Staal, geen ijzerquote:Op donderdag 2 april 2026 23:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aarde, harken, spa, schoffels…dat soort dingen.
Het ijzeren frame van de tuintafel met graniet blad moet kaal en opnieuw in de verf. Zoiets.
Ad. Daarop komen de stekkies te staan.
Het is een Stichting hè. Donaties zijn de enige inkomsten.
En af en toe eens van de lokale oud papier actie.
Wij hebben hier trouwens samen ff hartelijk gelachen om je 1 april grap.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ja, zo wordt iets al gauw lekker natuurlijk
Ik ookquote:Op donderdag 2 april 2026 23:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben hier trouwens samen ff hartelijk gelachen om je 1 april grap.
In de bench (draadkooi) die je op de 2e foto nog net een hoekje van ziet. Met schaapsvacht (en pup) op de bodem.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:52 schreef AnneX het volgende:
🥰
Echt hè…en dan heb ik weinig met honden.
Hoe vervoer je Zeven Pups?
Waarmee zou jij adviseren het staal van het tafel frame te behandelen?quote:
Walshuid?quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:34 schreef derLudolf het volgende:
Zorgen dat walshuid goed is verwijderd en dan ontvetten met bijvoorbeeld thinner.
Menie of primer er op en dan de kleur die je wil.
Met een beetje geluk hoef je dat bord niet in de tuin te zetten.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Eentje. Zijn nu nog maar kleine struiken maar las vanavond dat de "Hin Rod" tot 12kg per struik kan opleveren![]()
Tzt open ik wel een pluktuin
Goed schoonmaken zoals Ludolf al schreef. En dan Hammerite Antiroest Grondverf er op.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Waarmee zou jij adviseren het staal van het tafel frame te behandelen?
Het is twee keer door mij met hammerite geschilderd na borstelen met staalborstel. Nu afgebladderd.
Het stalen frame ligt in de buitenlucht en 500 meter van een schuur oid vandaan.
Dank je🍀quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:42 schreef derLudolf het volgende:
Dat zwart/blauwe laagje wat op (niet blank) staal zit.
https://www.joostdevree.nl/w/walshuid
Dat hebben ze (duiven) wel al met m'n kersenbomen gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hoef je dat bord niet in de tuin te zetten.
De gevleugelde tuin architecten (lees vogels) helpen je graag van de voorraad af.
En het liefst net voor het moment dat JIJ denkt dat de vruchten rijp zijn en wil gaan plukken.
Klopt. Lood in verf is verboden. Werkte wel heel erg goed.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:20 schreef derLudolf het volgende:
Oranje is dan ook alleen voor het idee, want het was lood wat voor die kleur zorgde. Ik ken menie alleen als bruin/rood eigenlijk.
Hardop gelachen om de gevloerde pupsquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:51 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Pups bij de dierenarts.
Er kwamen uit alle hoeken en gaten assistentes en dierenartsen éventjes kijken
Pups waren gevloerd
[ afbeelding ]
Nederlandse aardbeien horen ook nog niet echt bij dit seizoen natuurlijk maar Spaanse aardbeien zijn nooit lekker.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:32 schreef Blues het volgende:
Koop je fruit in het seizoen, kom je thuis blijken de aardbeien uit Spanje te komenBeter lezen, Bloes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |