Ik geloof juist wel in hem, maar ik vier geen Pasen. Ook accepteer ik de deadline van Pasen niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die niet in Jezus Christus geloven maar wel Pasen vieren zijn hypocriete profiteurs.
Simon van Cyrenequote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik geloof juist wel in hem, maar ik vier geen Pasen. Ook accepteer ik de deadline van Pasen niet.
Wat ben ik?
KLB / Geen airco op de wcquote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef Plompzakker het volgende:
Als je wat minder kuttopics zou maken had hij misschien helemaal niet hoeven sterven
Jeetje, wat weet jij veel. Nog nooit van gehoord en ik moest het googlen.quote:
Ik ben gediplomeerdquote:Op woensdag 1 april 2026 20:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jeetje, wat weet jij veel. Nog nooit van gehoord en ik moest het googlen.
Goed he @:doug-heffernan
Dan doe je het vast goed bij @Ansaquote:
Ik had er ook helemaal geen zin in, middelbare school afgemaakt toen hele tijd niks gedaan. Daarna een mbo gedaan en daarna een hbo. Was wel al oud toen ik met werken begon en nu weet ik niet wat ik doe, maar ik doe iets en ik krijg betaald. Zin heb ik er niet in, en mijn hulpverleners zijn boos op mij.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan doe je het vast goed bij @:ansa
Ik ben helaas maar een domme schoolverlater die als hoogst haalbare had om vrachtwagenchauffeur te worden, maar daar had ik geen zin in. Toen wilden ze dat ik een ondernemingsplan zou schrijven voor een uitvaartonderneming of beveiligingsbedrijf, maar daar had ik ook geen zin in.
jaquote:Op woensdag 1 april 2026 20:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jeetje, wat weet jij veel. Nog nooit van gehoord en ik moest het googlen.
Goed he @:doug-heffernan
Een verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik geloof juist wel in hem, maar ik vier geen Pasen. Ook accepteer ik de deadline van Pasen niet.
Wat ben ik?
Bestaat de Hema nog? Zijn die ook opgestaan uit de dood?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb paaseitjes gekocht bij de Hema om Jezus te eren.
Laatste Pasen zijn die overgekocht. Wss een daad van Jezus.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Bestaat de Hema nog? Zijn die ook opgestaan uit de dood?
Ook kinderslaaf vrij? Tonychocolonely heeft een vieze cop out gedaan.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Laatste Pasen zijn die overgekocht. Wss een daad van Jezus.
Zijn nu de enige keten met paaseitjes waar goede chocolade in zit.
Cop out? Hema gebruikt dezelfde partner als Tony's voor slaafvrije chocolade, dus als Tony's kut is, dan is Hema ook kut.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ook kinderslaaf vrij? Tonychocolonely heeft een vieze cop out gedaan.
https://nos.nl/artikel/23(...)t-slaafvrije-chocolaquote:Op woensdag 1 april 2026 21:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Cop out? Hema gebruikt dezelfde partner als Tony's voor slaafvrije chocolade, dus als Tony's kut is, dan is Hema ook kut.
Doen ze niet meer aan slaafvrij bij Tony??
Wtfquote:Op woensdag 1 april 2026 21:27 schreef Hetekip het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)t-slaafvrije-chocola
De Nederlandse chocoladefabrikant Tony's Chocolonely staat sinds een paar maanden niet meer op een Amerikaanse lijst van producenten die hun chocola gegarandeerd zonder illegale arbeid produceren. Volgens de organisatie Slave Free Chocolate voldoet Tony's Chocolonely niet meer aan de voorwaarden, omdat het samenwerkt met de grote producent Barry Callebaut.
Kapitalisme maakt alles kapot Mikey.
Fuck tony dat ze nog eigenlijk zo durven te adverteren.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wtf![]()
Eens op zoek naar een alternatief dan
een luie donder , zoals je 2 post verder zelf ook aangafquote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat ben ik?
Die gast van Lucky Letters?quote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat ben ik?
Dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 1 april 2026 23:27 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
een luie donder , zoals je 2 post verder zelf ook aangaf
Victor Vledder? Mocht ik willen.quote:
Dit weten we al 5 jaar. Beetje teleurgesteld in jou hoor.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wtf![]()
Eens op zoek naar een alternatief dan
Geen idee wat je dan wel bent, te weinig informatie.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat ben ik?
klopt want hij kreeg pas op 6 april 1964 de elektrische stoelquote:Op donderdag 2 april 2026 10:05 schreef bianconeri het volgende:
Hij is niet gekruisigd.
Hij stierf ook niet op een vrijdag, maar op 14 Nisan (wat dus niet morgen is)
Dus er werd gewoon tegen me gelogen toen ik hoorde dat ik tot Pasen had om contact op te nemen... boefjes!quote:Op donderdag 2 april 2026 10:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen idee wat je dan wel bent, te weinig informatie.
Maar Jezus stierf op 14 Nisan, dat is vandaag (tot zonsondergang).
Het hele Pasen heeft dan ook totaal geen Bijbelse oorspron.
Ah, ja een hele goede reactie. Not.quote:Op donderdag 2 april 2026 10:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
klopt want hij kreeg pas op 6 april 1964 de elektrische stoel
Ik vind er achteraf ook niet veel aan eigenlijkquote:Op donderdag 2 april 2026 10:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, ja een hele goede reactie. Not.
Of carnaval vieren maar niet vasten, of vasten maar niet bidden als moslimquote:Op woensdag 1 april 2026 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Mensen die niet in Jezus Christus geloven maar wel Pasen vieren zijn hypocriete profiteurs.
"Bestraf de spotters niet, anders zullen ze je haten; bestraf de wijzen, dan zullen ze je liefhebben " (Spreuken 9:7-8)quote:Op woensdag 1 april 2026 19:53 schreef TAmaru het volgende:
Jezus mag lekker aan mijn kruis gaan hangen als hij wil.
Waarom een zombie? Omdat net als in The Walking Dead ook maar een fractie van zijn brein functioneert en hij alles op de automatische piloot doet?quote:Op donderdag 2 april 2026 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Jezus
Typisch zoontje van de baas
Tweederangs goochelaar.
En tevens een vuige zombie 😱
Godverdomme opbokken met die gast.
Hij was dood en stond toen weer op, ergo smerige zombiequote:Op donderdag 2 april 2026 13:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom een zombie? Omdat net als in The Walking Dead ook maar een fractie van zijn brein functioneert en hij alles op de automatische piloot doet?
Ik vind dit een belediging.
Nisanquote:Op donderdag 2 april 2026 10:05 schreef bianconeri het volgende:
Hij is niet gekruisigd.
Hij stierf ook niet op een vrijdag, maar op 14 Nisan (wat dus niet morgen is)
En toen werkte dus nog maar een fractie van zijn brein. Het stukje wat je als een drone door het leven laat gaan.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij was dood en stond toen weer op, ergo smerige zombie
dat klinkt niet echt eerlijk ten opzichte van de wijzen.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
"Bestraf de spotters niet, anders zullen ze je haten; bestraf de wijzen, dan zullen ze je liefhebben " (Spreuken 9:7-8)
Nisan GT-R beste auto ooit!quote:Op donderdag 2 april 2026 13:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
NisanJe zou toch minimaal verwachten dat Jezus een Volkswagen reed.
Ja dat klopt welquote:
Ik heb liever chocolade met stukjes slaaf.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Cop out? Hema gebruikt dezelfde partner als Tony's voor slaafvrije chocolade, dus als Tony's kut is, dan is Hema ook kut.
Doen ze niet meer aan slaafvrij bij Tony??
quote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef Plompzakker het volgende:
Als je wat minder kuttopics zou maken had hij misschien helemaal niet hoeven sterven
Heilige maagd Maria.quote:
https://explosm.net/comics/kris-easterquote:Op donderdag 2 april 2026 13:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom een zombie? Omdat net als in The Walking Dead ook maar een fractie van zijn brein functioneert en hij alles op de automatische piloot doet?
Ik vind dit een belediging.
quote:
En hij was ook een telepaat, want hij wist dat iemand hem ging verraden.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
https://explosm.net/comics/kris-easter
Het wordt wel in twijfel getrokken of Jesus een zombie was.
Jesus deed ook aan magie, dus wellicht was hij een Lich.
Jesus heeft de iPhone uitgevonden en zijn display was nooit bekrast. Dat weet ik.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
NisanJe zou toch minimaal verwachten dat Jezus een Volkswagen reed.
Je zus loopt met een aquarium tussen d'r benen en die klaagt ook niet.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:11 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben zo blij dat ze Jezus gekruisigd hebben ne niet verdronken , ik had anders als echte christenhond de hele dag met een aquarium om m'n nek moeten lopen
En wat voor Aquarium , we hebben het bij wel over een zee aquariumquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je zus loopt met een aquarium tussen d'r benen en die klaagt ook niet.
Grote stroomstoring hierquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:27 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
het is nu zaterdag, is de wereld al gered?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |