Je vroeg je na 40 uur nog niet af wat dat rood/geel/groen/blauwe metertje naast je map voorstelde?quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Omgevingstemperaruur is blijkbaar ook van invloed, kwam ik gisteren achter.
Zag vlakbij die Kiln quest/puzzel (die overigens erg tof was, en schitterend in de nacht) een grote waterval op een berg.
En op een gegeven moment hoe hoger ik kwam, begon het scherm langzaam te 'bevriezen'.
Dus was mijn gear daar niet geschikt voor
Links naast je map is je xp metertje, elke x als die volloopt krijg je een abyss artifact. Heb nu ook 30% extra xp gain dus dat tikt wel aanquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik dacht dat dat iets voor skills of Axiom dingesen of zo was, nooit aandacht aan besteed.
Maar nu je het zegt, wel logisch ja, groen is goed, rood is warm, blauw is koud.
Waar je die fakkels kan aanmaken? Kwamen vagen vijanden die in de lucht zweefde kreeg ze niet geraakt, was echt bout. Snel weggegaan daar.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:52 schreef RaXz het volgende:
Dat bevriezen is niet zo heel erg, volgens mij vult je stamina dan een stuk langzamer. Eergisteren kwam ik op een plek waar een sneeuwstorm heerst, die deed wel damage en ik was daar weer heel snel weg.
Vandaag ga ik eindelijk eens beginnen aan de quests voor de Witches, en maar wat meer exploren in Pailune, de sfeer is daar echt een stuk anders dan in Hernand.
geinig in Duitsland koop ik een fles cola voor dat bedragquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat net te kijken bij nieuwe artikelen bij de Appie.
Blinding flash doen en dan met je licht op ze schijnen, poef weg zijn zequote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Waar je die fakkels kan aanmaken? Kwamen vagen vijanden die in de lucht zweefde kreeg ze niet geraakt, was echt bout. Snel weggegaan daar.
Dankjewel dat is wel een goeiequote:Op zaterdag 4 april 2026 21:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Blinding flash doen en dan met je licht op ze schijnen, poef weg zijn ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik dat de bazen wel een stuk moeilijker worden.Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
Crow's pursuit op zijn wapen is ook erg relaxed.quote:Op zondag 5 april 2026 20:03 schreef summer2bird het volgende:
Hoofdstuk 5 uitgespeeld en nu de Crow uitrusting aan. Vechten is ineens een stuk leuker.
Die boss van hoofdstuk 5 was best pittig, maar wel in een keer gelukt.
Nu weer side quests doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |