Yupquote:Op donderdag 2 april 2026 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Die Bonnie ken ik, zat zij niet in LLDL?
Die springt wel op Noah of Rikkie of probeert Salar diep in de ogen te kijken. Leert wat woordjes Duits (kan ook nog)quote:Op donderdag 2 april 2026 23:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer, drie vrouwen. Ik had verwacht dat de Febo een hybride van Thomas en Nanne zou laten deelnemen om de trouwheid van Chess te testen voor makkelijke extra kijkcijfers.
Want eens even, er zou getrouwd gaan wordenquote:Op donderdag 2 april 2026 20:57 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Shownieuws
https://www.shownieuws.nl(...)-en-senna-uit-elkaar
Als je als partner een familie probeert uit elkaar te halen gaat je dat maar tijdelijk lukken. Van wat ik heb gezien zijn de ouders van Floris prima mensen met geen kwaad in zich. Dat breekt je op een gegeven moment op, alle lof voor Floris die uiteindelijk de juiste keus maakt. Senna heeft hem al vanaf het begin voor die keus gezet, en dan ben je fout bezig.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:20 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Want eens even, er zou getrouwd gaan wordenHet is toch ook een kinderprogramma ook zo af en toe, denken in een dergelijk programma de ware liefde tegen te komen. En nu gaat floris naar bonaire maar heeft niet eens een onderkomen, nog niets geleerd dus
Ja, daarom had dat hele "wil je trouwen" al achterwege kunnen blijven. Hij kan beter wat meer nadenken voordat hij iets doet, net als naar bonaire gaan zonder ergens te kunnen verblijven. Ik vond z'n ouders al heel gewoon reageren door niemand uit te sluiten. Toen had hij al beter kunnen weten maar goed, zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 2 april 2026 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je als partner een familie probeert uit elkaar te halen gaat je dat maar tijdelijk lukken. Van wat ik heb gezien zijn de ouders van Floris prima mensen met geen kwaad in zich. Dat breekt je op een gegeven moment op, alle lof voor Floris die uiteindelijk de juiste keus maakt. Senna heeft hem al vanaf het begin voor die keus gezet, en dan ben je fout bezig.
Hij was gewoon stik verliefd op die meid. Plus dat ik altijd een soort van achterdocht heb met dames als Senna die graag in de spotlights staan als een soort bn'er. Dat viel ook wel wat tegen.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:33 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ja, daarom had dat hele "wil je trouwen" al achterwege kunnen blijven. Hij kan beter wat meer nadenken voordat hij iets doet, net als naar bonaire gaan zonder ergens te kunnen verblijven. Ik vond z'n ouders al heel gewoon reageren door niemand uit te sluiten. Toen had hij al beter kunnen weten maar goed, zal de leeftijd zijn
Ik heb nog nooit zo vaak shownieuws gekeken sinds ik de bondgenoten kijkquote:Op donderdag 2 april 2026 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo is shownieuws een "Bondgenoten breuk"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit ik voor jan doedel naar Roy Donders te kijken. Morgen pasquote:Op donderdag 2 april 2026 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo in shownieuws een "Bondgenoten breuk"
quote:Op donderdag 2 april 2026 23:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die link staat er al post 97SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ze is ook (oud) collega van voormalig bondgenoot en winnaar Rick..quote:Op donderdag 2 april 2026 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Ze lijkt wel wat afgevallen dan tijdens haar optreden in LLDL. Maar dat vestje had ze daar ook aan dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de tweeling is dan weer bekende van voormalig bondgenoot en winnaar Fabio. Die stonden ~3 jaar geleden al met zijn vader op de foto.
[ Bericht 6% gewijzigd door KinKiJan op 03-04-2026 10:02:37 ]“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zijn altijd dezelfde types die je in allerlei realitysoaps tegenkomt.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup
https://www.instagram.com/reels/DLE2KTcJh0D/
Gezicht van Mercedes spreekt boekdelen als het over Chess gaat.quote:
Is dit niet een spoiler? Heb dit niet in de laatste uitzending gezien.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zei inderdaad wel meestal val ik op Indo'sMaar dat was een grapske van Joclyn om uitlokkende Chest te pesten ze wil Rikkie wel hebbe, gelukkig blijf "Het Systeem" zo prima in tact
![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |