Hey lieffiequote:
Dat je moe bent.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik vandaag te vroeg wakker werd?
Boks ouwe. Maar kan ook hooikoorts zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:43 schreef LTVDK het volgende:
Kriebelhoest en een verstopte neus, volgens mij ben ik verkouden
Rip. Je was oke.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:43 schreef LTVDK het volgende:
Kriebelhoest en een verstopte neus, volgens mij ben ik verkouden
Later wakker worden danquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat is door te vroeg wakker worden.
Mja kan ook, al is het de afgelopen dagen wel regelmatig regenachtig. Vooral die kriebelhoest is echt kut, dat je net in slaap wilt vallen en dan begint het weerquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Boks ouwe. Maar kan ook hooikoorts zijn.
Gewoon voluit hoesten. Blijven mensen uit je buurtquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja kan ook, al is het de afgelopen dagen wel regelmatig regenachtig. Vooral die kriebelhoest is echt kut, dat je net in slaap wilt vallen en dan begint het weerEn gisteren de halve dag geen last van, tot ik net 2 minuten in de supermarkt liep en het weer begon, loop je daar zo moeilijk je hoest in het houden
Je hebt toch wel minimaal 1.5 met afstand gehouden?quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja kan ook, al is het de afgelopen dagen wel regelmatig regenachtig. Vooral die kriebelhoest is echt kut, dat je net in slaap wilt vallen en dan begint het weerEn gisteren de halve dag geen last van, tot ik net 2 minuten in de supermarkt liep en het weer begon, loop je daar zo moeilijk je hoest in het houden
Ja dat durf ik dan weer niet op zo'n plekquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon voluit hoesten. Blijven mensen uit je buurt
Best lastig in die AHquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt toch wel minimaal 1.5 met afstand gehouden?
Gewoon doen. Zet je over die angst heenquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat durf ik dan weer niet op zo'n plek
Hij is een goede inspiratiebron omdat je weet dat het altijd nog erger kanquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze is bijna net zo erg als die van Haags gisteren.
Ohja, moet ik vanmiddag ook nog even doen, denk dat de AH hier morgen dicht isquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:38 schreef Ama het volgende:
Ik had gisteren onbewust al bijna alles gehaald voor het hele weekend.Straks alleen nog beetje drinken erbij halen en wat snackjes.
Ah, het zandpadje voor de luie mensch.quote:
Jumbo & Lidl zijn hier morgen wel dicht.quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, moet ik vanmiddag ook nog even doen, denk dat de AH hier morgen dicht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |