Met een beetje geluk hoef je dat bord niet in de tuin te zetten.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Eentje. Zijn nu nog maar kleine struiken maar las vanavond dat de "Hin Rod" tot 12kg per struik kan opleveren![]()
Tzt open ik wel een pluktuin
Goed schoonmaken zoals Ludolf al schreef. En dan Hammerite Antiroest Grondverf er op.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waarmee zou jij adviseren het staal van het tafel frame te behandelen?
Het is twee keer door mij met hammerite geschilderd na borstelen met staalborstel. Nu afgebladderd.
Het stalen frame ligt in de buitenlucht en 500 meter van een schuur oid vandaan.
Dank je🍀quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:42 schreef derLudolf het volgende:
Dat zwart/blauwe laagje wat op (niet blank) staal zit.
https://www.joostdevree.nl/w/walshuid
Dat hebben ze (duiven) wel al met m'n kersenbomen gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hoef je dat bord niet in de tuin te zetten.
De gevleugelde tuin architecten (lees vogels) helpen je graag van de voorraad af.
En het liefst net voor het moment dat JIJ denkt dat de vruchten rijp zijn en wil gaan plukken.
Klopt. Lood in verf is verboden. Werkte wel heel erg goed.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:20 schreef derLudolf het volgende:
Oranje is dan ook alleen voor het idee, want het was lood wat voor die kleur zorgde. Ik ken menie alleen als bruin/rood eigenlijk.
Hardop gelachen om de gevloerde pupsquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:51 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Pups bij de dierenarts.
Er kwamen uit alle hoeken en gaten assistentes en dierenartsen éventjes kijken
Pups waren gevloerd
[ afbeelding ]
Nederlandse aardbeien horen ook nog niet echt bij dit seizoen natuurlijk maar Spaanse aardbeien zijn nooit lekker.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:32 schreef Blues het volgende:
Koop je fruit in het seizoen, kom je thuis blijken de aardbeien uit Spanje te komenBeter lezen, Bloes.
https://www.voedingscentr(...)n-seizoensfruit.aspxquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:37 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Nederlandse aardbeien horen ook nog niet echt bij dit seizoen natuurlijk maar Spaanse aardbeien zijn nooit lekker.
quote:Seizoensgroente April
Andijvie
Asperge
Bloemkool
Groene selderij
Meiraap
Paddenstoelen
Paksoi
Pompoen
Prei
Raapsteel
Rabarber
Radijs
Rode biet
Roodlof
Snijbiet
Spinazie
Spruiten
Ui
Waterkers
Witlof
Wortel
Seizoensfruit
Aardbei
Appel
Peer
Dat ook deels gedaan woensdag. Gisteren te slechte dag om verder te gaan dus de rest van de lijst nu aan het afvinken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:49 schreef Blues het volgende:
3 verdiepingen gestofzuigd & 2 trappen.
Keuken en badkamer gemopt
#tijdzatengeenhhhulpnodig
Ik doe het ook meestal in etappes, maar lijf voelde vandaag oké + genoeg energie (ben echt fitter sinds NiB) met wat rugpijn, maar die mag ik negeren van Mensendieck, als ik maar goed beweeg en pauzes neem. En als ik dan weer een kwartier/20 minuten goed ga zitten, werkt het echt perfect voor mijn lijf. Sinds Mensendieck ook zoveel minder last, echt heel blij mee en soms de gedachte had ik het maar 30 jaar eerder geweten.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat ook deels gedaan woensdag. Gisteren te slechte dag om verder te gaan dus de rest van de lijst nu aan het afvinken.
Was net even op het balkon maar daar is het toch iets te fris.
Heerlijk meegewandeld net op Instaquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:07 schreef borisz het volgende:
Eerste wandeling voltooid. Vechtpad naar Oud ZuilenVanaf Nijntje bij de Weerdbrug te Bloestreg.
En ook nog maar een broodje Mario gehaald nu het nog kan.
Lief dat je het vraagt! Steeds kleurrijker! Een deel begint nu geel te worden. Wel al veel minder dik dan begin vd week, vergelijkbaar met gister.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel pijnlijker bij neerleggen, eerder waren de pijnlijke plekken nog wat "beschermd" door alles dik en nu niet meer. En vooral in ochtend ook pijnlijk nog met bewegen (en uiteraard nog een forse bewegingsbeperking ook).
Brace is binnen, maar twijfel of niet net te klein, maatje groter wordt straks bezorgd. En als ik dan nog steeds twijfel mag de fysio dinsdag zeggen welke beste is.
Er werd in de burenapp gevraagd of iemand een rolstoel had staan voor familie die op bezoek kwam en voor wie trein naar auto lopen net te ver was eigenlijk, en ik werd knettergek in huis en voor álles afhankelijk van buren (voor zoiets simpels als een fles limo moet ik al vragen of iemand dat kan halen). En toen zag ik dat ik via de zorgverzekering een rolstoel kan lenen, dus die met haar opgehaald. Kan ik die ik dit weekend gebruiken zolang ik nog niet echt op krukken de deur uit mag, en zij als familie op bezoek komt even voor stukje trein-auto en andersom. Ik moest best wel een drempel over om erin de deur uit te gaan, want het voelt super aanstellerig aangezien ik in huis wel kleine stukjes kan 'lopen'. Maar het was zo fijn om naar de supermarkt en action te kunnen in het zonnetje en zélf wat spullen te kunnen halen! Wel verdomd zwaarmaar meteen goede workout gehad. Ik was in totaal iets meer dan een uur weg ongeveer, maar enkel was wel weer iets dikker toen ik terug kwam ondanks dus geen belasting, dus merk wel dat been omhoog echt geen overbodige luxe is nog.
Hier wel lenteweer(oke wat fris lenteweer, maar toch)
@borisz je bent wel heel dichtbij geweestnet niet waar ik gerold heb vanochtend haha.
Fijn dat jullie zoveel hebben aan NiB @Blues en @Kaatje1!
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 03-04-2026 16:01:22 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |