Zei het toch.quote:Op maandag 20 april 2026 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Labrosse en Berckmoes hebben de vervelende neiging redelijk te kunnen sprinten, maar nooit die moeite te doen
Al denk ik dat Lenny gemaakt is voor de Waalse Pijl. Denk dat Lenny en Seixas allebei podium rijden normaal gesproken.
@Max23 met al 3x 32 punten is dan ook wel jammerquote:Op vrijdag 24 april 2026 16:36 schreef Pino112 het volgende:
@:Mani89 heeft net één puntje te weinig voor het klassement van @:franklop , erg jammer.
Uitslag speelronde 25:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 25:
[ afbeelding ]
Hopen op een goede Remco ja. De helft van mijn team start in Luik, en dan zijn Narvaez en Tibo nog geblesseerd.quote:Op vrijdag 24 april 2026 17:06 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb op papier een loeisterke ploeg voor Luik met Tulett, Bernal, van Eetvelt, Pinarello en Verstrynge.
Maar ja, het zal vast niet genoeg zijn tegen Evenepoel van @:Felagund
Zeer sympathiek dat Jody en Emielke naar de ereplekjes sprinten achter Remco.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hopen op een goede Remco ja. De helft van mijn team start in Luik, en dan zijn Narvaez en Tibo nog geblesseerd.
In Romandie hoop ik wel wat punten te scoren ja, al zijn het ook 3 renners die zomaar niets binnen zouden kunnen hengelen.quote:Op zondag 26 april 2026 19:41 schreef franklop het volgende:
@:gotenssj en ik hebben (vooralsnog) niemand in de reguliere speeltijd aan het vertrek in de CROKY CUP.
Wel wat renners in de verlenging, maar daar ga ik het verschil niet maken
Altijd tegen mij, wat een kutspel. Ziedend!quote:Op zondag 26 april 2026 19:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeer sympathiek dat Jody en Emielke naar de ereplekjes sprinten achter Remco.
Dainese en Baroncini starten alsnog in Duitsland! Voor jou dief Jakobsen en Rota.quote:Op zondag 26 april 2026 20:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In Romandie hoop ik wel wat punten te scoren ja, al zijn het ook 3 renners die zomaar niets binnen zouden kunnen hengelen.
Mwah, ik zie 1 van die 2 wel top 15 rijden eigenlijk. Rota misschien ook wel, al is die dit jaar nog niet in goede vorm, dief Fabio nooit natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2026 17:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dainese en Baroncini starten alsnog in Duitsland! Voor jou dief Jakobsen en Rota.
Vrees dat het nog niet genoeg zal zijn. Verlenging is nu ook al verloren
quote:
Ik weet nu al voldoendequote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We nemen afscheid van @:Aguero, @:DecoAoreste, @:DeLuna, @:wimderon en ondergetekende.
[ afbeelding ]
Overmorgen weten we meer.
RIPquote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We nemen afscheid van @:Aguero, @:DecoAoreste, @:DeLuna, @:wimderon en ondergetekende.
[ afbeelding ]
Overmorgen weten we meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |