Ja, ik heb zelf wel gezocht maar ook nog geen harnas kunnen vinden, dus maar eentje gecraft en die abyss gears gegeven. De meeste harnassen die ik heb kwamen vooral als reward voor het verslaan van eindbazen, wel schoenen en handschoenen gevonden achter watervallen. Die zijn ook vaak de moeite om te checken, vooral letten op gestalpelde stenen, dat betekent dat er iets achter een waterval zit.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik wat meer gaan 'zoeken.'
Thanks, hoe ver ben jij? Ik wil een boerderij unlocken in het kamp maar dat lukt mij niet. Ik heb chapter 6 afgerond maar dat is denk ik nog niet ver genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf wel gezocht maar ook nog geen harnas kunnen vinden, dus maar eentje gecraft en die abyss gears gegeven. De meeste harnassen die ik heb kwamen vooral als reward voor het verslaan van eindbazen, wel schoenen en handschoenen gevonden achter watervallen. Die zijn ook vaak de moeite om te checken, vooral letten op gestalpelde stenen, dat betekent dat er iets achter een waterval zit.
Bijna in chapter 8, ik zou ook wel een boerderij willen, is dat met de missies van het kamp?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Thanks, hoe ver ben jij? Ik wil een boerderij unlocken in het kamp maar dat lukt mij niet. Ik heb chapter 6 afgerond maar dat is denk ik nog niet ver genoeg.
Dat, dat is de kern van de game.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En achter bepaalde watervallen, met een stapel stenen in de buurt, schijn je ook gear en wapens te kunnen vinden.
Al ben ik die zelf nog niet tegen gekomen.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja met die kamp missies...quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:30 schreef RaXz het volgende:
[..]
Bijna in chapter 8, ik zou ook wel een boerderij willen, is dat met de missies van het kamp?
En wat ik zojuist geleerd heb, als je je Kuku pot enhanced, kun je blijkbaar ook gear craften mbv Blueprints, die je weer kan bemachtigen via Faction quests en Witches.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:21 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Die kuku pot snap ik dus de ballen van.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En wat ik zojuist geleerd heb, als je je Kuku pot enhanced, kun je blijkbaar ook gear craften mbv Blueprints, die je weer kan bemachtigen via Faction quests en Witches.
Er zijn zó ontzettend veel diep uitgewerkte mogelijkheden en mechaniscs in deze gamequote:Op vrijdag 3 april 2026 23:44 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Die kuku pot snap ik dus de ballen van.
Morgen maar eens checken, PS5 net uitgezet, mijn gewrichten vonden het mooi geweest voor vandaag.quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:03 schreef RaXz het volgende:
Als je weer met die gozer praat waar je die kukupot van hebt gekregen dan kan je een hele upgrade diagram openen met heel veel upgrades, ik heb er nog geeneen unlocked dus bij mij hebben ze allemaal een vraagteken. Binnenkort maar eens van die Sanctums doen voor de witches, misschien unlock ik dan wat.
116uur en in chapter 7 hierquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:23 schreef Hetekip het volgende:
[..]
20 uur en in chapter 7 hoe kan je 38 uur doen over chapter 3?
Ik vind geen nieuwe kameraden meer, Marius is weg. Ik wil ook de boerderij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:53 schreef Divje het volgende:
[..]
116uur en in chapter 7 hierKamp lvl 100, ranch vol met diertjes die groeien als je ze voert
, Conversion op 100% door donaties bij kerken zodat je volle bonusen krijgt bij missions.
Al m'n wapens en gear nu op refinement 7 en 8 en gevechten zijn echt heerlijk
Als je een waterval ziet en er staat een klein pilaartje kan je met de stab attack door de waterval een grot in, daar kan je armour of wapens vinden.
Ik heb er 37 en 1 van hun heeft een kamp missie om de ranch te bouwen, een ander heeft de missie om de boomgaard te bouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind geen nieuwe kameraden meer, Marius is weg. Ik wil ook de boerderij.
Je mist het belangrijkste stuk van de patch.quote:Op zaterdag 4 april 2026 11:28 schreef 2dope het volgende:
"Megapatch"De "major updates" zijn:
1) helm cosmetic uitschakeloptie
2) meer opslagruimte in je kamp
Also, een dude die een filmpje maakt waarin 'ie letterlijk de patchnotes voorleest![]()
Bedankt voor het voorlezen meneer
Ik heb echt totaal de behoefte niet om tijd te besteden aan dat kamp... Krijg je daar ook veel rewards voor als in unieke upgrade materials (Scolecite Ore?) of abyss gears? Want dan moet ik er misschien toch maar aan gelovenquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb er 37 en 1 van hun heeft een kamp missie om de ranch te bouwen, een ander heeft de missie om de boomgaard te bouwen.
Je kan materials en gear kopen bij verschillende vendors en die krijgen extra's als je hun trust maxed. Je kan bloodstone en scoliosis en meer kopenquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal de behoefte niet om tijd te besteden aan dat kamp... Krijg je daar ook veel rewards voor als in unieke upgrade materials (Scolecite Ore?) of abyss gears? Want dan moet ik er misschien toch maar aan geloven
Verschillende vendors in je eigen kamp bedoel je dan toch? Dat is op zich wel leip... Klinkt wel als veel werkquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Je kan materials en gear kopen bij verschillende vendors en die krijgen extra's als je hun trust maxed. Je kan bloodstone en scoliosis kopen
Ja in je eigen kampquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verschillende vendors in je eigen kamp bedoel je dan toch? Dat is op zich wel leip... Klinkt wel als veel werkMoet je eerst een shit-ton aan van die faction missies doen zeker
Ik las Airfryerquote:Op zaterdag 4 april 2026 11:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja in je eigen kampheb alle requests enzo ook gedaan voor extra trust. Je krijgt ook een furniture shop voor je huisje, een Dyer, jewelery enzo
Faction missies valt mee dacht ik, vooral rumours van Marius
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Je vroeg je na 40 uur nog niet af wat dat rood/geel/groen/blauwe metertje naast je map voorstelde?quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Omgevingstemperaruur is blijkbaar ook van invloed, kwam ik gisteren achter.
Zag vlakbij die Kiln quest/puzzel (die overigens erg tof was, en schitterend in de nacht) een grote waterval op een berg.
En op een gegeven moment hoe hoger ik kwam, begon het scherm langzaam te 'bevriezen'.
Dus was mijn gear daar niet geschikt voor
Links naast je map is je xp metertje, elke x als die volloopt krijg je een abyss artifact. Heb nu ook 30% extra xp gain dus dat tikt wel aanquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik dacht dat dat iets voor skills of Axiom dingesen of zo was, nooit aandacht aan besteed.
Maar nu je het zegt, wel logisch ja, groen is goed, rood is warm, blauw is koud.
Waar je die fakkels kan aanmaken? Kwamen vagen vijanden die in de lucht zweefde kreeg ze niet geraakt, was echt bout. Snel weggegaan daar.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:52 schreef RaXz het volgende:
Dat bevriezen is niet zo heel erg, volgens mij vult je stamina dan een stuk langzamer. Eergisteren kwam ik op een plek waar een sneeuwstorm heerst, die deed wel damage en ik was daar weer heel snel weg.
Vandaag ga ik eindelijk eens beginnen aan de quests voor de Witches, en maar wat meer exploren in Pailune, de sfeer is daar echt een stuk anders dan in Hernand.
geinig in Duitsland koop ik een fles cola voor dat bedragquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat net te kijken bij nieuwe artikelen bij de Appie.
Blinding flash doen en dan met je licht op ze schijnen, poef weg zijn zequote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Waar je die fakkels kan aanmaken? Kwamen vagen vijanden die in de lucht zweefde kreeg ze niet geraakt, was echt bout. Snel weggegaan daar.
Dankjewel dat is wel een goeiequote:Op zaterdag 4 april 2026 21:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Blinding flash doen en dan met je licht op ze schijnen, poef weg zijn ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik dat de bazen wel een stuk moeilijker worden.Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
Crow's pursuit op zijn wapen is ook erg relaxed.quote:Op zondag 5 april 2026 20:03 schreef summer2bird het volgende:
Hoofdstuk 5 uitgespeeld en nu de Crow uitrusting aan. Vechten is ineens een stuk leuker.
Die boss van hoofdstuk 5 was best pittig, maar wel in een keer gelukt.
Nu weer side quests doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |