Goeie keuze maatquote:Op donderdag 2 april 2026 02:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik had allang al gevraagd dit naar R&P
maar wilde ze niet. dus oke dan maar hier.
Hoezo?quote:
nog steeds, maar ik heb de neiging om als ik vrij ben toch te veel te drinken enzo.quote:Op donderdag 2 april 2026 03:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoezo?
Ging toch juist zo goed door te minderen?
En geef je dan ook toe aan die neiging?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:25 schreef kree het volgende:
[..]
nog steeds, maar ik heb de neiging om als ik vrij ben toch te veel te drinken enzo.
dus ja dan kan ik zeggen ben er neit van af, terwijl wel alles verder oke gaat?
soms?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:26 schreef r_one het volgende:
[..]
En geef je dan ook toe aan die neiging?
Wat precies is fucked up?quote:
Mag ik deze even quoten voor het nageslacht?quote:
Te vaak?quote:
Hoe wil je dan anderen adviseren?quote:
hmmm denk wel?quote:
Na 6 jaar.quote:Op donderdag 2 april 2026 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm denk wel?
nu moet ik zeggen met cbr en alle shit is het nu uiteindelijk na 10 jaar goed, dus denk niet dat ik regelmatig dronken rond rijd met auto want niet zo. anders kom je daar niet doorheen.
maar met vrije dagen zit ik er nog wel eens mee.
Jawel maakt wel uit.quote:
nouja t maakt uit voor mij, voor topic niet zo. want denk ga lekker doorkletsen.quote:Op donderdag 2 april 2026 03:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Jawel maakt wel uit.
Tenminste, als je eerlijk wilt zijn.
Maakt uit voor wat jij ons te vertellen hebt. Jouw ervaringen. Dat is toch wat je wilt met je topics?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
nouja t maakt uit voor mij, voor topic niet zo. want denk ga lekker doorkletsen.
ja? en dat was het doel idd?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Maakt uit voor wat jij ons te vertellen hebt. Jouw ervaringen. Dat is toch wat je wilt met je topics?
Hoezo ben ik te zeikerig?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja? en dat was het doel idd?
maar hoop maar ff dat jullie niet te zeikerig zijn. OK ik was op goeie weg maar maak een fout nu.
voel je niet aangesproken. ik zei het in het algemeen.quote:Op donderdag 2 april 2026 03:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoezo ben ik te zeikerig?
Omdat ik vraag naar je eerlijke antwoorden?
Ik ben 'algemeen' niet?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:40 schreef kree het volgende:
[..]
voel je niet aangesproken. ik zei het in het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |