Trees en Keesquote:Op donderdag 2 april 2026 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hebben ze al een naam? Hij heet Wouter neem ik aan? En zij?
Wouter denk ik.quote:
Merel.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wouter denk ik.
De andere moeten we zelf maar verzinnen want de naam van de partner van Wouter is niet openbaar bekend.
Jasper en Jasmijn. Allitereert en zijn gewoon twee hele leuke namen.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Iets wat allitereert bij voorkeur. Conny? Past ook wel bij Wouter vind ik.
zie #96quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
Oh dit vind ik echt heel leuk om te zien! We kunnen zeker niet live meekijken?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steeds meer mosjes en samenhang. Ze komt er wel!
Vriend heeft gevonden hoe je met wat extra software een livestream kan maken voor YT. Hij gaat kijken of het lukt.
Een Auping matras is er niks bijquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vriend heeft gevonden hoe je met wat extra software een livestream kan maken voor YT. Hij gaat kijken of het lukt.
Ja er moet wel lekker op gepaard kunnen worden natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:49 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Een Auping matras is er niks bij
Oooh dat livestream zou echt mooi zijn als dat lukt!quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |