abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2026 @ 20:14:58 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220485935
Eerwraak kan best heel mooi zijn...

Ga de dialoog eerst eens aan aleer je het veroordeelt. Check je westerse privilege voordat je begint te schelden.

Wij kunnen 't wel normaal vinden dat vrouwen zelfstandige mensen zijn die eigen keuzes mogen maken en die niet zomaar de keel doorgehaald mag worden bij 'seksuele transgressies' [al dan niet bestaand], maar misschien denken andere mensen daar wel anders over. Laten we de discussie aangaan en van elkaar leren.

Ik heb de linzenkoek en beukennootjesthee [halal] klaarstaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door EttovanBelgie op 01-04-2026 20:21:20 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 1 april 2026 @ 20:17:47 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220485966
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Dat weduwe verbranden hebben de Britten al lang geleden verboden. Bruid verbranden komt nog steeds voor volgens mij.
Klopt maar komt in afgelegen rurale gebieden soms nog voor. Net als wat jij nu beschrijft kennelijk :{
pi_220485979
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:59 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Femicide bestaat al langer. In de manosphere is het heel normaal om te praten over een "corrigerende tik". Beter nog een Andrew Tate die dit actief promoot is heel populair

Maar voor sommige is femicide alleen een probleem als de verdachte een migratieachtergrond heeft. Dat er elke week vrouwen overlijden aan femicide, vinden ze normaliter niet zo interessant
Maar de onderzoekscijfers van Jan Beek (ex CBS medewerker) gebasseerd op de cijfers van het CBS zelf. Laten zien dat het leeuwendeel van de 'femicide' toch echt op konto komt van mensen met een getinte migratie achtergrond. En die feiten lijk jij weer niet interessant te vinden..
  woensdag 1 april 2026 @ 20:20:25 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220485985
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:59 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Femicide bestaat al langer. In de manosphere is het heel normaal om te praten over een "corrigerende tik". Beter nog een Andrew Tate die dit actief promoot is heel populair

Maar voor sommige is femicide alleen een probleem als de verdachte een migratieachtergrond heeft. Dat er elke week vrouwen overlijden aan femicide, vinden ze normaliter niet zo interessant
femicide komt vooral door abrahamitische religie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220486068
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
femicide komt vooral door abrahamitische religie.
Die figuren zoals Ambtenaar030 zelf graag binnen de nederlandse grenzen betrekken. Waarna ze zielig gaan lopen doen over 'femicide'. En de schuld hiervan opleggen aan alle mannen (want dan is generaliseren opeens wel ok). Onee alleen de blanke mannen natuurlijk. Want de Islam aanspreken hierover dat doen ze nooit want dat is multi-koeltoer. En dat vinden ze prachtig. Ofwel links vindt femicide zelf eigenlijk ook wel prachtig!
  woensdag 1 april 2026 @ 20:42:50 #106
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220486230
Links wil Mohammeds verwelkomen.
Mohammeds verkrachten en vermoorden vrouwen.
Links noemt het femicide.
Links geeft de witte man de schuld.

Ja, zo ontzettend simpel is het eigenlijk wel.
  woensdag 1 april 2026 @ 21:21:11 #107
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220486568
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:42 schreef Mubassie het volgende:

Je hebt ook nog rechts: geeft vrouwen de schuld.
Er is momenteel werkelijk geen enkel topic/Twitterdraad/nieuwsartikel over vrouwenhaat of moord op een vrouw waarbij niet gereageerd wordt "dat vrouwen links stemmen en het dus aan zichzelf te danken hebben."
pi_220487856
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:19 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Maar de onderzoekscijfers van Jan Beek (ex CBS medewerker) gebasseerd op de cijfers van het CBS zelf. Laten zien dat het leeuwendeel van de 'femicide' toch echt op konto komt van mensen met een getinte migratie achtergrond. En die feiten lijk jij weer niet interessant te vinden..
Zo vermoeiend dit.

Jan Beek zijn stelling is al meerdere keren ontkracht. Dat hij iets tweet, waarbij hij overigens zijn boekje probeert te verkopen, betekent niet dat het waar is.

Overigens de cijfers die hij claimt te hebben zijn niet controleerbaar. Dus zijn onderbouwing kan niet eens reviewed worden
  woensdag 1 april 2026 @ 23:49:44 #109
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220487915
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:

0s.gif Op woensdag 1 april 2026 23:41 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Zo vermoeiend dit.

Jan Beek zijn stelling is al meerdere keren ontkracht. Dat hij iets tweet, waarbij hij overigens zijn boekje probeert te verkopen, betekent niet dat het waar is.

Overigens de cijfers die hij claimt te hebben zijn niet controleerbaar. Dus zijn onderbouwing kan niet eens reviewed worden
Dus oncontroleerbare cijfers zijn meerdere malen al ontkracht? 8)7

Door wie dan?
pi_220489119
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 20:42 schreef Mubassie het volgende:

Precies dit ja. En het leukste is, dat Mohammed overwegend vaak rechts is in bepaalde denkwijzes.
pi_220489222
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 07:22 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Precies dit ja. En het leukste is, dat Mohammed overwegend vaak rechts is in bepaalde denkwijzes.
Maar dat is cultuur, daar moet je begrip voor hebben... :+
pi_220489282
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 21:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Er is momenteel werkelijk geen enkel topic/Twitterdraad/nieuwsartikel over vrouwenhaat of moord op een vrouw waarbij niet gereageerd wordt "dat vrouwen links stemmen en het dus aan zichzelf te danken hebben."
Is je al eens opgevallen dat de gedachtengang van de Mohammeds, Achmeds en Yusufs nog rechters is dan de rechtse blanke man?
Corporate translator
pi_220489324
quote:
[img]hMohammedsttps://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op woensdag 1 april 2026 20:42 schreef Mubassie het volgende:

Mohammeds gebruikt links ok de macht te grijpen
Links is niet blij
maar links heeft rechts weggejaagd om het land te redden.
  Redactie Sport donderdag 2 april 2026 @ 08:24:43 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220489408
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 21:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Bovendien, rechts geeft van álle vrouwenhaat de Islam de schuld.
Dat is het probleem. Alle kanten hebben een eigen agenda die ze willen nastreven en de verliezers zijn de vrouwen die slachtoffer zijn van geweld.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 april 2026 @ 09:50:14 #115
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220490046
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat is het probleem. Alle kanten hebben een eigen agenda die ze willen nastreven en de verliezers zijn de vrouwen die slachtoffer zijn van geweld.
Met name de Islam. Ontken dat nou niet.
  donderdag 2 april 2026 @ 10:21:51 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220490254
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik denk dat een hoop vrouwen dit decennium gaan beseffen dat hun rechten eigenlijk privileges zijn die verworven zijn met steun van de meerderheid en dat die meerderheid momenteel schrikbarend snel aangetast wordt door antifeministische denkbeelden (o.a. dat alles aan een vrouw wat ze niet bevalt feminisme is) en dat dit hele gezeik of het probleem nu een mannenprobleem is of een probleem met immigranten/moslims afleidt van de kern: dat men pal moet blijven staan voor die verworven rechten en niet moet gaan marchanderen omdat cultuur, godsdienst of eenzaamheidsepidemieën bij hatelijke horken.
  donderdag 2 april 2026 @ 10:29:28 #117
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220490332
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 08:08 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Mohammeds gebruikt links ok de macht te grijpen
Links is niet blij
maar links heeft rechts weggejaagd om het land te redden.
Dat is letterlijk de Iraanse revolutie.
Pakte ook zo goed uit voor links en de bevolking.
pi_220490361
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:29 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dat is letterlijk de Iraanse revolutie.
Pakte ook zo goed uit voor links en de bevolking.
Nu loops links nog te demonstreren voor islam, nieuw links is blijkbaar perfect gebrainwashed dat islam goed is :')
pi_220490552
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 08:39 schreef William_Papadin het volgende:
Dat is nu eenmaal onderdeel van hun cultuur. Daar moeten wij voor openstaan. Je kunt niet spreken va culture verrijking en dan aan cherry picking doen. Het is alles of niks.
Uhh nee, dat tuig moet zich maar aanpassen
  Redactie Sport donderdag 2 april 2026 @ 12:06:43 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220491176
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:50 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Met name de Islam. Ontken dat nou niet.
Dat ontken ik nergens? Ik vind alleen niet dat we alle problemen in eerste instantie op massamigratie of de islam moeten schuiven om vervolgens verder met de handjes over elkaar te zitten en doen alsof we dan terug in de jaren 90 zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 april 2026 @ 12:10:41 #121
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220491211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
om vervolgens verder met de handjes over elkaar te zitten en doen alsof we dan terug in de jaren 90 zijn.
Dat is ook niet zo natuurlijk.

Je kunt wel een zeer groot deel voorkomen maar blijkbaar is de wil er niet om islam immigratie te stoppen.
pi_220491301
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat een hoop vrouwen dit decennium gaan beseffen dat hun rechten eigenlijk privileges zijn die verworven zijn met steun van de meerderheid en dat die meerderheid momenteel schrikbarend snel aangetast wordt door antifeministische denkbeelden (o.a. dat alles aan een vrouw wat ze niet bevalt feminisme is) en dat dit hele gezeik of het probleem nu een mannenprobleem is of een probleem met immigranten/moslims afleidt van de kern: dat men pal moet blijven staan voor die verworven rechten en niet moet gaan marchanderen omdat cultuur, godsdienst of eenzaamheidsepidemieën bij hatelijke horken.
Ik denk dat een hoop vrouwen dat nu al dagelijks op de werkvloer zullen beseffen.

Als man kan ik me daar weinig bij voorstellen uiteraard, maar dat onderscheid moet toch apart zijn.

Nu zijn vrouwen daar meestal wel wat tactischer in, al zal de gemiddelde NL vrouw er wel een 'grapje' tussendoor gooien.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 2 april 2026 @ 12:59:17 #123
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220491632
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 10:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat progressief te ver is doorgeschoten en daardoor komt er een uiterste tegenreactie.
Het is vaak een pendulum die heen en weer zwaait.

Eerder had je Tumblr en SJW'ers die op videos zaten te krijsen tegen hun professors op universiteiten omdat een standbeeld op campus van iemand was die niet 100% deugde.

Dat soort acties creëert tegenreacties, met name Alt-right in dat geval.
pi_220496459
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:23 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Een moslim die video's maakt over clubs, alcohol en omvolking theorieen aanhangt over Europa en het VK waarbij moslims als zondebok worden gemaakt?
Geen idee of moslims zondebok worden gemaakt en zo, ik volg hem niet, maar ik weet wel dat hij in 2022 zich openlijk bekeerd heeft tot de islam en lopen behoorlijk wat moslim influencers met hem weg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akkerdjie op 02-04-2026 23:42:43 ]
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_220496671
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 23:30 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Geen idee of moslims zondebok worden gemaakt en zo, ik volg hem niet, maar ik weet wel dat hij in 2022 zich openlijk bekeerd heeft tot de islam en lopen behoorlijk wat moslim influencers met hem weg.
Vrij interessant wel om iemand in een hokje te plaatsen die je niet volgt
pi_220496944
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 00:45 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vrij interessant wel om iemand in een hokje te plaatsen die je niet volgt
Hij plaatst zichzelf in een hokje. Ik hoef verder inhoudelijk zijn andere onzin niet van buiten te leren om daar wat van te vinden buiten wat in dat artikel stond. Of volg je hem zelf wel op de voet voordat je hem in een hokje hebt geplaatst? Je wist klaarblijkelijk niet eens dat ie moslim was. Aparte manier van redeneren heb jij.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  vrijdag 3 april 2026 @ 06:25:54 #127
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220496963
eerwraak is tog meer dan je dochter verbannen maar ook dr ex in elkaar laten slaan door dr broers enzo

vroeger werd de kneus uit het dorp in elkaar geslagen en die werd dan de vader van de verkrachtte dame wiens vent was gevlucht

komt nog steeds voor in dorpjes in nederland, roomblank

kijk de step daddies
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')