Ik snap niet zo goed dat onbereidwillige herkomstlanden tegen kunnen werken. Je dumpt hem / haar uit het vliegtuig (na landing) en dan vlieg je terug. Waarom zou dat niet werken?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat is niet eens nodig dankzij de nieuwe Europese Terugkeerverordening. Er komen deportatiehubs in derde veilige landen waar ze naartoe gestuurd kunnen worden. Die hubs zijn juist bedoeld als antwoord op het probleem van niet-meewerkende herkomstlanden.
Als je nog steeds 80% asiel geeft zet dit slechts beperkt zoden aan de dijk. We moeten helemaal stoppen met dat asiel. Intercontinentale opvang, waar slaat dat op? Vluchtelingen uit Afrika vluchten maar naar Afrika. Vluchtelingen uit Azië naar Azië.quote:
D66 wisselt nog sneller dan het weer in Nederland.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:49 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wel ironisch dat D66 alsnog een Rwanda deal krijgt. Daar waren ze altijd zo fel op tegen.
Bijna niemand wil terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Dat mensen terug kunnen en willen naar hun eigen land is iets wat elke richting altijd gewoon dikke prima gevonden heeft. Heeft niets met extreem-rechts te maken.
En anders zet je gewoon de geldkraan dicht.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 11:27 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat onbereidwillige herkomstlanden tegen kunnen werken. Je dumpt hem / haar uit het vliegtuig (na landing) en dan vlieg je terug. Waarom zou dat niet werken?
Ik begrijp eigenlijk niet waarom niet. Bijvoorbeeld Syriërs klagen hier steen en been, dat hun (normale) gezinswoning zo klein is. Dat hun tuin zo klein was. "In Syrië had ik een prachtige grote tuin!"quote:
Die geldkraan is al aardig dichtgedraaid. Sowieso worden uitkeringen aangepast aan de levensstandaard van het land, bijvoorbeeld. Sommige uitkeringen krijg je niet als je in het buitenland gaat wonen, zoals AIO (aanvulling op de AOW als je geen 100% hebt opgebouwd)quote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:04 schreef Inbox het volgende:
[..]
En anders zet je gewoon de geldkraan dicht.
Snap het ook niet dat we dit accepteren.
Gratis geld. Dat kan alleen in West-Europa natuurlijk. Een heel groot voordeel wat ze nergens anders hebben. En toch wel opweegt tegen de vele nadelen hier.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom niet. Bijvoorbeeld Syriërs klagen hier steen en been, dat hun (normale) gezinswoning zo klein is. Dat hun tuin zo klein was. "In Syrië had ik een prachtige grote tuin!"
Ga dan terug!! Het weer is er beter, de cultuur past beter bij je. Je hoeft je niet meer te storen aan te bloot geklede Nederlanders met dit weer. Ga terug!! Want wij gaan niet veranderen voor jullie. Echt niet.
Dan moeten we, noodgedwongen, de nadelen gaan vergroten.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:26 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Gratis geld. Dat kan alleen in West-Europa natuurlijk. Een heel groot voordeel wat ze nergens anders hebben. En toch wel opweegt tegen de vele nadelen hier.
Dat dat er al niet is zegt natuurlijk ook genoeg over de onkunde. Allemaal zaken die nooit toegestaan hadden moeten worden. Je komt naar Nederland, dus aanpassen. Maar nu is het andersom. Nederland past zich aan, aan een achterhaalde cultuur. En de Moslims die geen problemen hebben met deze maatregelen zijn blijkbaar degene die zich wel willen aanpassen, dat is dan prima. Wees welkom. Als ik Arabische landen bezocht voor werk moest ik mij en mijn vrouwlijke collega ook (terecht) aanpassen. Maar hier mag alles.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moeten we, noodgedwongen, de nadelen gaan vergroten.
- Bijzonder onderwijs afschaffen
- Boerka verbod in het algemeen, overal in het openbaar
- Verbod op dat geblèr vanaf die minaretten
- Tijdelijke verblijfsvergunningen en moeilijker maken naturalisatie
Vul aan....
-stoppen met kosteloze asielopvangquote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moeten we, noodgedwongen, de nadelen gaan vergroten.
- Bijzonder onderwijs afschaffen
- Boerka verbod in het algemeen, overal in het openbaar
- Verbod op dat geblèr vanaf die minaretten
- Tijdelijke verblijfsvergunningen en moeilijker maken naturalisatie
Vul aan....
Niet te logisch nadenken he.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:32 schreef Inbox het volgende:
[..]
-stoppen met kosteloze asielopvang
-stoppen met kosteloze zorgverzekering
-stoppen met gratis asieladvocaten en beroepsmogelijkheden
-stoppen met familiehereniging
-stoppen met allerlei formulieren in buitenlandse taal
-stoppen met permanente verblijfsvergunningen
Alles samen te vatten in een enkele zin: stop met het pamperen en verwelkomen van hen die niet hier geboren zijn.
Pamperen ? Worden er dan luiers uitgedeeld aan mensen die hier niet geboren zijn...quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:32 schreef Inbox het volgende:
Alles samen te vatten in een enkele zin: stop met het pamperen en verwelkomen van hen die niet hier geboren zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |