Volgende weer Pogacar. Ik kijk alleen de Scheldeprijs deze week.quote:Op zondag 5 april 2026 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We versturen deze week de rouwkaarten. Volgende week zondag zijn jullie allemaal welkom bij de uitvaart.
Ik las dit verkeerd.quote:Op zondag 5 april 2026 16:54 schreef DIJK het volgende:
Toch wel knap dat dikke Zoë er ook nog bij zit
En Baskenland he!quote:Op zondag 5 april 2026 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgende weer Pogacar. Ik kijk alleen de Scheldeprijs deze week.
Itzulia, Bob.quote:Op zondag 5 april 2026 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vorig jaar verloor hij door een verkeerd ingeschatte bocht.quote:Op zondag 5 april 2026 16:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mike wilde zich laten zienquote:
Van Baarle begon goed aan het seizoen, maar z'n voorjaar is eigenlijk net zo anoniem als de afgelopen jarenquote:
Grote vriend del Toro gaat ons daar een week lang in het gezicht spugen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Itzulia, Bob.
De enige koers die telt.
Heeft nog niet eens een eigen topicquote:Op zondag 5 april 2026 16:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Baskenland he!
Met de kans op een opvolger van Christophe Moreau
Helaas ook met Del Toroquote:Op zondag 5 april 2026 16:58 schreef H.Vviv het volgende:
Itzulia trouwens met een geweldig parcours en ook een goed deelnemersveld.
Ik verwacht heel erg veel van Seixas.quote:Op zondag 5 april 2026 16:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Grote vriend del Toro gaat ons daar een week lang in het gezicht spugen.
Altijd tegen ons.
Zijn trucje werkt ook niet meer sinds Van der Poel en later Pogacar steeds eerder aan zijn gaan vallen.quote:Op zondag 5 april 2026 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Baarle begon goed aan het seizoen, maar z'n voorjaar is eigenlijk net zo anoniem als de afgelopen jaren
Ja eens, maar als je zo gaat strepen blijven van het hele peloton alleen Vos en Puck over als sympathiek.quote:Op zondag 5 april 2026 16:55 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De docu serie “La Course” kijken. Dan krijg je meteen een hekel aan iedereen binnen die ploeg. Een zeldzaam grote verzameling van onsympathieke mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |