Ja, zo wordt iets al gauw lekker natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2026 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch lekker gegeten! Had van de week een zak spitskool teveel besteld. Vandaag wat spekjes gebakken, spitskool er doorheen, kerrie en kruidenkaas. Daar pasta door en smullen
Met een QR code voor de plukkers. Of zijn ze nog niet zo ver, de Duitsers?😉quote:Op donderdag 2 april 2026 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Eentje. Zijn nu nog maar kleine struiken maar las vanavond dat de "Hin Rod" tot 12kg per struik kan opleveren![]()
Tzt open ik wel een pluktuin
Welk materiaal?quote:Op donderdag 2 april 2026 23:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met een QR code voor de plukkers. Of zijn ze nog niet zo ver, de Duitsers?😉
De bezoekers in de Tuin doen het er goed op. zagen we van de week op de rekening.
Voor stekkies en materiaal doneren ze best!
Aarde, harken, spa, schoffels…dat soort dingen.quote:
Geinig dat ze dat ook verkopenquote:Op donderdag 2 april 2026 23:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aarde, harken, spa, schoffels…dat soort dingen.
Het ijzeren frame van de tuintafel met graniet blad moet kaal en opnieuw in de verf. Zoiets.
Ad. Daarop komen de stekkies te staan.
Oh aaah. Misverstand: donaties voor de stekkies en voor aanschaf Klein materiaal…😉quote:Op donderdag 2 april 2026 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geinig dat ze dat ook verkopen
Nur Bahres ist Wahres. Nee, m'n inkomsten in D moeten voor het Finanzamt gewoon ¤0 blijvenquote:Op donderdag 2 april 2026 23:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met een QR code voor de plukkers. Of zijn ze nog niet zo ver, de Duitsers?😉
De bezoekers in de Tuin doen het er goed op. zagen we van de week op de rekening.
Voor stekkies en materiaal doneren ze best!
Staal, geen ijzerquote:Op donderdag 2 april 2026 23:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aarde, harken, spa, schoffels…dat soort dingen.
Het ijzeren frame van de tuintafel met graniet blad moet kaal en opnieuw in de verf. Zoiets.
Ad. Daarop komen de stekkies te staan.
Het is een Stichting hè. Donaties zijn de enige inkomsten.
En af en toe eens van de lokale oud papier actie.
Wij hebben hier trouwens samen ff hartelijk gelachen om je 1 april grap.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, zo wordt iets al gauw lekker natuurlijk
Ik ookquote:Op donderdag 2 april 2026 23:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben hier trouwens samen ff hartelijk gelachen om je 1 april grap.
In de bench (draadkooi) die je op de 2e foto nog net een hoekje van ziet. Met schaapsvacht (en pup) op de bodem.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:52 schreef AnneX het volgende:
🥰
Echt hè…en dan heb ik weinig met honden.
Hoe vervoer je Zeven Pups?
Waarmee zou jij adviseren het staal van het tafel frame te behandelen?quote:
Walshuid?quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:34 schreef derLudolf het volgende:
Zorgen dat walshuid goed is verwijderd en dan ontvetten met bijvoorbeeld thinner.
Menie of primer er op en dan de kleur die je wil.
Met een beetje geluk hoef je dat bord niet in de tuin te zetten.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Eentje. Zijn nu nog maar kleine struiken maar las vanavond dat de "Hin Rod" tot 12kg per struik kan opleveren![]()
Tzt open ik wel een pluktuin
Goed schoonmaken zoals Ludolf al schreef. En dan Hammerite Antiroest Grondverf er op.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waarmee zou jij adviseren het staal van het tafel frame te behandelen?
Het is twee keer door mij met hammerite geschilderd na borstelen met staalborstel. Nu afgebladderd.
Het stalen frame ligt in de buitenlucht en 500 meter van een schuur oid vandaan.
Dank je🍀quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:42 schreef derLudolf het volgende:
Dat zwart/blauwe laagje wat op (niet blank) staal zit.
https://www.joostdevree.nl/w/walshuid
Dat hebben ze (duiven) wel al met m'n kersenbomen gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hoef je dat bord niet in de tuin te zetten.
De gevleugelde tuin architecten (lees vogels) helpen je graag van de voorraad af.
En het liefst net voor het moment dat JIJ denkt dat de vruchten rijp zijn en wil gaan plukken.
Klopt. Lood in verf is verboden. Werkte wel heel erg goed.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:20 schreef derLudolf het volgende:
Oranje is dan ook alleen voor het idee, want het was lood wat voor die kleur zorgde. Ik ken menie alleen als bruin/rood eigenlijk.
Hardop gelachen om de gevloerde pupsquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:51 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Pups bij de dierenarts.
Er kwamen uit alle hoeken en gaten assistentes en dierenartsen éventjes kijken
Pups waren gevloerd
[ afbeelding ]
Nederlandse aardbeien horen ook nog niet echt bij dit seizoen natuurlijk maar Spaanse aardbeien zijn nooit lekker.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:32 schreef Blues het volgende:
Koop je fruit in het seizoen, kom je thuis blijken de aardbeien uit Spanje te komenBeter lezen, Bloes.
https://www.voedingscentr(...)n-seizoensfruit.aspxquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:37 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nederlandse aardbeien horen ook nog niet echt bij dit seizoen natuurlijk maar Spaanse aardbeien zijn nooit lekker.
quote:Seizoensgroente April
Andijvie
Asperge
Bloemkool
Groene selderij
Meiraap
Paddenstoelen
Paksoi
Pompoen
Prei
Raapsteel
Rabarber
Radijs
Rode biet
Roodlof
Snijbiet
Spinazie
Spruiten
Ui
Waterkers
Witlof
Wortel
Seizoensfruit
Aardbei
Appel
Peer
Dat ook deels gedaan woensdag. Gisteren te slechte dag om verder te gaan dus de rest van de lijst nu aan het afvinken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:49 schreef Blues het volgende:
3 verdiepingen gestofzuigd & 2 trappen.
Keuken en badkamer gemopt
#tijdzatengeenhhhulpnodig
Ik doe het ook meestal in etappes, maar lijf voelde vandaag oké + genoeg energie (ben echt fitter sinds NiB) met wat rugpijn, maar die mag ik negeren van Mensendieck, als ik maar goed beweeg en pauzes neem. En als ik dan weer een kwartier/20 minuten goed ga zitten, werkt het echt perfect voor mijn lijf. Sinds Mensendieck ook zoveel minder last, echt heel blij mee en soms de gedachte had ik het maar 30 jaar eerder geweten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat ook deels gedaan woensdag. Gisteren te slechte dag om verder te gaan dus de rest van de lijst nu aan het afvinken.
Was net even op het balkon maar daar is het toch iets te fris.
Heerlijk meegewandeld net op Instaquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:07 schreef borisz het volgende:
Eerste wandeling voltooid. Vechtpad naar Oud ZuilenVanaf Nijntje bij de Weerdbrug te Bloestreg.
En ook nog maar een broodje Mario gehaald nu het nog kan.
Lief dat je het vraagt! Steeds kleurrijker! Een deel begint nu geel te worden. Wel al veel minder dik dan begin vd week, vergelijkbaar met gister.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel pijnlijker bij neerleggen, eerder waren de pijnlijke plekken nog wat "beschermd" door alles dik en nu niet meer. En vooral in ochtend ook pijnlijk nog met bewegen (en uiteraard nog een forse bewegingsbeperking ook).
Brace is binnen, maar twijfel of niet net te klein, maatje groter wordt straks bezorgd. En als ik dan nog steeds twijfel mag de fysio dinsdag zeggen welke beste is.
Er werd in de burenapp gevraagd of iemand een rolstoel had staan voor familie die op bezoek kwam en voor wie trein naar auto lopen net te ver was eigenlijk, en ik werd knettergek in huis en voor álles afhankelijk van buren (voor zoiets simpels als een fles limo moet ik al vragen of iemand dat kan halen). En toen zag ik dat ik via de zorgverzekering een rolstoel kan lenen, dus die met haar opgehaald. Kan ik die ik dit weekend gebruiken zolang ik nog niet echt op krukken de deur uit mag, en zij als familie op bezoek komt even voor stukje trein-auto en andersom. Ik moest best wel een drempel over om erin de deur uit te gaan, want het voelt super aanstellerig aangezien ik in huis wel kleine stukjes kan 'lopen'. Maar het was zo fijn om naar de supermarkt en action te kunnen in het zonnetje en zélf wat spullen te kunnen halen! Wel verdomd zwaarmaar meteen goede workout gehad. Ik was in totaal iets meer dan een uur weg ongeveer, maar enkel was wel weer iets dikker toen ik terug kwam ondanks dus geen belasting, dus merk wel dat been omhoog echt geen overbodige luxe is nog.
Hier wel lenteweer(oke wat fris lenteweer, maar toch)
@borisz je bent wel heel dichtbij geweestnet niet waar ik gerold heb vanochtend haha.
Fijn dat jullie zoveel hebben aan NiB @Blues en @Kaatje1!
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 03-04-2026 16:01:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het wachten op een telefoontje over waarom ik er 800 nodig heb en dat wordt leuk want mijn gesproken Duits is zowel passief als actief miserabel.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, ik vond het echt een ding toen ik er eenmaal in zat om er ook daadwerkelijk mee naar buiten te gaan, maar man wat fijn iets zelf te kunnenquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:57 schreef sigme het volgende:
@:vlindertje89 in een rolstoel![]()
![]()
Heel goed dat je het doet! Bewegingsvrijheid is zo belangrijk.
Zelf, vandaar dat het een goede workout was haha. Maar dat was eigenlijk ook wel lekker want veel op de bank gelegen natuurlijk. Kan me voorstellen dat het spannend kan zijn als iemand je duwt, zeker als je die niet zo goed kent!quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Kleurrijk pootje @:vlindertje89
Ben je zelf naar de supermarkt gegaan in de stoel of heeft iemand je geduwd?
Heb ooit eens een dag in zo'n ding moeten zitten. Ik had een belangrijke vergadering georganiseerd en kreeg een stevige peesplaatonsteking en mocht niet lopen. Rondlopen in de RAI op krukken is geen doen dus hadden ze daar een rolstoel plus duwer beschikbaar. Vond het doodeng. Totaal geen controle. Wat wel handig was dat ik mijn draaiboek gewoon op schoot kon houden op de juiste pagina.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Nog even over de cetirizine.
Op de website van @:clubsoda mag je dus maar 300 van die dingen bestellenvoor 6,44 per 100.
Dat is stom![]()
Staat toevallig in het hooikoortstopic een Duitse apotheek gelinkt waar ik er 800 kon bestellen![]()
voor 3,84 per 100
![]()
![]()
Driewerf hoera![]()
![]()
Ook direct 800 besteld. 600 zouden voldoende zijn. Maar 1 setje meer is gratis verzenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het wachten op een telefoontje over waarom ik er 800 nodig heb en dat wordt leuk want mijn gesproken Duits is zowel passief als actief miserabel.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Heb het boekje Buiten de Binnenstad van Utrecht met 12 wandelingen. Dit was al weer de achtstequote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:34 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Steeds kleurrijker! Een deel begint nu geel te worden. Wel al veel minder dik dan begin vd week, vergelijkbaar met gister.Kudo's voor de rolstoel-acceptatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel pijnlijker bij neerleggen, eerder waren de pijnlijke plekken nog wat "beschermd" door alles dik en nu niet meer. En vooral in ochtend ook pijnlijk nog met bewegen (en uiteraard nog een forse bewegingsbeperking ook).
Brace is binnen, maar twijfel of niet net te klein, maatje groter wordt straks bezorgd. En als ik dan nog steeds twijfel mag de fysio dinsdag zeggen welke beste is.
Er werd in de burenapp gevraagd of iemand een rolstoel had staan voor familie die op bezoek kwam en voor wie trein naar auto lopen net te ver was eigenlijk, en ik werd knettergek in huis en voor álles afhankelijk van buren (voor zoiets simpels als een fles limo moet ik al vragen of iemand dat kan halen). En toen zag ik dat ik via de zorgverzekering een rolstoel kan lenen, dus die met haar opgehaald. Kan ik die ik dit weekend gebruiken zolang ik nog niet echt op krukken de deur uit mag, en zij als familie op bezoek komt even voor stukje trein-auto en andersom. Ik moest best wel een drempel over om erin de deur uit te gaan, want het voelt super aanstellerig aangezien ik in huis wel kleine stukjes kan 'lopen'. Maar het was zo fijn om naar de supermarkt en action te kunnen in het zonnetje en zélf wat spullen te kunnen halen! Wel verdomd zwaarmaar meteen goede workout gehad. Ik was in totaal iets meer dan een uur weg ongeveer, maar enkel was wel weer iets dikker toen ik terug kwam ondanks dus geen belasting, dus merk wel dat been omhoog echt geen overbodige luxe is nog.
Hier wel lenteweer(oke wat fris lenteweer, maar toch)
@:borisz je bent wel heel dichtbij geweestnet niet waar ik gerold heb vanochtend haha.
Fijn dat jullie zoveel hebben aan NiB @:Blues en @:Kaatje1!Rest tijd en oefenen, sterkte
![]()
Zijn ze allemaal zo lang, of ook kortere? Wel mooie route had je vandaag. Ik loop een deel van zowel je heen- als terugroute af en toe als lunchwandeling met een buur als ik thuis werkquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb het boekje Buiten de Binnenstad van Utrecht met 12 wandelingen. Dit was al weer de achtste![]()
Moet alleen wel wat 'omboeken' qua Veluwe... Garderen blijkt in het weekend afgesloten te zijn van de wereld (met de bus) dus nog even een alternatief verzinnen.
Morgen Yinnytown ivm de reistijd. 1845 is ook Telstar - Grunn. De Paasdagen wordt iets verder weg en mag de reistijd ook langer zijn![]()
Goed Bezig Vlinder. Rol er op los en verder maar de EHL
.
Jij woont toch in Duitsland? Was volgens mij al vanaf 15 euro gratis.quote:Op vrijdag 3 april 2026 16:23 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook direct 800 besteld. 600 zouden voldoende zijn. Maar 1 setje meer is gratis verzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
https://www.wandelzoekpag(...)nnenstad-van-utrechtquote:Op vrijdag 3 april 2026 16:50 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal zo lang, of ook kortere? Wel mooie route had je vandaag. Ik loop een deel van zowel je heen- als terugroute af en toe als lunchwandeling met een buur als ik thuis werk.
En vet frustrerend derLudolf!
Klopt. 3 setjes is net te weinig. 4 setjes is gratis. MAW setje 4 voor 1 euro extra.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij woont toch in Duitsland? Was volgens mij al vanaf 15 euro gratis.
quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Rollende vlinder![]()
Plat op den bek met pootjes pups![]()
Sneuiig verhaal in spoilerIk las smeuïg.. dus de spoiler was éxtra sneuiigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Speaking of which, heb je alweer werkdrama @Syrena?![]()
En @Yinny, hoe is het inmiddels met jou?
De lekkerste Nederlandse aardbeien uiteraard, die vind je pas vanaf mei/juni. Volgens die site is appel seizoenfruit in januari.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:30 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.voedingscentr(...)n-seizoensfruit.aspx
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik las smeuïg.. dus de spoiler was éxtra sneuiig.
Speaking of which, heb je alweer werkdrama @:Syrena?![]()
En @:Yinny, hoe is het inmiddels met jou?
Uhm... het was een test?quote:
Onder de juiste omstandigheden kun je appel ook zo lang wel goed houdenquote:Op vrijdag 3 april 2026 17:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
De lekkerste Nederlandse aardbeien uiteraard, die vind je pas vanaf mei/juni. Volgens die site is appel seizoenfruit in januari.
Of @Kaatje1 en ik waren erg op zoek naar smeuïge verhalenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Rollende vlinder![]()
Plat op den bek met pootjes pups![]()
Sneuiig verhaal in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben net de nieuwe auto opgehaald, en afscheid genomen van mijn Fordje
![]()
De diesel is vandaag weer met 10ct gestegen dus ik denk dat het wel een wijs besluit was![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]Gefeli met de brandweer autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben net de nieuwe auto opgehaald, en afscheid genomen van mijn Fordje
![]()
De diesel is vandaag weer met 10ct gestegen dus ik denk dat het wel een wijs besluit was![]()
🙊🙉🙈quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:18 schreef Candaasje het volgende:
Verder zit de wc verstopt. Dus die gaan we zo loshalen![]()
![]()
Dat was natuurlijk al gebeurdquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Shit happens. Of nou ja, dat moet nog even wachten
Als ie smeuïg genoeg was, was het waarschijnlijk geen verstopping geworden, wel?quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk al gebeurd![]()
Smeuïg genoeg?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ie smeuïg genoeg was, was het waarschijnlijk geen verstopping geworden, wel?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:17 schreef derLudolf het volgende:
Hoe was dat laatst afgelopen met die date waarmee je in een smoezelig steegje was beland @:vlindertje89
Nu al zin in dinsdagavondquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:10 schreef Syrena het volgende:
Ew @:verstopping![]()
Geen vervolg op het verhaal, vandaag iedereen verplicht vrij.
Dinsdag teamdagdus wie weet.
Intussen zijn we sinds 2 uurtjes weer thuis met poes. Weer een operatie aan haar oor. Deze keer geen onderhuidse hechtingen. Dus een kap. Dat worden 14 heule lange dagen![]()
Er zat geen poliep, wel hele gehoorgang ontstoken en weefselresten. Hopen dat het nu wel klaar is met dat oor.
Mijn nieuwe hobbyquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:18 schreef Candaasje het volgende:
Verder zit de wc verstopt. Dus die gaan we zo loshalen![]()
![]()
Ik weet niet hoe smeuïg het wordt van tofu en linzenquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk al gebeurd![]()
Smeuïg genoeg?
En @Vanyel 1 pilletje per dag ? Het doosje wat ik nu heb is houdbaar tot april 2027.quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Klopt. 3 setjes is net te weinig. 4 setjes is gratis. MAW setje 4 voor 1 euro extra.
We blijven wel een Hollander.
Even snel na gekeken. Setje 4 is zelfs gratis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Vertel..quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
En @:Vanyel 1 pilletje per dag ? Het doosje wat ik nu heb is houdbaar tot april 2027.
Na een forse waarschuwing van @:Clubsoda ben ik er niet zo happig op om meds over de datum te gebruiken.
Hoe zo zou je honderden pilletjes op voorraad hebben voor de komende jaren?
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
En @:Vanyel 1 pilletje per dag ? Het doosje wat ik nu heb is houdbaar tot april 2027.
Waarschuwing?quote:Na een forse waarschuwing van @:Clubsoda ben ik er niet zo happig op om meds over de datum te gebruiken.
Voorraad? Jaren?quote:Hoe zo zou je honderden pilletjes op voorraad hebben voor de komende jaren?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:34 schreef derLudolf het volgende:
Even wat anders @:Candaasje weet jij hoe ver virussen door de lucht kunnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |