Jawel maakt wel uit.quote:
nouja t maakt uit voor mij, voor topic niet zo. want denk ga lekker doorkletsen.quote:Op donderdag 2 april 2026 03:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Jawel maakt wel uit.
Tenminste, als je eerlijk wilt zijn.
Maakt uit voor wat jij ons te vertellen hebt. Jouw ervaringen. Dat is toch wat je wilt met je topics?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:35 schreef kree het volgende:
[..]
nouja t maakt uit voor mij, voor topic niet zo. want denk ga lekker doorkletsen.
ja? en dat was het doel idd?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Maakt uit voor wat jij ons te vertellen hebt. Jouw ervaringen. Dat is toch wat je wilt met je topics?
Hoezo ben ik te zeikerig?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja? en dat was het doel idd?
maar hoop maar ff dat jullie niet te zeikerig zijn. OK ik was op goeie weg maar maak een fout nu.
voel je niet aangesproken. ik zei het in het algemeen.quote:Op donderdag 2 april 2026 03:39 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoezo ben ik te zeikerig?
Omdat ik vraag naar je eerlijke antwoorden?
Ik ben 'algemeen' niet?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:40 schreef kree het volgende:
[..]
voel je niet aangesproken. ik zei het in het algemeen.
hoe wil kree dan anderen adviseren? als kree zelf nog niet weet?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:43 schreef kree het volgende:
al met al kree moet ff denken weer hoe en wat nu te doen. naja als er 1 ding is hou jullie op de hoogte wel.
hmmmm wat zoek jij als je wat op zoekt op google ofzo. over iets wat je niet weet?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:45 schreef r_one het volgende:
[..]
hoe wil kree dan anderen adviseren? als kree zelf nog niet weet?
En deze?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:32 schreef r_one het volgende:
Niet regelmatig of nooit? Nogal een verschil namelijk.
dus met google komen we op kree van fok?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:46 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm wat zoek jij als je wat op zoekt op google ofzo. over iets wat je niet weet?
ervaringen komen eruit, nouja dat wil ik delen dus en denk kan best helpen zeker als er nog contact is, want ik wist het niet he?
hoogst wss wel nu ja als je op dit specifieke zoekt, maar de hell dat maakt me niet uit.quote:Op donderdag 2 april 2026 03:47 schreef r_one het volgende:
[..]
dus met google komen we op kree van fok?
waar kan ik je hele verhaal vinden dan?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:48 schreef kree het volgende:
[..]
hoogst wss wel nu ja als je op dit specifieke zoekt, maar de hell dat maakt me niet uit.
Ik zocht daar ook naar>. en kon niks vinden, daarom staat mijn hele verhaal nu openbaar op internet.
dit topic is niet mijn hele verhaal, en vast is het helemaal terug te vinden. maar mss wil @dottekke je ff helpen. ermee. ik heb er geen zin in om alles terug te zoeken.quote:Op donderdag 2 april 2026 03:50 schreef r_one het volgende:
[..]
waar kan ik je hele verhaal vinden dan?
Jij zegt steeds "vraag maar"quote:Op donderdag 2 april 2026 03:49 schreef kree het volgende:
vind jullie btw beetje te zuigereg weer...... dus tot na weekend denk.
jij bied je aan he?quote:
succes van je minderen?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:54 schreef kree het volgende:
oke laat ik eerlijk zijn. algemene vragen zijn beantwoord allang al in topics.
maargoed
vraag maar specifiek dan?
ja dat is oke, maar helaas weten hoop helaas niet helemaal geschiedenis..... maar maakt niet uit?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:54 schreef r_one het volgende:
[..]
jij bied je aan he?
ik vraag naar succes van je minderen, gewoon eerlijk
vraag heb ik net gesteld?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is oke, maar helaas weten hoop helaas niet helemaal geschiedenis..... maar maakt niet uit?
ik beantwoord wel vragen. ?
ja, gewoon eerlijk?quote:Op donderdag 2 april 2026 03:59 schreef kree het volgende:
Oke het mag iets duidelijker.
maar vraag dus naar je minderen? dat is de vraag die je stelt?
oke ik zal het zo eerlijk mogelijk proberen te beantwoorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |