Ik ben (zeer) rechts, en dat land mag van mij in een rokende radioactieve krater veranderen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:21 schreef probeer het volgende:
Rechtse FoK!-ers: Ja maar Israël is zoveel beter dan al die (overwegend) islamitische landen!
Ik vermoed dat deze zaterdag onze trouwe hypocriete beroepsprotesters alleen voor die laatste groep de straat op gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:08 schreef HSG het volgende:
Doodstraf in Iran
Deugend westen: zzzzzzzzzz
Doodstraf in Saoedi-Arabië
Doodstraf in China
Doodstraf in Japan
Doodstraf in Indonesië
Doodstraf in de VS
Deugend westen: Waaaah waaaah krijs krijs huil huil boehoe protest protest stampvoet
Doodstraf in de Israël
Deugend westen: Waaaah waaaah krijs krijs huil huil boehoe protest protest stampvoet
Is dat gek? Ik dacht dat we geen cultuurrelativisten mochten zijn en van ontwikkelde Westerse landen meer mochten verwachten dan van wat derdewereldlandjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:08 schreef HSG het volgende:
Doodstraf in Iran
Doodstraf in Saoedi-Arabië
Doodstraf in China
Doodstraf in Japan
Doodstraf in Indonesië
Doodstraf in de VS
Doodstraf in de Israël
Bijzonder selectief samengesteld lijstje. Hoe kom je nu bij deze specifieke acties uit, en geen enkele vanuit Palestijnse contreien?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Want zo rolt Ben Gvir. De doodstraf voor Palestijnse terroristen, en betere gevangenis condities voor veroordeelde Israëlische terroristen.
En oa Howard zag dat het goed was.
Het valt wel weer op dat men vanuit de andere kant direct blind in de bres springt voor de Palestijnen. Het blijft opvallend om daar die énorme pathologische empathie voor deze mensen te zien. En dan ook doodleuk posts duimpjes geven die vol met desinformatie en geschiedvervalsing staan. Gaat het jullie überhaupt nog wel om de feiten of maakt dat inmiddels niet meer uit en is elk narratief dat anti-Israël is meteen een schot in de roos?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Rechtse FoK!-ers: Ja maar Israël is zoveel beter dan al die (overwegend) islamitische landen!
Goed dat je erkent dat er dus een gigantische dubbele standaard wordt gehanteerd. Normaal zou het zijn dat je van elk land hetzelfde verwacht, maar schijnbaar denken sommigen dus dat wetten en regels doodleuk selectief kunnen worden toegepast.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Is dat gek? Ik dacht dat we geen cultuurrelativisten mochten zijn en van ontwikkelde Westerse landen meer mochten verwachten dan van wat derdewereldlandjes.
Duidelijk, jij bent dus voor een tweede Holocaust. Noted.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:34 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik ben (zeer) rechts, en dat land mag van mij in een rokende radioactieve krater veranderen.
Naar aanleiding van deze reactie nog even wat duimpjes uitgedeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder selectief samengesteld lijstje. Hoe kom je nu bij deze specifieke acties uit, en geen enkele vanuit Palestijnse contreien?
[..]
Het valt wel weer op dat men vanuit de andere kant direct blind in de bres springt voor de Palestijnen. Het blijft opvallend om daar die énorme pathologische empathie voor deze mensen te zien. En dan ook doodleuk posts duimpjes geven die vol met desinformatie en geschiedvervalsing staan. Gaat het jullie überhaupt nog wel om de feiten of maakt dat inmiddels niet meer uit en is elk narratief dat anti-Israël is meteen een schot in de roos?
Dat weet alleen maar meer te bevestigen waar de anti-Israël sentimenten leven.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze reactie nog even wat duimpjes uitgedeeld.
Zijn dat de contreien met gezond verstand en de kringen met een goedwerkend moreel kompas?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat weet alleen maar meer te bevestigen waar de anti-Israël sentimenten leven.
Is geen lijstje. Dat is de meest recent veroordeelde Israëlische terrorist. Om het verschil in bestraffing van terroristen op basis van afkomst door de Israëlische regering aan te tonen; doodstraf voor Palestijnse terroristen, betere omstandigheden voor Israëlische terroristen. Door de extreem-rechtse Ben Gvir.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder selectief samengesteld lijstje. Hoe kom je nu bij deze specifieke acties uit, en geen enkele vanuit Palestijnse contreien?
Blablablaaaat.quote:Het valt wel weer op dat men vanuit de andere kant direct blind in de bres springt voor de Palestijnen. Het blijft opvallend om daar die énorme pathologische empathie voor deze mensen te zien. En dan ook doodleuk posts duimpjes geven die vol met desinformatie en geschiedvervalsing staan. Gaat het jullie überhaupt nog wel om de feiten of maakt dat inmiddels niet meer uit en is elk narratief dat anti-Israël is meteen een schot in de roos?
Je weet dat je zelf ook wel eens voorstander bent geweest van de doodstraf he?quote:Op maandag 30 maart 2026 22:02 schreef Kottnauer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de reactie vanuit Nederland en de EU. Gaan we weer zoete broodjes bakken of wordt er nu eindelijk eens afstand genomen?
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 01:10 schreef Kottnauer het volgende:
Het geval “Joran van der Sloot” zou heel geschikt zijn voor de doodstraf. Dat zou voor alle betrokkenen, inclusief Joran zelf, een veel betere oplossing zijn geweest.
Juist de contreien waar er een zeer ernstig gebrek aan is. In combinatie met pathologische Islamofilie wakkert dat het anti-Israël sentiment aan. Daarom zijn sommige radicalen uit die kringen ook met borden als 'On The Right Side of History' met een vlag van het Iraanse Regime.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn dat de contreien met gezond verstand en de kringen met een goedwerkend moreel kompas?
Die wet is letterlijk gisteren in werking gegaan, hoe weet je dit nu al?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Is geen lijstje. Dat is de meest recent veroordeelde Israëlische terrorist. Om het verschil in bestraffing van terroristen op basis van afkomst door de Israëlische regering aan te tonen; doodstraf voor Palestijnse terroristen, betere omstandigheden voor Israëlische terroristen. Door de extreem-rechtse Ben Gvir.
[..]
Blablablaaaat.
Ik ben principieel tegen de doodstraf. Je continue gedram over wie er daar gelijk heeft boeit me niets.
Blabla, meer zionistische propaganda door Howard.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Juist de contreien waar er een zeer ernstig gebrek aan is. In combinatie met pathologische Islamofilie wakkert dat het anti-Israël sentiment aan. Daarom zijn sommige radicalen uit die kringen ook met borden als 'On The Right Side of History' met een vlag van het Iraanse Regime.
De wet die rechters van een militaire rechtbank (waar alleen Palestijnen en geen Israëliërs berecht worden) vrijwel verplicht om bij een veroordeling voor terrorisme de doodstraf onherroepelijk op te leggen, gaat er niet voor zorgen dat Palestijnse terroristen de doodstraf krijgen ...? Is dat oprecht wat je in twijfel trekt?quote:Die wet is letterlijk gisteren in werking gegaan, hoe weet je dit nu al?
Bovendien gaat terrorisme om het motief, niet de daad. Een dronken bestuurder die een bushalte inrijdt waar mensen staan is niet hetzelfde als een 'allah akbar' schreeuwende Palestijnse moslimfundamentalist.
HowardGOD.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Goed dat je erkent dat er dus een gigantische dubbele standaard wordt gehanteerd. Normaal zou het zijn dat je van elk land hetzelfde verwacht, maar schijnbaar denken sommigen dus dat wetten en regels doodleuk selectief kunnen worden toegepast.
Dat ligt helemaal aan de aard van het misdrijf. Als de Palestijn zoals altijd weer uitblinken in terrorisme, dan kan dat het geval zijn. Dat hebben de Palestijnen dus zelf in de hand. Terrorisme is namelijk een keuze zoals we weten. En voor het verschil van die rechtbanken zijn logische redenen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:43 schreef probeer het volgende:
[..]
De wet die rechters van een militaire rechtbank (waar alleen Palestijnen en geen Israëliërs berecht worden) vrijwel verplicht om bij een veroordeling voor terrorisme de doodstraf onherroepelijk op te leggen, gaat er niet voor zorgen dat Palestijnse terroristen de doodstraf krijgen ...?
![]()
![]()
Als je met 'minimaal verzet' bedoelt het zichzelf opblazen bij een checkpoint, op een checkpoint inrijden of aaslagen plegen in Joodse dorpen, dan wel ja. Misschien ook goed jezelf af te vragen waarom dit soort terrorisme onder Palestijnen zo de norm is? Waarom kunnen deze verzameling van Arabieren zich nooit eens normaal gedragen?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:10 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
In de praktijk zullen die ranzige Israëlische smeerlappen dit natuurlijk gaan gebruiken om elke Palestijn die zich minimaal verzet tegen de dagelijkse Israëlische pesterijen en terreuracties gericht op het verdrijven van Palestijnen van de Jordaanoever op te hangen.
Goed punt. De doodstraf kán relatief humaan zijn, in vergelijking met een (bijna) levenslange gevangenisstraf. Maar dat is niet waar het in Israël om gaat, is mijn indruk.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Je weet dat je zelf ook wel eens voorstander bent geweest van de doodstraf he?
[..]
Een ander strafrecht voor de etnische groepen die je tegenstaan, ik had inderdaad al wel gedacht dat je daar fan van zou zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan de aard van het misdrijf. Als de Palestijn zoals altijd weer uitblinken in terrorisme, dan kan dat het geval zijn. Dat hebben de Palestijnen dus zelf in de hand. Terrorisme is namelijk een keuze zoals we weten. En voor het verschil van die rechtbanken zijn logische redenen.
Sinds 7 oktober is het aantal voorbeelden van joods extremistisch geweld enorm toegenomen. Ik denk dat ik zo een vijftigtal voorbeelden kan noemen en ik las net dat volgens OCHA in 2025 1.800 aanvallen hebben plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je met 'minimaal verzet' bedoelt het zichzelf opblazen bij een checkpoint, op een checkpoint inrijden of aaslagen plegen in Joodse dorpen, dan wel ja. Misschien ook goed jezelf af te vragen waarom dit soort terrorisme onder Palestijnen zo de norm is? Waarom kunnen deze verzameling van Arabieren zich nooit eens normaal gedragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |