abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220504378
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220504387
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke weet niet wat voor schoenen goed zijn voor een kind dat gaat lopen.
Ze heeft al wel schoenen gekocht, weliswaar te klein. Waarom geen advies gevraagd in de winkel? En waarom draagt haar zoon nu al schoenen met harde zool terwijl hij nog niet kan lopen? Zoveel vragen weer.
Laatste post uit het vorige deel⬆
pi_220504391
Ik moest gisteren of zo ook wel lachen, Sanneke deelde eerder dat ze niet veel over haar zoon deelde omdat hij veel sneller dan gemiddeld was en dat andere moeders daar moeite mee hadden. Het jochie is 16mnd las ik ergens en hij loopt nog niet, helemaal prima natuurlijk maar veel sneller dan gemiddeld is hij niet. En niet om het kindje af te kraken, elk kind op zn eigen tempo!
pi_220504440
Kan iemand even een recap geven over Marlyn en deurbellen en die Kim en wat al niet meer? Heb dat toen niet helemaal gevolgd. Maar wel stik nieuwsgierig nu!

Maar ik ben nog veeeeel nieuwsgieriger naar het mysterie van AM’s 50e verjaardag 😡🤬😡 spill the beans eens AM! Erg he?
pi_220504445
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Laatste post uit het vorige deel⬆
Sanneke wil geen advies
pi_220504470
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:04 schreef proud_mami het volgende:
Kan iemand even een recap geven over Marlyn en deurbellen en die Kim en wat al niet meer? Heb dat toen niet helemaal gevolgd. Maar wel stik nieuwsgierig nu!

Maar ik ben nog veeeeel nieuwsgieriger naar het mysterie van AM’s 50e verjaardag 😡🤬😡 spill the beans eens AM! Erg he?
Wat ik me herinner:
- Marilyn had een webshop waar ze lijntekeningen verkocht, maar daar was iets mee
- Ze had een soort dropship webshop, bestellingen werden niet altijd geleverd
- Ze zamelde geld in voor stichting vluchteling, volgers konden doneren via tikkies, en dat bedrag bleek nooit overgemaakt te zijn naar de stichting
- Ze had destijds 4 kinderen, allemaal met de letter M, en de oudste (Mila) mocht de naam vd 4e bedenken, dat werd Mia

Voor de rest moet iemand anders even aanvullen 😂

Edit: als je googled op marilynschrijft vind je nog wel wat artikelen van mamaplaats (al gaat dat niet over haar oplichtpraktijken natuurlijk)
pi_220504482
Hvk zegt al dat haar kinderen stuiteren maar toch met 4 naar de jumbo op de zaterdag voor Pasen.... succes
pi_220504500
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:04 schreef proud_mami het volgende:

Toen ik haar begon te volgen, woonde ze op een CP-park met haar, toen nog 4 kinderen. Haar man werkte en zij raakte zwanger en at dagelijks een gehaktbal. Verder maakte ze mooi beige plaatjes van haar kinderen. Marilyn beviel van Mia (nog op het CP-park).Toen hebben ze een huis laten bouwen in een grote stad in NL. Maar, omdat die nog niet op tijd klaar was, woonde ze ook tijdelijk bij haar schoonouders.
Ze zou een bolderkar overnemen/kopen van Kyra. Maar Kyra gaf hem toch niet. Toen kwamen Marilyn en man bij Kyra aan de deur. Het was zonder geluid, dus wat er daadwerkelijk gebeurde, weet ik niet.

Marilyn was een soort influencer. Ze promootte Henry en verder vooral haar eigen webshop, waar je van alles mocht kopen, maar het retourbeleid was dat sale-producten niet retour gestuurd konden worden. Al haar producten zaten ook voornamelijk in de Sale.

Toen begon ze ook nog een account met iets van Marilyntekent. Oh wacht, ze deed ook nog aan fotografie! Maar goed, die tekeningen die werden niet geleverd of waren van hele slechte kwaliteit. Toen deed ze ook nog een soort actie, waarbij ze geld inzamelde voor een goed doel. Dat geld is nooit overgemaakt, aldus Sherlock Kim.

Een soort real life soap.

Marilyn ging offline en van haar is sindsdien niks meer vernomen. Volgens Miep woont ze nog in het gebouwde huis in de grote stad in NL.
pi_220504521
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:59 schreef IlseMarije het volgende:
Ik moest gisteren of zo ook wel lachen, Sanneke deelde eerder dat ze niet veel over haar zoon deelde omdat hij veel sneller dan gemiddeld was en dat andere moeders daar moeite mee hadden. Het jochie is 16mnd las ik ergens en hij loopt nog niet, helemaal prima natuurlijk maar veel sneller dan gemiddeld is hij niet. En niet om het kindje af te kraken, elk kind op zn eigen tempo!
Ik vraag me als ze dit zegt vooral af waarin is hij dan sneller is en waar ze dit op baseert? Ze weet eigenlijk niets van de ontwikkeling van een kind maar blijkbaar wel als ze naar haar kind kijkt 🤔
Ik zie in de beelden iig niets opvallend. Hij loopt nog niet wat prima is hij praat paar woordjes nog niet allemaal in context (ze zegt zelf alles is koe)
Eigenlijk loopt hij prima op schema 🤷
pi_220504527
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:14 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Toen ik haar begon te volgen, woonde ze op een CP-park met haar, toen nog 4 kinderen. Haar man werkte en zij raakte zwanger en at dagelijks een gehaktbal. Verder maakte ze mooi beige plaatjes van haar kinderen. Marilyn beviel van Mia (nog op het CP-park).Toen hebben ze een huis laten bouwen in een grote stad in NL. Maar, omdat die nog niet op tijd klaar was, woonde ze ook tijdelijk bij haar schoonouders.
Ze zou een bolderkar overnemen/kopen van Kyra. Maar Kyra gaf hem toch niet. Toen kwamen Marilyn en man bij Kyra aan de deur. Het was zonder geluid, dus wat er daadwerkelijk gebeurde, weet ik niet.

Marilyn was een soort influencer. Ze promootte Henry en verder vooral haar eigen webshop, waar je van alles mocht kopen, maar het retourbeleid was dat sale-producten niet retour gestuurd konden worden. Al haar producten zaten ook voornamelijk in de Sale.

Toen begon ze ook nog een account met iets van Marilyntekent. Oh wacht, ze deed ook nog aan fotografie! Maar goed, die tekeningen die werden niet geleverd of waren van hele slechte kwaliteit. Toen deed ze ook nog een soort actie, waarbij ze geld inzamelde voor een goed doel. Dat geld is nooit overgemaakt, aldus Sherlock Kim.

Marilyn ging offline en van haar is sindsdien niks meer vernomen. Volgens Miep woont ze nog in het gebouwde huis in de grote stad in NL.
Ze heeft toch ook maanden in dat nieuw gebouwde huis gewoond zonder meubels? Zelfs geen bed alleen een matras dacht ik. Kinderen zaten ook verderop op school en gingen regelmatig niet?
pi_220504533
quote:

[..]

Er was ook iets met dat de verhuizing steeds uitgesteld werd en dat het inmiddels zelfs de vraag was of ze wel echt een huis gekocht hadden, want ze leek telkens ergens anders ‘de bouw’ te filmen. Uiteindelijk zijn ze wel verhuisd naar een nieuwbouwhuis, maar dat scheen niet op de naam van haar of haar vriend te staan en dus een soort huurconstructie te zijn. Duurde ook eindeloos tot dat huis eens ingericht werd! Het enige wat ze er kon was stofzuigen inderdaad, met de gesponsorde Henry.
pi_220504553
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze heeft toch ook maanden in dat nieuw gebouwde huis gewoond zonder meubels? Zelfs geen bed alleen een matras dacht ik. Kinderen zaten ook verderop op school en gingen regelmatig niet?
Het was teveel gedoe om ze vanaf het vakantiepark naar school te brengen (was 45 minuten enkele reis oid, want ze zaten eerst bij de schoonouders van Marilyn en daar was de school nog in de buurt), dus op een gegeven moment schreven ze de kinderen alvast in in de buurt van het nieuwe huis maar ook dat kon steeds niet doordat de oplevering uitgesteld werd. Ofzo. Die kinderen hebben toen alles bij elkaar wel maanden school gemist inderdaad volgens mij.
pi_220504561
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:06 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Sanneke wil geen advies
Ze vraagt nu juist advies aan haar volgers. Dit had ze beter in de winkel kunnen doen. Net als de schoenen passen. Nu blijken ze te klein. Of zou ze deze ook al in het voren gekocht hebben net als bergen kleding?
pi_220504575
quote:

[..]

En tegen de tijd dat ze van de radar verdween was het huis nog steeds niet ingericht.
Ook staat mij bij dat haar man en zij niet samen sliepen en hij was ook niet bij de geboorte van de jongste.
Ze reden in een dure auto en die stond opeens op marktplaats.
Het was een rare situatie. Veel rode vlaggen als je het mij vraagt. Ik weet nog dat iedereen haar kinderen zo mooi vond, ik zag vooral witte emotieloze gezichtjes.
  zaterdag 4 april 2026 @ 10:39:24 #15
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220504600
Dat nieuwbouwhuis van Marilyn was geen eigendom van haar en haar man dacht ik maar van een familielid en zij mochten het huren?
pi_220504605
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze vraagt nu juist advies aan haar volgers. Dit had ze beter in de winkel kunnen doen. Net als de schoenen passen. Nu blijken ze te klein. Of zou ze deze ook al in het voren gekocht hebben net als bergen kleding?
Ik kan me herinneren dat ze al schoenen kocht voor M. toen ze zwanger of net bevallen was.
pi_220504617
DBM kocht gister weer alles hetzelfde voor haar kinderen. Ten eerste komen ze al om in de knuffels en ten tweede: hebben ze geen eigen identiteit ofzo? Ze ziet ze echt als Siamese tweeling lijkt wel…

Oh en Nathalievdlet moet even laten weten dat ze 110.000 overboden hebben op een huis met vraagprijs van 875.000. Wat een leven joh, als influencer met nog 1 dag werk als psycholoog. Kun je dan echt (samen met je partner) een miljoen neerleggen voor een volgend huis, na verkoop van het huidige?
pi_220504620
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:40 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat ze al schoenen kocht voor M. toen ze zwanger of net bevallen was.
Klopt. Net als kleding op de groei. En dan bedoel ik niet maat 62 terwijl ze zwanger was. Nee 74 en groter.
pi_220504621
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat nieuwbouwhuis van Marilyn was geen eigendom van haar en haar man dacht ik maar van een familielid en zij mochten het huren?
Zoiets was het inderdaad. Net als het huis waar ze woonden voordat ze naar het vakantiepark verhuisden.
pi_220504624
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:44 schreef Danielle_ het volgende:
DBM kocht gister weer alles hetzelfde voor haar kinderen. Ten eerste komen ze al om in de knuffels en ten tweede: hebben ze geen eigen identiteit ofzo? Ze ziet ze echt als Siamese tweeling lijkt wel…

Oh en Nathalievdlet moet even laten weten dat ze 110.000 overboden hebben op een huis met vraagprijs van 875.000. Wat een leven joh, als influencer met nog 1 dag werk als psycholoog. Kun je dan echt (samen met je partner) een miljoen neerleggen voor een volgend huis, na verkoop van het huidige?
Dat huis van J&V zat in dezelfde prijscategorie. Mede mogelijk gemaakt door de baby.
pi_220504655
Oooh die Marilyn, wat een soap was dat. De eerste influencer die ik bekeek en van daaruit maakte ik kennis met al die andere momfluencers. Zij is de oorzaak van mijn verslaving 🤣.

LotteB kan blijkbaar niet zelf even marktplaats openen om wat duckies voor haar kind te scoren. Alles moet gratis.
pi_220504723
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:55 schreef Keesie123 het volgende:
LotteB kan blijkbaar niet zelf even marktplaats openen om wat duckies voor haar kind te scoren. Alles moet gratis.
Nou echt. Maar ze komt het wel "met liefde" ophalen.

Haar laatste post ook: kijken, kijken en kopen!
"Kijken, kijken en krijgen" zal ze bedoelen.
pi_220504798
Dank voor alle Marlyn verhalen 😂
Jammer dat ik alles heb gemist though want ik ben echt een sensatiebak 🤭
pi_220504801
quote:

[..]

Vergeten we Kyra niet. Die geld inzamelende voor een vriendin die haar auto stuk was.
Hebben mensen ook tikkies voor betaald en we hebben nooit gezien dat de auto is gemaakt.
Dure bolderkar gekregen daarna ook gauw op MP gezet.
Die kan er ook wat van
pi_220504831
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:27 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Vergeten we Kyra niet. Die geld inzamelende voor een vriendin die haar auto stuk was.
Hebben mensen ook tikkies voor betaald en we hebben nooit gezien dat de auto is gemaakt.
Die kan er ook wat van
En Kyra die geld inzamelde om haar vader naar Nederland te laten vliegen. Daar is toen ook een bats geld voor ingezameld
pi_220504844
Annemarie natuurlijk niet mee naar de verjaardag van haar schoonmoeder 🙄
pi_220504864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:40 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ja, ik zie op foto's afgelopen halfjaar ook al 3 soorten voorbij komen. En dat mag, maar het komt weer een beetje raar over om nu vragen te stellen. Ach ze heeft vast weer iets bedacht waar geld aan uitgegeven moet worden. Er liggen ook 2 paar dezelfde schoenen op tafel dus ze heeft lekker geshopt, kan ze weer terug, heerlijk leven zo elke dag opnieuw naar de winkels. Ze weet de weg nu, dus die angst is weg. Op dat vlak is ze net een familielid van mij, als ze dan 1x ergens is geweest en het was niet 'eng', dan volgt dat de maanden en jaren erna steeds op herhaling. Als er dan een tegel verlegt is op de route gaat ze niet meer, want error en eng.
pi_220504895
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:36 schreef Shuri het volgende:
Annemarie natuurlijk niet mee naar de verjaardag van haar schoonmoeder 🙄
Nee, het idee!
I can't help it, if I'm lucky
pi_220504903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En haar waren toch ook altijd 'alarmerende' dingen met haar kids...ik weet nog een keer, staat mij heel helder bij dat ze schreef 'dat ze het lichaampje van haar dochter op de badkamervloer vond' ...kind was niet goed geworden ofzo...maar het klonk allemaal zeer dramatish...die fluflu's hebben allemaal een beetje hetzelfde patroon allemaal ziek, zwak, misselijk, drama en trauma...
pi_220504936
Ik vind het echt heel asociaal dat Annemarie niet het fatsoen kan opbrengen om 1x per jaar haar schoonmoeder te bezoeken. Wel jaarlijks een kwijlpost voor de bühne over haar overleden schoonvader maar naar de levende schoonmoeder laat ze stikken. Ik ken gelukkig weinig mensen in het echt die zo in het leven staan.
pi_220504980
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:06 schreef Snaky het volgende:
Ik vind het echt heel asociaal dat Annemarie niet het fatsoen kan opbrengen om 1x per jaar haar schoonmoeder te bezoeken. Wel jaarlijks een kwijlpost voor de bühne over haar overleden schoonvader maar naar de levende schoonmoeder laat ze stikken. Ik ken gelukkig weinig mensen in het echt die zo in het leven staan.
AM heeft het druk he, en Maarten vind het oke, schijnbaar.
pi_220504987
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:27 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Die kan er ook wat van
En Debbie die schooide om geld voor haar broertje
pi_220504991
Maarten mag weer alleen met de kinderen naar zijn moeder. AM heeft volgens mij echt een issue met haar sinds ze op haar post over haar ouders gereageerd had
pi_220504992
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:06 schreef Snaky het volgende:
Heel aso idd.
Aan de andere kant denk ik dat de moeder van Maarten haar er ook helemaal niet bij wil hebben. Ik zou zelf ook veel liever een middagje met alleen mijn zoon en kleinkinderen hebben, zonder die sociaal gestoorde mafklapper met haar telefoontje vast gegroeid aan haar hand waar geen zinnig woord uit komt.
pi_220505000
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:57 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En haar waren toch ook altijd 'alarmerende' dingen met haar kids...ik weet nog een keer, staat mij heel helder bij dat ze schreef 'dat ze het lichaampje van haar dochter op de badkamervloer vond' ...kind was niet goed geworden ofzo...maar het klonk allemaal zeer dramatish...die fluflu's hebben allemaal een beetje hetzelfde patroon allemaal ziek, zwak, misselijk, drama en trauma...
En allemaal over de rug van hun kinderen.
pi_220505030
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten mag weer alleen met de kinderen naar zijn moeder. AM heeft volgens mij echt een issue met haar sinds ze op haar post over haar ouders gereageerd had
Hoe had schoonmoeder gereageerd??
pi_220505052
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:34 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Hoe had schoonmoeder gereageerd??
Ik weet de exacte woorden niet meer maar het was iets in de strekking van 'iedereen maakt fouten, je ouders hebben het beste met je voor, praat het uit'
pi_220505055
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:18 schreef miep123456 het volgende:

[..]
AM heeft het druk he, en Maarten vind het oke, schijnbaar.
We weten niet wat Maarten echt vindt.
Volgens AM blokkeert ze hem dagen als hij kritiek heeft, zo zal hij het wel snel af hebben geleerd.
pi_220505059
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik weet de exacte woorden niet meer maar het was iets in de strekking van 'iedereen maakt fouten, je ouders hebben het beste met je voor, praat het uit'
Dat is HAAT!
pi_220505061
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:22 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Heel aso idd.
Aan de andere kant denk ik dat de moeder van Maarten haar er ook helemaal niet bij wil hebben. Ik zou zelf ook veel liever een middagje met alleen mijn zoon en kleinkinderen hebben, zonder die sociaal gestoorde mafklapper met haar telefoontje vast gegroeid aan haar hand waar geen zinnig woord uit komt.
Nou, eens. Leuk zo'n pessimistisch mens op visite. Die ook nog enkele vanuit haar eigen perspectief (de camera) naar het leven kan kijken.

Ik geloof niet dat deze vrouw nog normaal kan socializen zonder haar camera en zonder dat het om haar en om haar content draait.

Ik vind haar heel naar. Ook naar haar kinderen toe. In de Hanos ook weer zo kortaf naar die twee meiden. Het draait allemaal om haar.
pi_220505070
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
We weten niet wat Maarten echt vindt.
Volgens AM blokkeert ze hem dagen als hij kritiek heeft, zo zal hij het wel snel af hebben geleerd.
Ach heerlijk, dat kinderlijke gedrag. Altijd je innerlijke kind blijven volgen.

Is die vrouw niet goed ofzo?
pi_220505205
Maar Jim heeft wel een gesponsord kado!
pi_220505216
Sofie Nagelkerke is weer flink bezig Jantje Kaas te promoten. Heb het idee dat het allemaal niet zo lekker loopt. Maar misschien dat de klanten in de rij staan voor de lente kriebels salade. Op de school van de jongsten hadden ze de week van de lente kriebels. En omdat de Nagelkerkjes zelf niet zo creatief zijn in iets nieuws te bedenken lanceren ze de lente kriebels salade. Geen idee wat voor salade het is: krijg je er jeuk van?
pi_220505220
Wat een sekreet is het toch. Niet mee gaan naar de verjaardag van je schoonmoeder. Zoiets doe je gewoon uit fatsoen, maar ook als belangrijke boodschap naar je kinderen toe.
Zoveel disrespect laat zij zien.

Nee, Am gaat met haar volwassen zoon mee om nieuwe banden op zijn motor te laten zetten. En die afspraak heeft ze pas gemaakt, want ze hebben hun ertussen gepast.
pi_220505221
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ach heerlijk, dat kinderlijke gedrag. Altijd je innerlijke kind blijven volgen.

Is die vrouw niet goed ofzo?
Ik zou het oprecht heel erg vinden en trouwens ook heel erg raar als mijn man me zou blokkeren na een meningsverschil of desnoods een ruzie.
We zijn toch geen pubers meer.
Ik weet niet of ik dan verder met hem zou kunnen.
Maar ik twijfel nog of dit niet uit de sterke verhalen duim van AM komt.
Hoe dan ook zet ze hem er weer enorm mee voor lul, waar of niet waar.
pi_220505241
Ik wachten ergens nog op het moment dat Maarten ook niet meer naar de verjaardag van zn moeder 'mag'
pi_220505270
AM wordt door de helft van de tweeling geëscorteerd, want banden op een motor laten zetten is voor niemand boeiend, laat staan voor een 12-jarig dansmeisje. AM durft echt niks alleen.

Motorbanden zijn reteduur, maar gelukkig las ik hier dat ze ws gesponsord zijn. Valt de gierige puzzel van AM ook weer op zijn plek.
pi_220505517
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ja dat is het.

En id binnenkort mag Maarten ook niet meer gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beppie12345 op 04-04-2026 13:53:07 (Aanvulling) ]
pi_220505620
Jantine Jelies is 17 geworden. Ze is ook al van school af maar 'ze blijft zich ontwikkelen' aldus moe.
pi_220505638
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 13:59 schreef Snaky het volgende:
Jantine Jelies is 17 geworden. Ze is ook al van school af maar 'ze blijft zich ontwikkelen' aldus moe.
Haha ja ze mag lekker in de Urker frietkraam werken als va die kiet verbouwd heeft
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')