Maar er staan vier koppen op de fotoquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:05 schreef tjoptjop het volgende:
Toch wel een leuke foto, alle nog levende (ex-)premiers op één foto. Dat zou imho ook een betere kop geweest dan 'vier'
Het jaar is 2030, na de val van kabinet Jetten in 2026 is Wilders de grote winnaar geworden en na 2 jaar onderhandelen wordt Schoof weer naar voren geschoven. Binnen 2 weken valt dit kabinet ook en bij de verkiezingen van 2029 wint VVD glansrijk met een terugkerende Ruttequote:Op vrijdag 3 april 2026 14:09 schreef vosss het volgende:
Had ze ff op volgorde gezet dan voor die foto.
Dus Balkenende - Rutte - Schoof - Jetten (v.l.n.r.)
Gemiste kans dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het jaar is 2030, na de val van kabinet Jetten in 2026 is Wilders de grote winnaar geworden en na 2 jaar onderhandelen wordt Schoof weer naar voren geschoven. Binnen 2 weken valt dit kabinet ook en bij de verkiezingen van 2029 wint VVD glansrijk met een terugkerende Rutte
Volgorde opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Vlegelsquote:
Belhamelsquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:35 schreef Red_85 het volgende:
Bijzondere foto is het wel
Voor de rest:
[..]
Vlegels
Belhamels
Tuig van de richel
Dank.quote:
Denk een jaartje of 26?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Balkende is oud geworden, 70 jaar alweer bijna, nog niet zo lang geleden was hij 44 of zo.
Zakkenwassers!quote:
Ik geloof dat ik m jaren geleden heel kwiek het vliegtuig in heb zien lopen, de eerste klas in. Ws Tokio - Amsterdamquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze schelen tien jaar. Balkenende en Rutte.
Balkenende is nu oa actief als extern senior adviseur bij EY.
https://www.noaber.com/nl/over-noaber/team/jan-peter-balkenende
Doet iets met Sustainable Growth.
Altijd leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik m jaren geleden heel kwiek het vliegtuig in heb zien lopen, de eerste klas in. Ws Tokio - Amsterdam
Cool story, bro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |