Lucinda Brand is ook best sympathiek.quote:Op zondag 5 april 2026 16:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja eens, maar als je zo gaat strepen blijven van het hele peloton alleen Vos en Puck over als sympathiek.
Bettiol is zijn koerier Piccolo kwijt. Asgreen kan niet zonder Taus.quote:Op zondag 5 april 2026 17:00 schreef Marcoss het volgende:
Bettiol op 24, Asgreen op 28.. die hadden ooit betere tijden hier
Ik vond Vollering er eigenlijk nog het beste uitkomen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:55 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De docu serie “La Course” kijken. Dan krijg je meteen een hekel aan iedereen binnen die ploeg. Een zeldzaam grote verzameling van onsympathieke mensen.
Welk fenomeen mist Dylan Teuns (60e)?quote:Op zondag 5 april 2026 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bettiol is zijn koerier Piccolo kwijt. Asgreen kan niet zonder Taus.
Dielon is van een klif gevallen nadat Europol op de stoep stond bij Baggerijn.quote:Op zondag 5 april 2026 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welk fenomeen mist Dylan Teuns (60e)?
Nouja, de koers is wel weinig spannend natuurlijk. Dit scenario konden we al vooraf intekenen.quote:
Het is ook wel gekmakend dat Mathieu vooraf al zegt dat hij gewoon met Pogacar gaat rijden. Want als je niet rijdt laat je zien dat je bang bent.quote:Op zondag 5 april 2026 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, de koers is wel weinig spannend natuurlijk. Dit scenario konden we al vooraf intekenen.
Het feit dat bijna iedereen geweldig scoort in de Prono is ook veelzeggend
Maar ja, als Pogacar niet meedoet is het hetzelfde maar dan met Van der Poel die doet wat hij wil.quote:Op zondag 5 april 2026 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, de koers is wel weinig spannend natuurlijk. Dit scenario konden we al vooraf intekenen.
Het feit dat bijna iedereen geweldig scoort in de Prono is ook veelzeggend
Ik heb niet omgekeken. Ik zie net pas op de herhaling dat Remco bijna aansloot.quote:Op zondag 5 april 2026 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook wel gekmakend dat Mathieu vooraf al zegt dat hij gewoon met Pogacar gaat rijden. Want als je niet rijdt laat je zien dat je bang bent.
Nou, heeft weer veel opgeleverd zeg.
Dit verzin je toch niet, dan ben je echt borderline zwakzinnig.quote:Op zondag 5 april 2026 17:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik heb niet omgekeken. Ik zie net pas op de herhaling dat Remco bijna aansloot.
Lachwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |