#200quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:54 schreef ootjekatootje het volgende:
En hopla:
https://www.ad.nl/binnenl(...)lle-agenda~a3419900/
Ik denk ook dat hij zichzelf vreselijk overschreeuwde. Wilde de hele tijd die 100% energieke succesvolle zakenman zijn die het op ieder vlak uit zijn leven voorelkaar had.quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:49 schreef SEMTEX het volgende:
Het klinkt alsof hij kortsluiting in zijn hoofd heeft gehad. Wat moord dan absoluut niet goed praat.
Absoluut. Weer zo'n welbekende uitslover die zonder iets te zeggen al duidelijk maakt dat ie niet serieus te nemen valt. Toch trappen er altijd weer legio mensen in dergelijke idioterie.quote:Op vrijdag 10 april 2026 14:56 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij zichzelf vreselijk overschreeuwde. Wilde de hele tijd die 100% energieke succesvolle zakenman zijn die het op ieder vlak uit zijn leven voorelkaar had.
En als dat dan instort door wat dan ook,is kortsluiting niet raar bedacht.
En dat is hoog? Laag?quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:54 schreef raptorix het volgende:
Haar functie was trouwens 1 level onder C-Level.
Dan heb je doorgaans een paar honderd man onder je werken.quote:
¤50 voor een agenda zoals zovelen… ik heb de meerwaarde nog niet kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
50 euro, die agenda
Last overigens in een comment dat zijn vriendin de relatie had beëindigd en dat hij haar daarom vermoord heeft.
Geen idee in hoeverre dat waar is natuurlijk, maar klinkt plausibel, aangezien het blijkbaar een rare snuiter is.
Dat heeft de schoonmaakster op de 15e verdieping ookquote:Op vrijdag 10 april 2026 15:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan heb je doorgaans een paar honderd man onder je werken.
Het gevaarlijkste moment voor een vrouw in een (gewelddadige) relatie als zij deze relatie beëindigd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
50 euro, die agenda
Last overigens in een comment dat zijn vriendin de relatie had beëindigd en dat hij haar daarom vermoord heeft.
Geen idee in hoeverre dat waar is natuurlijk, maar klinkt plausibel, aangezien het blijkbaar een rare snuiter is.
Het hangt natuurlijk ook af van het deel waar je leiding aangeeft, maar zonder heel diep in detail te gaan, het is een behoorlijk prestigueze functie.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat heeft de schoonmaakster op de 15e verdieping ook
Niet slecht, op je 40e.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk ook af van het deel waar je leiding aangeeft, maar zonder heel diep in detail te gaan, het is een behoorlijk prestigueze functie.
Die zichzelf ook niet had gemeld maar de schijn ophield.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet slecht, op je 40e.
Helaas had ze een mafklapper aan de haak geslagen.
Comment hier?quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:03 schreef StateOfMind het volgende:
50 euro, die agenda
Nog kalenders zat om de dagen op af te kunnen strepen. Als ie veroordeeld wordt, hoop ik dat ie flink wat jaartallen nodig zal hebben.quote:Het Openbaar Ministerie verdenkt V. van ‘moord dan wel doodslag op zijn partner’, laat een woordvoerder weten. Hoe deze verdenking tot stand is gekomen, kan het OM in verband met het lopende onderzoek niet zeggen.
Veel zal afhangen of het moord of doodslag is, is het bijvoorbeeld in een opwelling tijdens een ruzie die uit de hand loopt dan kan het een jaar of 8 worden, heeft hij het rustig voorbereid dan gaan we waarschijnlijk richting de 25 jaar.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
Man (39) die wordt verdacht van het doden van zijn vrouw in Amsterdam-Zuid twee weken langer vast
[..]
Nog kalenders zat om de dagen op af te kunnen strepen. Als ie veroordeeld wordt, hoop ik dat ie flink wat jaartallen nodig zal hebben.
Wat ook zal meewegen is dat hij zich niet gemeld heeft na haar te hebben gedood.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel zal afhangen of het moord of doodslag is, is het bijvoorbeeld in een opwelling tijdens een ruzie die uit de hand loopt dan kan het een jaar of 8 worden, heeft hij het rustig voorbereid dan gaan we waarschijnlijk richting de 25 jaar.
Inderdaad, even afwachten nog.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel zal afhangen of het moord of doodslag is, is het bijvoorbeeld in een opwelling tijdens een ruzie die uit de hand loopt dan kan het een jaar of 8 worden, heeft hij het rustig voorbereid dan gaan we waarschijnlijk richting de 25 jaar.
Dat denk ik niet, hij had behoorljk wat geld en volgens zijn eigen zeggen niet echt iemand die veel geld uitgeeft.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ook zal meewegen is dat hij zich niet gemeld heeft na haar te hebben gedood.
Lijkt me dat hij dus daarna een toneelspel heeft gespeeld. Ben benieuwd wat hij allemaal heeft gezegd en gedaan toen. Misschien dacht hij wel de overlijdensverzekering op te kunnen strijken.
Ik betwijfel of hij zoveel geld heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij had behoorljk wat geld en volgens zijn eigen zeggen niet echt iemand die veel geld uitgeeft.
Zo'n bedrijf kan ook heel goedkoop gerund worden. Eigenlijk heb je niks nodig, je zou het gewoon met een laptop en internet af kunnen. In de jaarlijkse aanpassingen of eventuele persoonlijke wensen van een klant gaat niet meer dan wat tijd zitten. Je stuurt dat digitale sjabloon naar een drukker naar vraag en that's it.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, hij had behoorljk wat geld en volgens zijn eigen zeggen niet echt iemand die veel geld uitgeeft.
Voor een relatief simpele moord wordt maar heel zelden 25 jaar gegeven.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |