Tweede zin in de OP.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zwaar te gek, waar hem je hem opgehangen?
Gaat snel ineens!quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steeds meer mosjes en samenhang. Ze komt er wel!
Vriend heeft gevonden hoe je met wat extra software een livestream kan maken voor YT. Hij gaat kijken of het lukt.
Ik quote deze nog even: de meeste dingen die ik post zijn video's. Mobiel moet je daar vaak eerst even op klikken om ze te laten afspelen. Op de laptop starten ze gewoon vanzelf in de post. Imgur heeft 1 minuut als maximum per upload, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 3 april 2026 01:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dankjewel! Jammer maar ik ga zeker van de foto's genieten. Vind dit zo leuk en gezellig! ❤️
Op mijn mobiel spelen ze al meteen af, ideaal!quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik quote deze nog even: de meeste dingen die ik post zijn video's. Mobiel moet je daar vaak eerst even op klikken om ze te laten afspelen. Op de laptop starten ze gewoon vanzelf in de post. Imgur heeft 1 minuut als maximum per upload, dat is wel jammer.
Ja, wat een verschil met gisteren!quote:Op vrijdag 3 april 2026 14:27 schreef Faraday01 het volgende:
De koolmezen hebben het tempo flink opgevoerd![]()
Kiek ze goanquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:26 schreef Phaidra het volgende:
Het gaat nu inderdaad een stuk sneller. Elke keer als ik kijk, is er weer wat bijgebouwd. Go Charlotte!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het begin had het vogeltje wat moeite met de "onnatuurlijk vlakke" bodem. Maar nu de nestcontouren er liggen lijkt het al makkelijker.quote:Op vrijdag 3 april 2026 13:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Bedenk ik nu pas: zou het niet beter zijn om een rond vogelhuisje aan te schaffen.
Ik heb dat getob van mama koolmeesje aangekeken en ik krijg de indruk dat de vierkante vorm een echt probleem is voor de nestbouwers.
Eerst schilderen hèquote:Op vrijdag 3 april 2026 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Mooi op tijd voor Pasen, de eieren kunnen bijna verstopt worden…
Ja leuk maar hoe hoog bv? Ik bedoel hebben die beesten een voorkeur voor hoogte? Zon? Wind? Ik bedoel maar he.quote:
Ik stuurde al een suggestie naar mijn moeder.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:34 schreef maily het volgende:
Dus mensen; als je niet weet wat je voor je verjaardag/jubileum/trouwdag/pensioen moet vragen?![]()
Oh spannend. Verwen hem maar eens extra als het lukt!quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steeds meer mosjes en samenhang. Ze komt er wel!
Vriend heeft gevonden hoe je met wat extra software een livestream kan maken voor YT. Hij gaat kijken of het lukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |