De Babbelbox vraagt zich af, wie is uw favoriete premier?quote:Unieke foto: vier premiers op een rij bij Matthäus Passion
DELFT - Premier Rob Jetten had bijzonder gezelschap bij de uitvoering van de Matthäus Passion in de Nieuwe Kerk in Delft. Drie oud-premiers gaven advies aan hun kersverse opvolger. Dat leverde een unieke foto op.
„Ik heb hem gezegd dat hij fysiek fit moet zien te blijven, vanaf dag één”, zei Dick Schoof tijdens de ontvangst in het stadhuis op de Markt in Delft. „Dat heeft mij enorm geholpen.”
NAVO-chef Mark Rutte voegde eraan toe: „Jezelf blijven en daar geen concessies aan doen. Dat is de enige manier.” In deze turbulente tijden op het wereldtoneel heeft hij wel wat slapeloze nachten achter de rug. „Soms is het een nachtje doorpakken”, zei hij monter.
Jan Peter Balkenende hoefde niet lang na te denken over het advies aan zijn opvolger: „Visie, samenwerking en resultaten, dat is alles dat je nodig hebt!” Jetten zelf hoopt op rustige Paasdagen: „Tot nu toe geen verplichtingen!”
Daarna was het tijd voor een wandeling, omringd door fotografen, naar de Nieuwe Kerk, voor de uitvoering van het Lijdensverhaal van Christus door het Bachkoor Holland. Het was tevens de eerste Matthäus Passion voor de Delftse burgemeester Alexander Pechtold.
https://www.telegraaf.nl/(...)ssion/145150369.html
Komt door de grillen van Trumpquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef capricia het volgende:
Die rechter is ook snel oud geworden zeg. Kan me hem nog herinneren op de fiets met een appeltje in zijn hand.
Ze passen in elk geval wel in een vliegtuigstoel.quote:
Tja, al dat landbouwgif in appels is niet goedquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef capricia het volgende:
Die rechter is ook snel oud geworden zeg. Kan me hem nog herinneren op de fiets met een appeltje in zijn hand.
En hij heeft een bijna onzichtbare bril.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef capricia het volgende:
Die is de hele dag bezig als zorgmedewerker in bejaardentehuis Washington DC om de seniele mannen koest te houden.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef capricia het volgende:
Cloak engagedquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
En hij heeft een bijna onzichtbare bril.
Dat vind ik eerder van Balkie. Maar goed, die is 20 jaar ook niet meer op tv geweest. Doet ie nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:20 schreef capricia het volgende:
Snap ik niet ...quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Cloak engaged
Bekijk deze YouTube-video
Ze schelen tien jaar. Balkenende en Rutte.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder van Balkie. Maar goed, die is 20 jaar ook niet meer op tv geweest. Doet ie nu eigenlijk?
Is uit een game (Crysis trilogiequote:
Wel grappig als die binnenloopt als adviseur.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze schelen tien jaar. Balkenende en Rutte.
Balkenende is nu oa actief als extern senior adviseur bij EY.
https://www.noaber.com/nl/over-noaber/team/jan-peter-balkenende
Doet iets met Sustainable Growth.
Zandsculptuurwedstrijdquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:57 schreef miss_sly het volgende:
Mooie koppen op een rij voor een Dutch Mount Rushmore
Laten we het leuk houden. Ik onthoud mij van stemmen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De Babbelbox vraagt zich af, wie is uw favoriete premier?
[poll=9794]
Je stem kan wel het verschil maken. Zowel Balkenende als Rutte staan gelijk met 10 stemmen en Schoof er vlak achter met 9.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Laten we het leuk houden. Ik onthoud mij van stemmen.
Parijs is nog ver.quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:02 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je stem kan wel het verschil maken. Zowel Balkenende als Rutte staan gelijk met 10 stemmen en Schoof er vlak achter met 9.
Maar er staan vier koppen op de fotoquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:05 schreef tjoptjop het volgende:
Toch wel een leuke foto, alle nog levende (ex-)premiers op één foto. Dat zou imho ook een betere kop geweest dan 'vier'
Het jaar is 2030, na de val van kabinet Jetten in 2026 is Wilders de grote winnaar geworden en na 2 jaar onderhandelen wordt Schoof weer naar voren geschoven. Binnen 2 weken valt dit kabinet ook en bij de verkiezingen van 2029 wint VVD glansrijk met een terugkerende Ruttequote:Op vrijdag 3 april 2026 14:09 schreef vosss het volgende:
Had ze ff op volgorde gezet dan voor die foto.
Dus Balkenende - Rutte - Schoof - Jetten (v.l.n.r.)
Gemiste kans dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het jaar is 2030, na de val van kabinet Jetten in 2026 is Wilders de grote winnaar geworden en na 2 jaar onderhandelen wordt Schoof weer naar voren geschoven. Binnen 2 weken valt dit kabinet ook en bij de verkiezingen van 2029 wint VVD glansrijk met een terugkerende Rutte
Volgorde opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
Schorriemorriequote:
Vlegelsquote:
Belhamelsquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:35 schreef Red_85 het volgende:
Bijzondere foto is het wel
Voor de rest:
[..]
Vlegels
Belhamels
Tuig van de richel
Dank.quote:
Denk een jaartje of 26?quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Balkende is oud geworden, 70 jaar alweer bijna, nog niet zo lang geleden was hij 44 of zo.
Zakkenwassers!quote:
Ik geloof dat ik m jaren geleden heel kwiek het vliegtuig in heb zien lopen, de eerste klas in. Ws Tokio - Amsterdamquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze schelen tien jaar. Balkenende en Rutte.
Balkenende is nu oa actief als extern senior adviseur bij EY.
https://www.noaber.com/nl/over-noaber/team/jan-peter-balkenende
Doet iets met Sustainable Growth.
Altijd leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik m jaren geleden heel kwiek het vliegtuig in heb zien lopen, de eerste klas in. Ws Tokio - Amsterdam
Cool story, bro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |