Niet raar. Je opent er een topic over. Plaats dan ook een zelfgemaakte foto.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:33 schreef Cor_Minderhout het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen, dat is ook raar
Misschien omdat ie offpiste was gaan skiën dat ze dachten dan ga je nu ook maar off liggen ergens?quote:
Prins Friso is niet bijgezet in de grafkelder van de Oranjes in Delft, omdat hij door zijn huwelijk met Mabel Wisse Smit in 2004 geen lid meer was van het Koninklijk Huis en afstand had gedaan van zijn troonopvolging. Hij werd begraven bij de Stulpkerk in Lage Vuursche, wat waarschijnlijk een persoonlijke keuze was.quote:
Maar toch op een plek waar Beatrix uitzicht op het graf had of iets dergelijks? Kan me ook iets herinneren van dat ze dagelijks langsging. Is alweer even geleden dus ik kan er volstrekt naast zitten.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:48 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Prins Friso is niet bijgezet in de grafkelder van de Oranjes in Delft, omdat hij door zijn huwelijk met Mabel Wisse Smit in 2004 geen lid meer was van het Koninklijk Huis en afstand had gedaan van zijn troonopvolging. Hij werd begraven bij de Stulpkerk in Lage Vuursche, wat waarschijnlijk een persoonlijke keuze was.
Klopt volgens mij wel ja. Tis in de tuin van (haar) Kasteel Drakensteyn in ieder geval. Die kerk staat ook op dat terrein.quote:Op donderdag 2 april 2026 18:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar toch op een plek waar Beatrix uitzicht het graf of iets dergelijks? Kan me ook iets herinneren van dat ze dagelijks langsging. Is alweer even geleden dus ik kan er volstrekt naast zitten.
Lekker man. En Karel is zijn buurman?quote:Op donderdag 2 april 2026 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
In tegenstelling tot TS heb ik wel een zelfgemaakte foto. Uit 2018.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |