Mist ook gewoon helaas de echte powerquote:Op zondag 5 april 2026 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Puck met haar specialiteit: rampzalig gepositioneerd zitten en dan onnodig energie verspillen.
De enige reden dat men hier juicht voor Mathieu is het vlaggetje.quote:Op zondag 5 april 2026 17:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb niet omgekeken. Ik zie net pas op de herhaling dat Remco bijna aansloot.
Lachwekkend.
Dat is onbegrijpelijk.quote:Op zondag 5 april 2026 17:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lachwekkend.
Van Roodhooft mag je ook wel meer verwachten. Alpecin is juist vaak de ploeg die met niks doen toch in winnende situaties terecht komt met bijvoorbeeld Philipsen.quote:Op zondag 5 april 2026 17:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lachwekkend.
Volgend jaar weer!quote:Op zondag 5 april 2026 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is onbegrijpelijk.
Als je al twee keer uit het wiel bent gebonjourd op de laatste Kwaremont MOET je met een ander plan komen.
Gebrek aan koersinzicht ben ik het niet direct mee eens, op dit soort dagen zit er eerder een soort van idioot eergevoel in de weg. Je moet draaien met Pogacar, anders ben je een mietje. Nou, dan maar een keer een mietje.quote:Op zondag 5 april 2026 17:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De enige reden dat men hier juicht voor Mathieu is het vlaggetje.
Het is en blijft verder natuurlijk wel gewoon een totaal ongeloofwaardige proleet met een gebrek aan koersinzicht.
Straks alleen recordhouder met 4 zeges in Vlaanderen!quote:Op zondag 5 april 2026 17:12 schreef Tommeke het volgende:
Kopecky zal ook eens even een kopbeurtje doen hè.
Heb je de E3 gekeken? Kleine kans dat dat advies uit de auto kwamquote:Op zondag 5 april 2026 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Roodhooft mag je ook wel meer verwachten. Alpecin is juist vaak de ploeg die met niks doen toch in winnende situaties terecht komt met bijvoorbeeld Philipsen.
Of zou hij daar gewoon niet naar luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |