Ik na de brugklas, de hele zinsontleding vergeten, we leerden ook de uit het Latijn afgeleide termen niet. Waarom ik het wel weet weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit zijn van die dingen die ik de dag na mijn eindexamen vergeten ben
Dat tweede team had dan weer de Gibbon ipv een aap die niemand kent.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond het niet zo eerlijk, prins vs koning, Adenauer vs eentje die er nog geen jaar heeft gezeten.
Drie jaar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond het niet zo eerlijk, prins vs koning, Adenauer vs eentje die er nog geen jaar heeft gezeten.
Doe normaal.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:42 schreef Szura het volgende:
Zelfs de herhaaldelijke hulp van de altijd babbelzieke Astrid hielp niet, mens ga met pensioen
Nou nou nou (mee eens dat ze teveel hielp)quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:42 schreef Szura het volgende:
Zelfs de herhaaldelijke hulp van de altijd babbelzieke Astrid hielp niet, mens ga met pensioen
Ok, maar als je een tegenhanger van Adenauer wil moet je naar Brandt vragen. Als je Laurent al hebt, vraag dan naar Mathilde en niet naar de koning zelf.quote:
Nee, Total Recall was van Verhoeven.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat klinkt beter inderdaad.![]()
Film was Total Recall btw. Neem ik aan. Nooit gezien.
Ik had niet verwacht dat het toch weer spannend zou worden.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:40 schreef DrMarten het volgende:
Deze lui moeten echt hopen dat die gozer in het 2e team nog slechter zoekt dan vorige week. Ze houden geen seconden over op deze manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Ah kijk.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, Total Recall was van Verhoeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |