Een echt muurbloempje.quote:
Nou, llama zitten dan,quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Italiaanse_Zeedijkquote:Op woensdag 1 april 2026 13:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja als een auto rakelings langs je af scheurt dan zou ik het ook voor elkaar krijgen een mijn bierglas erachteraan te tiefen.
Opgeflikkerd. Je bent Verstappen niet en je kan niet goed hard rijden. Uit mijn ogen stuk verdriet.
Maargoed, dan heb je mensen die dan meteen in hun eer gekrenkt zijn of iets. Ja dan loopt het snel uit de hand..
Bij voorkeur in het land van herkomst.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die is jong van het leven beroofd zeg... dat de dader maar mooi een jaartje of 30 achter de tralies mag belanden.
Dat zijn Belgen, die doen dat om de bocht af te snijdenquote:Op woensdag 1 april 2026 13:36 schreef Piles het volgende:
En over mensen die met een mes op zak in de auto stappen
Is cultuur he, dit is nu eenmaal de prijs die we met zijn allen betalen om cultureel verrijkt te mogen worden.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die is jong van het leven beroofd zeg... dat de dader maar mooi een jaartje of 30 achter de tralies mag belanden.
Mocht het inderdaad om Marokkaans-Nederlandse jongeren gaan, zullen het eerder afstammelingen zijn van de arbeiders die na de 2e wereldoorlog hierheen zijn gehaald. Dat heeft helemaal niets met culturele verrijking te maken en bovendien hebben ze een Nederlands paspoort. Ook een Marokkaanse en dat is discriminatie naar de Nederlander toe, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 1 april 2026 15:36 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Is cultuur he, dit is nu eenmaal de prijs die we met zijn allen betalen om cultureel verrijkt te mogen worden.
Ja en? Wat zegt dit volgens jou precies?quote:Op woensdag 1 april 2026 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat had ik ook ja. Overigens ook een vooroordeel van een rustige lieve jongen, volgens zijn kickboksdocent.
En soms klopt dit ook gewoon.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goh, altijd wanneer dit soort dingen gebeurd, zijn degene die erbij omkomen lammetjes waarbij de Dahlia Llama vergeleken een sociopaat is. Nooit is het een agressief kreng die de verkeerde tegengekomen is.
We leven in een wrede en onrechtvaardige wereld
Mijn gok ook.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:21 schreef Jahr00n het volgende:
Een stel kampers tegen drie noord afrikanen is mijn vermoeden. Gelukkig hebben ze er nog 1 helemaal de tyfus in geklapt. Strik erom en enkeltje land van herkomst
*pakt mesquote:Op woensdag 1 april 2026 18:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij maakt er een name reveal party van?
Ahahahahaaahahaquote:Op woensdag 1 april 2026 15:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zijn Belgen, die doen dat om de bocht af te snijden
Als hij een mes van huis had meegepakt had Jozef niet zoveel chaos veroorzaakt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |