Sinds vanmiddag is opeens z'n URL en naam veranderd op PCS, bijzonder.quote:Op maandag 20 april 2026 19:05 schreef knijn1985 het volgende:
@:pino112 is het Tom of Thomas Pidcock? Lijkt iets niet goed te gaan daardoor.
Zou Steef een mail sturen dat ie dit niet per doenquote:Op maandag 20 april 2026 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag is opeens z'n URL en naam veranderd op PCS, bijzonder.
Zal het rechttrekken.
Dan krijg je denk ik een ziende mail terug?quote:Op maandag 20 april 2026 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou Steef een mail sturen dat ie dit niet per doen
In het meest gunstige geval een AI antwoord.quote:Op maandag 20 april 2026 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan krijg je denk ik een ziende mail terug?
Gast, jij hebt gewoon Seixas in de Waalse Pijl hè. Dat win je natuurlijk makkelijk.quote:Op zondag 19 april 2026 15:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tegen Lenny Martinez in de Waalse Pijl en tegen Pogi in Luik. Altijd tegen mij???
Labrosse en Berckmoes hebben de vervelende neiging redelijk te kunnen sprinten, maar nooit die moeite te doenquote:Op maandag 20 april 2026 20:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gast, jij hebt gewoon Seixas in de Waalse Pijl hè. Dat win je natuurlijk makkelijk.
Wel opvallend dat we allebei nog op 0 staan na de AGR.
Opgelost!quote:Op maandag 20 april 2026 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag is opeens z'n URL en naam veranderd op PCS, bijzonder.
Zal het rechttrekken.
Waarom nu ineens weer in vorm?quote:Op woensdag 22 april 2026 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topaankoop Ion mag volgend jaar nog wel een jaartje in mijn team zo.
We mogen Hirschi toevoegen.quote:Op woensdag 22 april 2026 13:14 schreef Steven184 het volgende:
Kung, Powless, Sheffield, van Wilder, Howson en Buratti allemaal out
mja, ik vlam een beetje mee. ik had de hoop dat Giulio ook voorin wilde rijden. maar die luie spaghettivreter komt zijn bed niet uit voor een sprintje. Egan helaas wel en met die punten van Tulett moet Giulio twee? etappes winnen plus het eindklassement. dat is waarschijnlijk een brug te verquote:
AI-genotquote:Op donderdag 23 april 2026 07:39 schreef Faraday01 het volgende:
Pogi tegen Seixas in Luik
De balletjes zijn goed voorverwarmd bij de loting
Zei het toch.quote:Op maandag 20 april 2026 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Labrosse en Berckmoes hebben de vervelende neiging redelijk te kunnen sprinten, maar nooit die moeite te doen
Al denk ik dat Lenny gemaakt is voor de Waalse Pijl. Denk dat Lenny en Seixas allebei podium rijden normaal gesproken.
@Max23 met al 3x 32 punten is dan ook wel jammerquote:Op vrijdag 24 april 2026 16:36 schreef Pino112 het volgende:
@:Mani89 heeft net één puntje te weinig voor het klassement van @:franklop , erg jammer.
Uitslag speelronde 25:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 25:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |