voordat hij voor de eerste termijn gekozen werd. Dus inderdaad, de mensheid draagt geen schuld, maar MAGA-stemmers en slippendragers in (sociale) media die hem een tweede keer aan de macht geholpen hebben zeker wel.quote:Op maandag 6 april 2026 09:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Op zich heeft trump gelijk op een X aantal punten, maar hij en zijn entourage gedragen zich als een stel schuimbekkende retards. Dat is niet de schuld van de mensheid.
Never go full retard.
Ik zou als Iran ook dat machtsmiddel niet zomaar opgeven.quote:Op maandag 6 april 2026 09:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Iran zal niet akkoord gaan. Ze weten dat er binnenkort enorme tekorten gaan komen aan niet alleen olie maar ook kerosine in veel delen van de wereld en dat die klappen gigantisch zullen zijn en Trump aangerekend gaat worden.
En tot een slag om de straat zijn ze ook wel bereid.
Ook dat.quote:Op maandag 6 april 2026 09:52 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ik zou als Iran ook dat machtsmiddel niet zomaar opgeven.
Ze kunnen er lekker mee spelen. Het ene schip van het ene land mag er wel door, het andere niet.
Dat weet ik ook niet, daarom zeg ik misschien, maar zie ze zich niet zomaar terugtrekken, dus er zal zeker nog heel wat platgegooid worden in Iran.quote:
Dit zit er wel aan te komen inderdaad en dan gaat de timer lopen voor het Iraanse volk, geeft het regime in Teheran toe voordat er miljoenen mensen sterven of zijn het echt monsters, het gaat wat zeggen over de intrinsieke moraal van de islam ook natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2026 09:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
door de ontziltingsinstallaties en energiecentrales te bombarderen
Dankzij deze mokerdomme oorlog heeft Iran globaal zels meer macht dan ze ooit heeft gehad.quote:Op maandag 6 april 2026 09:52 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ik zou als Iran ook dat machtsmiddel niet zomaar opgeven.
Ze kunnen er lekker mee spelen. Het ene schip van het ene land mag er wel door, het andere niet.
Bedoel je niet dat de timer nu gaat lopen? Als die water en energie infra gebombardeerd gaat worden gaat er natuurlijk sowieso geen regime change meer komen, want wie kan dan nog het stokje overnemen?quote:Op maandag 6 april 2026 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zit er wel aan te komen inderdaad en dan gaat de timer lopen voor het Iraanse volk, geeft het regime in Teheran toe voordat er miljoenen mensen sterven of zijn het echt monsters, het gaat wat zeggen over de intrinsieke moraal van de islam ook natuurlijk.
Ik weet het antwoord al.
Net zoals het platgooien van ontziltingsinstallaties(waar de bevolking hoe dan ook last van gaat krijgen) wat zegt over de intrensieke moraal van de christenen en joden die deze installaties platgooien, wil je zeggen?quote:Op maandag 6 april 2026 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zit er wel aan te komen inderdaad en dan gaat de timer lopen voor het Iraanse volk, geeft het regime in Teheran toe voordat er miljoenen mensen sterven of zijn het echt monsters, het gaat wat zeggen over de intrinsieke moraal van de islam ook natuurlijk.
Ik weet het antwoord al.
live long enough to see yourself become the villainquote:Op maandag 6 april 2026 10:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net zoals het platgooien van ontziltingsinstallaties(waar de bevolking hoe dan ook last van gaat krijgen) wat zegt over de intrensieke moraal van de christenen en joden die deze installaties platgooien, wil je zeggen?
In Trump zijn hoofd zal een verdorstende bevolking het eigen regime verscheuren.quote:Op maandag 6 april 2026 09:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat de timer nu gaat lopen? Als die water en energie infra gebombardeerd gaat worden gaat er natuurlijk sowieso geen regime change meer komen, want wie kan dan nog het stokje overnemen?
Zucht prima, ik laat "go" wel weg danquote:Op maandag 6 april 2026 09:51 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
"Go"? Trump was al een full retard ruim voordat hij voor de eerste termijn gekozen werd. Dus inderdaad, de mensheid draagt geen schuld, maar MAGA-stemmers en slippendragers in (sociale) media die hem een tweede keer aan de macht geholpen hebben zeker wel.
Ze moeten potdomme het internet weer aanzetten!!!!quote:Op maandag 6 april 2026 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al.
Als ze alles van massale opstanden tot een genocide te verbergen hebben zullen ze dat niet doen.quote:Op maandag 6 april 2026 10:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ze moeten potdomme het internet weer aanzetten!!!!
Kunnen ze straks mooi zeggen, "Wij hadden ooit drinkwater van uitmuntende kwaliteit, beter zelfs dan die in Amerika"quote:Op maandag 6 april 2026 10:16 schreef Basp1 het volgende:
En kunnen jullie met je ontziltings installaties fantasieen eens een kaart laten zien waar de urbane gebieden zijn die miljoenen iraniers zouden huisvesten die van dit water gebruik maken.
Dat iran een water probleem heeft was allang bekend, maar het zit voornamelijk in de landbouw waar men er inefficiënt mee omgaat en ook de bevolking verbruikt relatief veel liters per persoon.
Verder is de kwaliteit van het drinkwater uit de kraanin iran van noord europese kwaliteit en kun je het zo drinken. Dit in tegenstelling tot sommige zogenaamd wel ontwikkelde westerse amerikaanse gebieden waar er vervuild drinkwater uit de kraan komt.
Iran is inderdaad het machtigste van de wereld en dat is een van de redenen waarom ze aangevallen werdenquote:Op maandag 6 april 2026 09:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dankzij deze mokerdomme oorlog heeft Iran globaal zels meer macht dan ze ooit heeft gehad.
Plus een incompetente regering hier tot en met. Drukker met social media en ad hoc beleid dan met ons land.quote:Op maandag 6 april 2026 10:24 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Iran is inderdaad het machtigste van de wereld en dat is een van de redenen waarom ze aangevallen werden
Olie is macht. Olie kan de rest van de wereld helemaal plat leggen. Voor een gedeelte is dat zelfs al gebeurd in nederland. De vissersboten varen niet eens meer uit vanwege de hoge dieselprijzen. En dit soort zaken spelen in de rest van de wereld ook af.
Nou nou nou...quote:
Dus dat gevraagde kaartje om je bizarre claims over miljoenen mensen afhankelijk van ontziltingsinstallaties te onderbouwen gaan we niet krijgen. Waarschijnlijk omdat je dan moet toegeven dat je internet bubble je in de maling heeft genomen.quote:Op maandag 6 april 2026 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze straks mooi zeggen, "Wij hadden ooit drinkwater van uitmuntende kwaliteit, beter zelfs dan die in Amerika"
Dit. Heb zelf ooit eens de CEO van een groot bedrijf op zijn nummer gezet ten overstaan van zijn hele familie. Die kreeg ook kortsluiting in zijn kop. Hoe het mogelijk was dat iemand hem niet alleen tegensprak, maar ook nog eens flink de waarheid zei. Volgens mij had hij dat nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 6 april 2026 09:48 schreef LXIV het volgende:
Na zijn ontmoetingen met Europese leiders is Trump gewend dat iedereen zich ogenblikkelijk aan hem onderwerpt. De Iraniërs doen dit niet en daar weet Trump helemaal niet mee om te gaan.
Sleutelwoord in dit relaas is natuurlijk het laatste woordje was.quote:Op maandag 6 april 2026 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Heb zelf ooit eens de CEO van een groot bedrijf op zijn nummer gezet ten overstaan van zijn hele familie. Die kreeg ook kortsluiting in zijn kop. Hoe het mogelijk was dat iemand hem niet alleen tegensprak, maar ook nog eens flink de waarheid zei. Volgens mij had hij dat nog nooit meegemaakt.
Mooi gezicht was dat.
Was destijds wel mijn schoonvader, maar toch, dat mocht de pret niet drukken.
Nou ja, in Nederland hebben we sowieso weinig invloed op het proces gehad, maar je ziet die schijnheilige distantiërende neiging in de VS wel steeds meer. Talking heads als Rogan en MTG die nu opeens hun handen in onschuld wassen, terwijl ze de man voluit steunden terwijl hij rallies organiseerde waar borden met 'Final battle', 'Retribution' en 'Deportations Now' rondgesleept werden... ieder persoon die zelfstandig zijn veters kon strikken in die periode, kon zien dat deze mafkees het land en de rest van de wereld in de doffe ellende zou storten. Ze hebben er bewust voor gekozen.quote:Op maandag 6 april 2026 10:07 schreef oheng het volgende:
[..]
Zucht prima, ik laat "go" wel weg dan
"Never full retard"
Kun je dat zelf niet gewoon opzoeken, ik ben je leraar niet of je slaafje?quote:Op maandag 6 april 2026 10:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus dat gevraagde kaartje om je bizarre claims over miljoenen mensen afhankelijk van ontziltingsinstallaties te onderbouwen gaan we niet krijgen. Waarschijnlijk omdat je dan moet toegeven dat je internet bubble je in de maling heeft genomen.
quote:Op maandag 6 april 2026 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sleutelwoord in dit relaas is natuurlijk het laatste woordje was.
In het redelijke. Als ze dit na de oorlog gaan volhouden geef ik ze weinig kans. Je kunt de wereld maar zolang chanteren.quote:Op maandag 6 april 2026 09:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dankzij deze mokerdomme oorlog heeft Iran globaal zels meer macht dan ze ooit heeft gehad.
Sowieso, de VS kan Iran nog altijd een hoop narigheid aandoen zelfs al gaat het regime niet weg. Het is niet dat ze onkwetsbaar zijn.quote:Op maandag 6 april 2026 10:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In het redelijke. Als ze dit na de oorlog gaan volhouden geef ik ze weinig kans. Je kunt de wereld maar zolang chanteren.
Jij doet claims over miljoenen mensen afhankelijkheid van onzilting, op een discussie platform, dan is het gebruikelijk dat je deze onderbouwd.quote:Op maandag 6 april 2026 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet gewoon opzoeken, ik ben je leraar niet of je slaafje?
quote:Op maandag 6 april 2026 10:43 schreef Jippie het volgende:
Graag een beetje fatsoenlijk discussiëren op deze Tweede Paasdag..
Als je nou ook een beetje fatsoenlijk meedoet aan de discussie en er niet steeds met een gestrekt been ingaat, word ik misschien ook wel fan van jou!quote:
Nou ja, tegenwoordig is het vrij snel om wat basisinformatie op te zoeken,quote:Op maandag 6 april 2026 10:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij doet claims over miljoenen mensen afhankelijkheid van onzilting, op een discussie platform, dan is het gebruikelijk dat je deze onderbouwd.
Blijkbaar kun je dit niet en moet de bal teruggekaatst worden, waarmee je dus nog meer bewijst dat je een maga zender bent, gespeend van enig inhoudelijk kennis die totaal niet weet wat hij zegt.
Misschien kunnen we ruilen. De straat openen en jullie krijgen water van ons.quote:Op maandag 6 april 2026 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig is het vrij snel om wat basisinformatie op te zoeken,
Extreme Scarcity: Iran is ranked among the world’s most water-stressed nations, utilizing over 80–100% of its renewable water resources.
Infrastructure Crisis: Major dams are nearly empty, with some, like those supplying Tehran, at less than 5% capacity.
Agricultural Overuse: Approximately 90% of water is used in agriculture, with inefficient, water-intensive farming techniques exacerbating the shortage.
Groundwater Depletion: Aquifers are heavily depleted, resulting in land subsidence, which causes, for example, road and building damage in cities like Shiraz, Isfahan, and Yazd.
Population Displacement: The worsening shortages in Tehran have prompted discussions on the necessity of relocating the capital.
Resource Disruption: The, potential, destruction, of, water, infrastructure, during, conflict, threatens to cause long-term, irreversible, damage, to, water, supplies.
Zoals ik in eerder topic al zei:quote:Op maandag 6 april 2026 10:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ruilen. De straat openen en jullie krijgen water van ons.
Kijk naar de groenland drama, hij begon te dreigen met annexatie.quote:Op maandag 6 april 2026 09:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is de manier van onderhandelen van Trump. Roepen dat er snel een deal kan komen en vervolgens snoeihard dreigen.
Dat zijn geen deals die dan, als überhaupt, gesloten kunnen worden.
Dat is hier tekenen bij het kruisje en verder je bek dichthouden.
Dat heeft met onderhandelen helemaal niets te maken, maar dat snapt die volstrekt incapabele droeftoeter van een Trump niet.
Die idioot moeten ze lekker in een bejaardenhuis tiefen; kan hij daar mooi gaan "onderhandelen" en dreigen dat er heel snel balletjes in de soep moeten komen want anders....
Mweh, perspectiefkwestie. De macht hiertoe heeft ze altijd al gehad. Het was één van de redenen waarom Iran langere tijd met rust is gelaten. Het is imo niet een teken van 'meer macht' nu ze deze kaart trekt.quote:Op maandag 6 april 2026 09:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat dit exact het plan is.quote:Op maandag 6 april 2026 10:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ruilen. De straat openen en jullie krijgen water van ons.
Miljoenen mensen die sterven? Hoe kom je bij die aantallen? Je bent toch niet het gebruik van kernwapens of bommen aan het goedpraten hè.quote:Op maandag 6 april 2026 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord al.
Het ging hier slechts over drinkwater.quote:Op maandag 6 april 2026 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Miljoenen mensen die sterven? Hoe kom je bij die aantallen? Je bent toch niet het gebruik van kernwapens of bommen aan het goedpraten hè.
Miljoenen doden lijkt me dan alsnog overdreven.quote:Op maandag 6 april 2026 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ging hier slechts over drinkwater.
Opletten aub.
nou ik denk dat ie bedoeld als de VS en Israel het iraanse volk gaan bewapenen voor een mogelijke opstand.quote:Op maandag 6 april 2026 11:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Miljoenen mensen die sterven? Hoe kom je bij die aantallen? Je bent toch niet het gebruik van kernwapens of bommen aan het goedpraten hè.
Maximaal drie maximaal vier dagen overleeft een mens zonder water.quote:Op maandag 6 april 2026 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Miljoenen doden lijkt me dan alsnog overdreven.
Dat hebben ze al geprobeerd maar de Koerden gingen er met de wapens vandoor.quote:Op maandag 6 april 2026 11:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou ik denk dat ie bedoeld als de VS en Israel het iraanse volk gaan bewapenen voor een mogelijke opstand.
het IRCG is behoorlijk groot en ongetrainde burgers tegen dat kan uitlopen in miljoenen doden en gewonden.
Het drinkwatertekort was al voor de oorlog dusdanig ernstig dat de volledige evacuatie van Teheran een van de opties was.quote:Op maandag 6 april 2026 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Miljoenen doden lijkt me dan alsnog overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |