Intussen wel ja. Dat 'noted' zal me jeuken verder.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Duidelijk, jij bent dus voor een tweede Holocaust. Noted.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:12 schreef Peppert het volgende:
Ach, over honderd of tweehonderd jaar verrijst misschien een monument van “nooit meer”. En weer zullen namen in steen worden gebeiteld, om een uur later weer over te gaan tot de orde van de dag. We hebben al de eerste livestream genocide in de geschiedenis van de mensheid mogen aanschouwen in de openluchtgevangenis van Gaza terwijl hordes het online verdedigden. Ik zou mij als Libanees, Syriër of inwoner van een ander buurland niet op mijn gemak voelen naast een dergelijke genocidale politieke entiteit volop gesteund door een overzeese supermacht (VS) en nog wat Europese landen zoals de VK en Duitsland, maar goed, wie ben ik. De stap om van de aardbodem te verdwijnen is flinterdun.
Totdat je in Israel in het ziekenhuis belandt en jij, tot jouw grote verbazing, daar wordt behandeld door arabische artsen en verpleegd door, merendeels, arabische verpleegsters.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Apartheidsstaat Israel being Apartheidsstaat Israel.
Dit mag niemand verrassend vinden.
Komt zo'n leuke gedenksteen voor alles en iedereen dat door de islam afgemaakt is?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:12 schreef Peppert het volgende:
Ach, over honderd of tweehonderd jaar verrijst misschien een monument van “nooit meer”. En weer zullen namen in steen worden gebeiteld, om een uur later weer over te gaan tot de orde van de dag. We hebben al de eerste livestream genocide in de geschiedenis van de mensheid mogen aanschouwen in de openluchtgevangenis van Gaza terwijl hordes het online verdedigden. Ik zou mij als Libanees, Syriër of inwoner van een ander buurland niet op mijn gemak voelen naast een dergelijke genocidale politieke entiteit volop gesteund door een overzeese supermacht (VS) en nog wat Europese landen zoals de VK en Duitsland, maar goed, wie ben ik. De stap om van de aardbodem te verdwijnen is flinterdun.
Begin een inzamelingsactiequote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Komt zo'n leuke gedenksteen voor alles en iedereen dat door de islam afgemaakt is?
Dat lijkt me evident, want die heb ik net gegeven.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Begin een inzamelingsactie![]()
Vertel, wat vind jij van de invoer van de doodstraf voor alleen Palestijnse mensen veroordeeld voor terrorisme?
Je mening over de islam kennen we nu onderhand wel.
En ja, ook nu ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident, want die heb ik net gegeven.
Reli-fundi's gonna reli-fundi.
Is in het M.O. al eeuwen een gewoonte.
Nu Israël het doet is het kennelijk heul erg.
Dat zou zonde zijn, het is een erg mooi land met archeologische schatten en een rijke geschiedenis.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:34 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik ben (zeer) rechts, en dat land mag van mij in een rokende radioactieve krater veranderen.
Is wel zo en daar hoef je geen rechts iemand voor te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Rechtse FoK!-ers: Ja maar Israël is zoveel beter dan al die (overwegend) islamitische landen!
Van het westen moet je helemaal niks verwachten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is dat gek? Ik dacht dat we geen cultuurrelativisten mochten zijn en van ontwikkelde Westerse landen meer mochten verwachten dan van wat derdewereldlandjes.
Een resolutie mbt Japan https://oeil.europarl.eur(...)?reference=2021/2787(RSP)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:08 schreef HSG het volgende:
Doodstraf in Iran
Deugend westen: zzzzzzzzzz
Doodstraf in Saoedi-Arabië
Doodstraf in China
Doodstraf in Japan
Doodstraf in Indonesië
Doodstraf in de VS
Deugend westen: Waaaah waaaah krijs krijs huil huil boehoe protest protest stampvoet
Doodstraf in de Israël
Deugend westen: Waaaah waaaah krijs krijs huil huil boehoe protest protest stampvoet
Qatar of Japan zijn primitieve landen? Valt wel mee toch.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
Zo'n land als Israël wordt ook steeds meer het geen dat ze proberen te bestrijden. De doodstraf is iets voor primitieve landen en kennelijk wil Israel dat ook graag zijn.
Aan die landen valt dus nog wel wat bij te schaven.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Qatar of Japan zijn primitieve landen? Valt wel mee toch.
Helaas ben jij dat ook, alleen dan voor een andere religie dit keer.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Duidelijk, jij bent dus voor een tweede Holocaust. Noted.
Zoals iedereen hier zegt is het ALTIJD heel erg.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu Israël het doet is het kennelijk heul erg.
Als je de vijand niet kan verslaan met je eigen manieren, dan moet je de vijand maar joinen toch?quote:Op woensdag 1 april 2026 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
Zo'n land als Israël wordt ook steeds meer het geen dat ze proberen te bestrijden. De doodstraf is iets voor primitieve landen en kennelijk wil Israel dat ook graag zijn.
Voor een klein percentage afgemaakten door de Islam staat in ieder geval in New York een memorial. Dat is toch iets?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Komt zo'n leuke gedenksteen voor alles en iedereen dat door de islam afgemaakt is?
Het gaat om een selectieve doodstraf.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:08 schreef HSG het volgende:
Doodstraf in de Israël
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |