SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het is ook bedtijd koensquote:
Er is maar 1 echte Rob Godquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:12 schreef Haags het volgende:
@:bomenverzameling @:wereldgozer
RobGodgenitaliën
NWS / De inclusieve woordenlijstquote:Op zaterdag 4 april 2026 07:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_minocw_gouden_eeuw/
Let op jullie woorden!
Smoepsiequote:
Hey lieffiequote:
Dat je moe bent.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik vandaag te vroeg wakker werd?
Boks ouwe. Maar kan ook hooikoorts zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:43 schreef LTVDK het volgende:
Kriebelhoest en een verstopte neus, volgens mij ben ik verkouden
Rip. Je was oke.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:43 schreef LTVDK het volgende:
Kriebelhoest en een verstopte neus, volgens mij ben ik verkouden
Later wakker worden danquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat is door te vroeg wakker worden.
Mja kan ook, al is het de afgelopen dagen wel regelmatig regenachtig. Vooral die kriebelhoest is echt kut, dat je net in slaap wilt vallen en dan begint het weerquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Boks ouwe. Maar kan ook hooikoorts zijn.
Gewoon voluit hoesten. Blijven mensen uit je buurtquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja kan ook, al is het de afgelopen dagen wel regelmatig regenachtig. Vooral die kriebelhoest is echt kut, dat je net in slaap wilt vallen en dan begint het weerEn gisteren de halve dag geen last van, tot ik net 2 minuten in de supermarkt liep en het weer begon, loop je daar zo moeilijk je hoest in het houden
Je hebt toch wel minimaal 1.5 met afstand gehouden?quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja kan ook, al is het de afgelopen dagen wel regelmatig regenachtig. Vooral die kriebelhoest is echt kut, dat je net in slaap wilt vallen en dan begint het weerEn gisteren de halve dag geen last van, tot ik net 2 minuten in de supermarkt liep en het weer begon, loop je daar zo moeilijk je hoest in het houden
Ja dat durf ik dan weer niet op zo'n plekquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon voluit hoesten. Blijven mensen uit je buurt
Best lastig in die AHquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt toch wel minimaal 1.5 met afstand gehouden?
Gewoon doen. Zet je over die angst heenquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat durf ik dan weer niet op zo'n plek
Hij is een goede inspiratiebron omdat je weet dat het altijd nog erger kanquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze is bijna net zo erg als die van Haags gisteren.
Ohja, moet ik vanmiddag ook nog even doen, denk dat de AH hier morgen dicht isquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:38 schreef Ama het volgende:
Ik had gisteren onbewust al bijna alles gehaald voor het hele weekend.Straks alleen nog beetje drinken erbij halen en wat snackjes.
Ah, het zandpadje voor de luie mensch.quote:
Jumbo & Lidl zijn hier morgen wel dicht.quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, moet ik vanmiddag ook nog even doen, denk dat de AH hier morgen dicht is
Zie dat die hier gewoon open is tussen 9 en 18, hoef ik dus niet extra voer te kopen vandaagquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Jumbo & Lidl zijn hier morgen wel dicht.
Hier is alles open.quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Jumbo & Lidl zijn hier morgen wel dicht.
Omdat je in een dorp woontquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:53 schreef Ama het volgende:
Ja ik weet ook niet zo goed waarom het hier altijd een dag dicht is met Pasen enz.
Ik ook, en zelfs hier is die open met Pasen, volgens mij is die tegenwoordig alleen nog maar dicht op 1e kerstdagquote:
Zelfs dan is het open bij mij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, en zelfs hier is die open met Pasen, volgens mij is die tegenwoordig alleen nog maar dicht op 1e kerstdag
Kroketje?quote:
Ik ga sowieso naar de hel maar negersnape staat wss onderaan de lijst van redenen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geniet jij er ook zo van of gaan @:elvi en ik samen naar de hel?
Beetje vroeg voor frituur niet?quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zelfs dan is het open bij mij.
[..]
Kroketje?
Het is nooit te vroeg voor eten. Ongeacht wat het isquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor frituur niet?
supers zijn gewoon open, sommige winkels zijn dicht hier zag ikquote:
Nouquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor eten. Ongeacht wat het is
mijn vriezer moet ik eigenlijk weer vullen , bijna leegquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn vriezer opruimen maar het komt er dan vast op neer dat ik alles gewoon een beetje verplaats en dat ik alsnog geen ruimte heb.
Ik bedoelde ook alle supermarkten. Geen idee hoe het met de rest van winkels zit. Daar zullen wel een aantal van gesloten zijnquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
supers zijn gewoon open, sommige winkels zijn dicht hier zag ik
Oh hier is echt juiste tegenovergestelde want als ik nu nog een pakje met snacks koop ofzo dan gaat het gewoon echt niet passen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn vriezer moet ik eigenlijk weer vullen , bijna leeg
Same. Lilak heeft van de week weer een vlees inkoop gedaan dus er ligt weer 6,5 kilo in de vriezer in porties van 300 gramquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hier is echt juiste tegenovergestelde want als ik nu nog een pakje met snacks koop ofzo dan gaat het gewoon echt niet passen.
Ik vond het wel meevallen toen ik naar buiten liep vanochtendquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:42 schreef Ama het volgende:
Nou de zon mag wel even draaien, wat is het koud in deze kamer.
Ja maar mijn computerkamertje is gewoon een kuthok, het is hier misschien 2 weken in het jaar een perfecte temperatuur.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen toen ik naar buiten liep vanochtend
Dat is wel beetje warmquote:
Jep en als je het raampje ook nog dicht hebt helemaal. Had ik vorig jaar per ongeluk in de zomer want voelde me te depri om te computeren enz dus toen was het echt smerig benauwd (en schimmel op de kast maar dat is gelukkig goed gekomen).quote:
Waardoor komt dat opwarmen dan? plat dak? of gewoon van 2/3 kanten vol in de zon?quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Jep en als je het raampje ook nog dicht hebt helemaal. Had ik vorig jaar per ongeluk in de zomer want voelde me te depri om te computeren enz dus toen was het echt smerig benauwd (en schimmel op de kast maar dat is gelukkig goed gekomen).
Maar raampje staat sindsdien braaf weer op een kier (of verder).
Plat dak en 3 buitenmuren waar de zon ook op schijnt. Het zit onder het terras van mijn bovenburen. Maar door die combinatie kan het ook flink koud worden in deze kamer.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
Waardoor komt dat opwarmen dan? plat dak? of gewoon van 2/3 kanten vol in de zon?
das ook een flinke klus om dat na te isoleren...quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Plat dak en 3 buitenmuren waar de zon ook op schijnt. Het zit onder het terras van mijn bovenburen. Maar door die combinatie kan het ook flink koud worden in deze kamer.
Ja daarom snap ik wel dat dit voor de woningbouw ook beetje een doorn in het oog is maar ja er echt iets aan doen kunnen ze ook niet en dat begrijp ik ook heel goed.quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
das ook een flinke klus om dat na te isoleren...
Wat ga je kijken?quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
veel zin in het theater vanavond
Dat zou wel jammer zijn dan inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet wel oppassen dat ik in de juiste zaal ga zitten. Anders zit ik plots bij Emma Heesters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |