Nu hoop ik niet dat je overhyped bent door mijn enthousiasmequote:
Haha geen sorryquote:Op zaterdag 11 april 2026 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu hoop ik niet dat je overhyped bent door mijn enthousiasmeAls je het niks vindt, sorry hoor
quote:Op zaterdag 11 april 2026 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha geen sorry, ik wou hem sowieso al kijken. Heb hem nu aangezet.
Poeh, ik heb het ook gezien. Eerst die andere idioot aanbidden die al jaren achter de tralies zit en nu opnieuw dit soort excessen, triest hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben "Trust Me: The False Prophet" aan het kijken... mond vol tanden, kan niet verwoorden hoe walgelijk het is (ben bij aflevering twee). Die arme vrouwen en kinderen
Wel een heel goede docu-serie, dat welAanrader
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.At Home With The Furys - VK S02 2026 12 - Netflix Original | Reality
Deze hartverwarmende realityserie volgt kampioen zwaargewicht Tyson Fury na zijn bokscarrière en laat zien hoe hij omgaat met de excentrieke kant van het gezinsleven.
Four Brothers - VS 2005 12 1:49 uur | Actie, Drama, Misdaad
Nadat hun adoptiemoeder tijdens een overval is vermoord, keren vier mannen terug naar hun thuisstad Detroit. Daar gaan ze op zoek naar antwoorden én wraak.
The Interpreter - VS 2005 12 2:08 uur | Mysterie, Spionage, Thriller
Een tolk voor de Verenigde Naties loopt gevaar wanneer ze onbedoeld iets hoort over een moordcomplot en een sceptische FBI-agent om hulp vraagt.
The Judge - VS 2014 6 2:21 uur | Drama, Misdaad
Een advocaat uit de stad komt terug naar zijn geboorteplaats als zijn vader wordt beschuldigd van moord. Hij neemt de zaak aan en onthult familiegeheimen.
Man of Steel - VS 2013 12 2:22 uur | Actie, Sci-Fi
De rondzwervende Clark Kent moet zijn krachten verborgen houden voor de wereld. Maar als een slechte generaal de aarde wil vernietigen, komt de man van staal in actie.
Tammy - VS 2014 AL 1:36 uur | Comedy
Tammy wordt tot het uiterste gedreven nadat ze haar baan kwijtraakt en ontdekt dat haar man haar bedriegt. Ze stemt ermee in om samen met haar oma de stad uit te vluchten.
[ Bericht 2% gewijzigd door Aether op 12-04-2026 08:47:15 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Je had gelijk inderdaad, dit is wel een aanrader om te kijken maar ook wel erg wtf.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben "Trust Me: The False Prophet" aan het kijken... mond vol tanden, kan niet verwoorden hoe walgelijk het is (ben bij aflevering twee). Die arme vrouwen en kinderen
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noah Kahan: Out of Body - VS 2026 9 1:35 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze openhartige documentaire keert singer-songwriter Noah Kahan na zijn wereldwijde doorbraak terug naar zijn roots in Vermont om weer tot zichzelf te komen.When the student is ready, the teacher will appear.
Wil die docu nu ook zien. En met mij vriend ga ik samen Knokke off nog kijken, maar die heeft helemaal weinig tijd hahaquote:Op zaterdag 11 april 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb nu 3 vd 4 afleveringen gezien. Idd WTF. Het lijkt soms een film, omdat er zoveel duidelijk filmmateriaal is.quote:Op zondag 12 april 2026 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Je had gelijk inderdaad, dit is wel een aanrader om te kijken maar ook wel erg wtf.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crooks - Duitsland S02 2026 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad, Thriller
Een voormalige kluiskraker en een tweederangs gangster raken vanwege een kostbare munt samen verwikkeld in gewaagde overvallen en wereldwijde criminele rivaliteiten.
Sniper 2 - VS 2002 12 1:30 uur | Actie
Sgt. Beckett werkt samen met een gevangene uit de dodencel tijdens een gevaarlijke missie in de Balkan; hun doelwit is een generaal die etnische zuiveringen uitvoerde.
Trevor Noah: Joy in The Trenches - VS 2026 AL 1:08 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Van onverwachte ruzies op social media tot de harde waarheid van een therapeut: Trevor Noah transformeert chaos in comedy in deze hilarisch scherpe, speelse stand-upshow.
Untold: Jail Blazers - VS 2026 12 1:10 uur - Netflix Original | Documentaire
Opvliegende spelers. Rechtsvervolging. Nationale krantenkoppen. Deze onthullende documentaire laat zien hoe Portlands NBA-team met kampioensambities compleet in elkaar stort.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alguien tiene que saber | Someone Has to Know - Chili Miniserie 2026 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Wanneer een tiener verdwijnt, start een rechercheur een onvermoeibaar onderzoek om het mysterie op te lossen. Een meeslepende dramaserie geïnspireerd op ware gebeurtenissen.
La legge di Lidia Poët | The Law According to Lidia Poët - Italië S03 2026 16 - Netflix Original | Drama, Mysterie, Rechtbank
In dit historische drama onderzoekt Lidia Poët moorden terwijl ze vecht om jurist te mogen worden. Gebaseerd op het ware verhaal van de eerste vrouwelijke advocate in Italië.
Luka, Makan, Cinta | Made with Love - Indonesië S01 2026 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
De ambitieuze chef-kok Luka wil het restaurant van haar moeder redden en moet daarom samenwerken met de getalenteerde nieuwkomer Dennis. Het enige probleem? Ze haat hem.
Million Dollar Secret - VS S02 2025 6 - Netflix Original | Reality
In deze nietsontziende competitie moet een undercover miljonair onopgemerkt blijven en uitschakeling voorkomen om het geld te houden en het spel te winnen.
Perfil falso | Fake Profile - Colombia S03 2025 16 - Netflix Original | Drama, Romantisch, Thriller
Camila ontmoet haar prins via een datingapp. Na een idyllische romance wil ze hem verrassen – om uiteindelijk vast te komen zitten in een vals paradijs.
Toaster - India 2026 12 2:05 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Thriller
Wanneer een bruiloft wordt afgeblazen, probeert een vrek zijn huwelijkscadeau, een broodrooster, terug te krijgen, maar hij raakt onbedoeld verwikkeld in een moord.When the student is ready, the teacher will appear.
Had je deze doc ook gezien?quote:Op zondag 12 april 2026 17:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Je had gelijk inderdaad, dit is wel een aanrader om te kijken maar ook wel erg wtf.
Ja toen die uitkwam al. En ik heb na The False Prophet op HBO nog Prisoner of the Prophet gekeken (over iemand die een vrouw van Warren Jeffs was).quote:Op woensdag 15 april 2026 17:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Had je deze doc ook gezien?
https://www.netflix.com/title/81292539
Oh, moet even kijken of ik die ook al gezien heb op HBO, vind het wel fascinerend. Die jongen van Ruinerwold maakt nu op de NPO een serie over sektes, wist niet dat er toch nog zoveel zijn, ook hier.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja toen die uitkwam al. En ik heb na The False Prophet op HBO nog Prisoner of the Prophet gekeken (over iemand die een vrouw van Warren Jeffs was).
Ja ik vond ook wel erg fascinerend allemaal, ook omdat het zo'n compleet andere wereld is van hoe ik ben opgegroeid. Maar die op HBO vond ik ook wel goed.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, moet even kijken of ik die ook al gezien heb op HBO, vind het wel fascinerend. Die jongen van Ruinerwold maakt nu op de NPO een serie over sektes, wist niet dat er toch nog zoveel zijn, ook hier.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEEF - VS S02 2026 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Een geval van verkeersagressie tussen twee vreemden, een onsuccesvolle aannemer en een ontevreden ondernemer, leidt tot een vete die het slechtste in hen bovenhaalt.
Dandelion - Japan S01 2026 12 - Netflix Original | Drama, Fantasie, Sci-Fi
Bij een bureau in het hiernamaals waar engelen dolende zielen begeleiden, gaan de eigenzinnige Tetsuo en Misaki elke uitdaging aan om de doden te helpen rust te vinden.
Reign Over Me - VS 2007 6 2:04 uur | Drama, Duister
Tijdens de aanslagen van 11 september verliest een man zijn gezin. Vijf jaar later vindt hij weer hoop als een oude studievriend opduikt en hem helpt zijn leven weer op te bouwen.
Ronaldinho: The One and Only - Brazilië Miniserie 2026 AL - Netflix Original | Documentaire
Deze serie belicht het leven en de carrière van de Braziliaanse voetballer Ronaldinho, van zijn opkomst als jong wonderkind tot internationaal sporticoon.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik ben gestopt na het zien van hoe een van die heel jonge meisjes met hem zoent. Bah.quote:Op zaterdag 11 april 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Snap ik... wordt alleen maar erger vanaf daarquote:Op donderdag 16 april 2026 08:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na het zien van hoe een van die heel jonge meisjes met hem zoent. Bah.
quote:Op donderdag 16 april 2026 08:13 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEEF is echt leuk, maar die stond er toch al op, of staat het er weer op?SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEEF - VS S02 2026 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Een geval van verkeersagressie tussen twee vreemden, een onsuccesvolle aannemer en een ontevreden ondernemer, leidt tot een vete die het slechtste in hen bovenhaalt.
Dandelion - Japan S01 2026 12 - Netflix Original | Drama, Fantasie, Sci-Fi
Bij een bureau in het hiernamaals waar engelen dolende zielen begeleiden, gaan de eigenzinnige Tetsuo en Misaki elke uitdaging aan om de doden te helpen rust te vinden.
Reign Over Me - VS 2007 6 2:04 uur | Drama, Duister
Tijdens de aanslagen van 11 september verliest een man zijn gezin. Vijf jaar later vindt hij weer hoop als een oude studievriend opduikt en hem helpt zijn leven weer op te bouwen.
Ronaldinho: The One and Only - Brazilië Miniserie 2026 AL - Netflix Original | Documentaire
Deze serie belicht het leven en de carrière van de Braziliaanse voetballer Ronaldinho, van zijn opkomst als jong wonderkind tot internationaal sporticoon.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
S2quote:Op donderdag 16 april 2026 09:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
BEEF is echt leuk, maar die stond er toch al op, of staat het er weer op?
Ah okay Wel appart dat daar een S2 van is, was een redelijk afgerond geheeld dacht ik.quote:
Wel een goeie reminder want volgens mij vond ik dat erg leuk.quote:Op donderdag 16 april 2026 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah okay Wel appart dat daar een S2 van is, was een redelijk afgerond geheeld dacht ik.
Ik zal het eens kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |