abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games zaterdag 4 april 2026 @ 12:17:16 #76
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220504975
Ze gaan bij de volgende patch naar verluidt eindelijk zorgen dat je je schild kunt unequippen. Zou potdomme tijd worden
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 4 april 2026 @ 12:52:40 #77
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220505106
Omgevingstemperaruur is blijkbaar ook van invloed, kwam ik gisteren achter.

Zag vlakbij die Kiln quest/puzzel (die overigens erg tof was, en schitterend in de nacht) een grote waterval op een berg.
En op een gegeven moment hoe hoger ik kwam, begon het scherm langzaam te 'bevriezen'.

Dus was mijn gear daar niet geschikt voor :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220506306
Dat bevriezen is niet zo heel erg, volgens mij vult je stamina dan een stuk langzamer. Eergisteren kwam ik op een plek waar een sneeuwstorm heerst, die deed wel damage en ik was daar weer heel snel weg.

Vandaag ga ik eindelijk eens beginnen aan de quests voor de Witches, en maar wat meer exploren in Pailune, de sfeer is daar echt een stuk anders dan in Hernand.
  zaterdag 4 april 2026 @ 15:58:07 #79
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220506327
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Omgevingstemperaruur is blijkbaar ook van invloed, kwam ik gisteren achter.

Zag vlakbij die Kiln quest/puzzel (die overigens erg tof was, en schitterend in de nacht) een grote waterval op een berg.
En op een gegeven moment hoe hoger ik kwam, begon het scherm langzaam te 'bevriezen'.

Dus was mijn gear daar niet geschikt voor :D
Je vroeg je na 40 uur nog niet af wat dat rood/geel/groen/blauwe metertje naast je map voorstelde? :D

Draag nu standaard iets van 8 outfits mee, bandits/pirates/jackals/bears vermommingen enzo en verschillende cloaks met resistances :@

M'n main cloak heeft lvl 7 fire restistance tho, en een petrification immunity op m'n armour. Bitchmuth got nothing on me anymore :7
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 4 april 2026 @ 16:01:37 #80
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220506352
Ik dacht dat dat iets voor skills of Axiom dingesen of zo was, nooit aandacht aan besteed.

Maar nu je het zegt, wel logisch ja, groen is goed, rood is warm, blauw is koud.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 april 2026 @ 16:04:20 #81
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220506367
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik dacht dat dat iets voor skills of Axiom dingesen of zo was, nooit aandacht aan besteed.

Maar nu je het zegt, wel logisch ja, groen is goed, rood is warm, blauw is koud.
Links naast je map is je xp metertje, elke x als die volloopt krijg je een abyss artifact. Heb nu ook 30% extra xp gain dus dat tikt wel aan :D

Even gekeken in m'n skilltree en heb er 120 gebruikt :') weet niet of wapen upgrades daar ook bij meetellen.. Heb ook nog een stuk of 18 in m'n inventory waar ik de challenges nog voor moet doen..
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:12:19 #82
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220507350
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:14:29 #83
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220507367
Ah, stroomstoring voorbij *O*

Zo maar eens de PS5 aanslingeren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:50:46 #84
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220508132
Ik geniet echt met volle teugen van deze game.
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:52:41 #85
511221 Hetekip
Depressief
pi_220508150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 15:52 schreef RaXz het volgende:
Dat bevriezen is niet zo heel erg, volgens mij vult je stamina dan een stuk langzamer. Eergisteren kwam ik op een plek waar een sneeuwstorm heerst, die deed wel damage en ik was daar weer heel snel weg.

Vandaag ga ik eindelijk eens beginnen aan de quests voor de Witches, en maar wat meer exploren in Pailune, de sfeer is daar echt een stuk anders dan in Hernand.
Waar je die fakkels kan aanmaken? Kwamen vagen vijanden die in de lucht zweefde kreeg ze niet geraakt, was echt bout. Snel weggegaan daar.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:53:00 #86
511221 Hetekip
Depressief
pi_220508156
Ik heb mijn kamp nu wat uitgebreid en ga die witch quests doen.

game is wel leuk
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:53:02 #87
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220508157


Ik zat net te kijken bij nieuwe artikelen bij de Appie.
  zaterdag 4 april 2026 @ 19:53:29 #88
511221 Hetekip
Depressief
pi_220508161
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:53 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zat net te kijken bij nieuwe artikelen bij de Appie.
geinig in Duitsland koop ik een fles cola voor dat bedrag :')
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 4 april 2026 @ 21:05:39 #89
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220508751
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Waar je die fakkels kan aanmaken? Kwamen vagen vijanden die in de lucht zweefde kreeg ze niet geraakt, was echt bout. Snel weggegaan daar.
Blinding flash doen en dan met je licht op ze schijnen, poef weg zijn ze :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zaterdag 4 april 2026 @ 21:20:05 #90
511221 Hetekip
Depressief
pi_220508849
Ik heb bijna de boerderij en ranch dan kan ik beesten gaan zoeken.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 4 april 2026 @ 21:57:03 #91
511221 Hetekip
Depressief
pi_220509115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:05 schreef Divje het volgende:

[..]
Blinding flash doen en dan met je licht op ze schijnen, poef weg zijn ze :P
Dankjewel dat is wel een goeie
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 4 april 2026 @ 22:28:36 #92
511221 Hetekip
Depressief
pi_220509335
Kan niet naar de volgende witch dankzij de main quest moet ik deze weer oppakken, maar ik merk dat de bosses veel te hard slaan krijg ze alleen af door heel veel food te spammen. Sommige bazen hebben geen eens een opening lijkt het, gewoon keisnelle bullshit waarin ze je kapot maken in een paar hits.

in Dark Souls was er tenminste nog iets van een opening window, maar dat vind ik in black desert wel echt kut. Een paar bazen vind ik nog wel gaan maar na de (chapter 5 spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind ik dat de bazen wel een stuk moeilijker worden.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  zaterdag 4 april 2026 @ 23:22:24 #93
511221 Hetekip
Depressief
pi_220509817
Heb nog wat mainquest gedaan, maar ben nu wel vies boos....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220514009
twitter
  zondag 5 april 2026 @ 16:43:33 #95
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220514279
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 16:22 schreef RaXz het volgende:
[ x ]
_O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 april 2026 @ 19:12:36 #96
447051 crew  Peejtur
pi_220515292
Gisteren en vandaag door klussen niet kunnen spelen. Morgenavond hopelijk weer.
pi_220515526
Hoofdstuk 5 uitgespeeld en nu de Crow uitrusting aan. Vechten is ineens een stuk leuker.
Die boss van hoofdstuk 5 was best pittig, maar wel in een keer gelukt.

Nu weer side quests doen :)
Twiddel
  zondag 5 april 2026 @ 21:01:47 #98
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220515918
Ben nu in het kader van chapter 4 nu het westelijke deel van Hernand ingetrokken, en nu eindelijk een waterval met grot gevonden *O*

Zo op het oog is dat ongeveer net zo groot als de oostelijke kant die je al vrij vroeg 'ontfogged'.

En van het oostelijke deel ben ik bij lange na nog lang niet overal geweest :D _O_

Maar na chapter 4 ga ik mij eerst weer richten op lekker op mijn dooie gemak alles exploren.

Het voornamelijk dat je tot en met chapter 4 de belangrijkste skills krijgt, zo heb ik tenminste begrepen.

Toch van Performance mode naar Balanced mode gegaan op de Pro.

Vond de Balanced mode in eerste instantie net te schokkerig.
Maar met Particles setting iets omlaag is het heel goed te doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220516445
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 20:03 schreef summer2bird het volgende:
Hoofdstuk 5 uitgespeeld en nu de Crow uitrusting aan. Vechten is ineens een stuk leuker.
Die boss van hoofdstuk 5 was best pittig, maar wel in een keer gelukt.

Nu weer side quests doen :)
Crow's pursuit op zijn wapen is ook erg relaxed. :Y
  zondag 5 april 2026 @ 22:14:42 #100
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220516456
Ik blijf me erover verwonderen hoe verschrikkelijk mooi deze game is _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')