abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221148833
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 19:53 schreef torentje het volgende:

[..]
Hij negeert het feit dat criminelen zeer intelligent zijn, want ze kunnen in ons land doen en laten wat ze willen. Men krijgt bij criminelen nooit de lach van het gezicht.
onzin
pi_221150902
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:57 schreef Alpha0 het volgende:
Hiervoor hoef je niet te onderhandelen met Syrië lijkt me. Je neemt ze terug, wil je niet dan droppen we ze 12 mijl buiten de territoriale wateren in een bootje op zee. Komen ze roeiend naar je toe. Zo kwamen ze tenslotte ook hierheen.
Dat is niet eens nodig dankzij de nieuwe Europese Terugkeerverordening. Er komen deportatiehubs in derde veilige landen waar ze naartoe gestuurd kunnen worden. Die hubs zijn juist bedoeld als antwoord op het probleem van niet-meewerkende herkomstlanden.
pi_221151034
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]

Dat is niet eens nodig dankzij de nieuwe Europese Terugkeerverordening. Er komen deportatiehubs in derde veilige landen waar ze naartoe gestuurd kunnen worden. Die hubs zijn juist bedoeld als antwoord op het probleem van niet-meewerkende herkomstlanden.
Zullen snel volzitten :Y
pi_221154244
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:43 schreef RotatoR het volgende:

eerst was remigratie nog een idee van 'extreem-rechts' en nu wordt het genormaliseerd
Dat is natuurlijk onzin. Dat mensen terug kunnen en willen naar hun eigen land is iets wat elke richting altijd gewoon dikke prima gevonden heeft. Heeft niets met extreem-rechts te maken.
pi_221154272
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat is niet eens nodig dankzij de nieuwe Europese Terugkeerverordening. Er komen deportatiehubs in derde veilige landen waar ze naartoe gestuurd kunnen worden. Die hubs zijn juist bedoeld als antwoord op het probleem van niet-meewerkende herkomstlanden.
Ik snap niet zo goed dat onbereidwillige herkomstlanden tegen kunnen werken. Je dumpt hem / haar uit het vliegtuig (na landing) en dan vlieg je terug. Waarom zou dat niet werken?
pi_221154282
quote:
Als je nog steeds 80% asiel geeft zet dit slechts beperkt zoden aan de dijk. We moeten helemaal stoppen met dat asiel. Intercontinentale opvang, waar slaat dat op? Vluchtelingen uit Afrika vluchten maar naar Afrika. Vluchtelingen uit Azië naar Azië.

We zijn nu een wereldwijde magneet voor sloebers.
pi_221154462
quote:
Wel ironisch dat D66 alsnog een Rwanda deal krijgt. Daar waren ze altijd zo fel op tegen.
pi_221154552
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:49 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Wel ironisch dat D66 alsnog een Rwanda deal krijgt. Daar waren ze altijd zo fel op tegen.
D66 wisselt nog sneller dan het weer in Nederland.

Water is nat.
pi_221154573
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk onzin. Dat mensen terug kunnen en willen naar hun eigen land is iets wat elke richting altijd gewoon dikke prima gevonden heeft. Heeft niets met extreem-rechts te maken.
Bijna niemand wil terug.
pi_221154933
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 11:27 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Ik snap niet zo goed dat onbereidwillige herkomstlanden tegen kunnen werken. Je dumpt hem / haar uit het vliegtuig (na landing) en dan vlieg je terug. Waarom zou dat niet werken?
En anders zet je gewoon de geldkraan dicht.

Snap het ook niet dat we dit accepteren.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:10:28 #132
3542 Gia
User under construction
pi_221155636
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:05 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Bijna niemand wil terug.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom niet. Bijvoorbeeld Syriërs klagen hier steen en been, dat hun (normale) gezinswoning zo klein is. Dat hun tuin zo klein was. "In Syrië had ik een prachtige grote tuin!"

Ga dan terug!! Het weer is er beter, de cultuur past beter bij je. Je hoeft je niet meer te storen aan te bloot geklede Nederlanders met dit weer. Ga terug!! Want wij gaan niet veranderen voor jullie. Echt niet.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:14:08 #133
3542 Gia
User under construction
pi_221155670
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:04 schreef Inbox het volgende:

[..]
En anders zet je gewoon de geldkraan dicht.

Snap het ook niet dat we dit accepteren.
Die geldkraan is al aardig dichtgedraaid. Sowieso worden uitkeringen aangepast aan de levensstandaard van het land, bijvoorbeeld. Sommige uitkeringen krijg je niet als je in het buitenland gaat wonen, zoals AIO (aanvulling op de AOW als je geen 100% hebt opgebouwd)

Het wordt lastig om voor alle uitkeringen te zeggen: Alleen als je in Nederland woont, max 4 weken vakantie. Dan worden de pensionada's aan de costa's niet blij.
pi_221155788
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:10 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom niet. Bijvoorbeeld Syriërs klagen hier steen en been, dat hun (normale) gezinswoning zo klein is. Dat hun tuin zo klein was. "In Syrië had ik een prachtige grote tuin!"

Ga dan terug!! Het weer is er beter, de cultuur past beter bij je. Je hoeft je niet meer te storen aan te bloot geklede Nederlanders met dit weer. Ga terug!! Want wij gaan niet veranderen voor jullie. Echt niet.
Gratis geld. Dat kan alleen in West-Europa natuurlijk. Een heel groot voordeel wat ze nergens anders hebben. En toch wel opweegt tegen de vele nadelen hier.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 14:49:59 #135
3542 Gia
User under construction
pi_221155983
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:26 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Gratis geld. Dat kan alleen in West-Europa natuurlijk. Een heel groot voordeel wat ze nergens anders hebben. En toch wel opweegt tegen de vele nadelen hier.
Dan moeten we, noodgedwongen, de nadelen gaan vergroten.
- Bijzonder onderwijs afschaffen
- Boerka verbod in het algemeen, overal in het openbaar
- Verbod op dat geblèr vanaf die minaretten
- Tijdelijke verblijfsvergunningen en moeilijker maken naturalisatie
Vul aan....
pi_221156225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Dan moeten we, noodgedwongen, de nadelen gaan vergroten.
- Bijzonder onderwijs afschaffen
- Boerka verbod in het algemeen, overal in het openbaar
- Verbod op dat geblèr vanaf die minaretten
- Tijdelijke verblijfsvergunningen en moeilijker maken naturalisatie
Vul aan....
Dat dat er al niet is zegt natuurlijk ook genoeg over de onkunde. Allemaal zaken die nooit toegestaan hadden moeten worden. Je komt naar Nederland, dus aanpassen. Maar nu is het andersom. Nederland past zich aan, aan een achterhaalde cultuur. En de Moslims die geen problemen hebben met deze maatregelen zijn blijkbaar degene die zich wel willen aanpassen, dat is dan prima. Wees welkom. Als ik Arabische landen bezocht voor werk moest ik mij en mijn vrouwlijke collega ook (terecht) aanpassen. Maar hier mag alles.
pi_221157385
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:49 schreef Gia het volgende:

[..]
Dan moeten we, noodgedwongen, de nadelen gaan vergroten.
- Bijzonder onderwijs afschaffen
- Boerka verbod in het algemeen, overal in het openbaar
- Verbod op dat geblèr vanaf die minaretten
- Tijdelijke verblijfsvergunningen en moeilijker maken naturalisatie
Vul aan....
-stoppen met kosteloze asielopvang
-stoppen met kosteloze zorgverzekering
-stoppen met gratis asieladvocaten en beroepsmogelijkheden
-stoppen met familiehereniging
-stoppen met allerlei formulieren in buitenlandse taal
-stoppen met permanente verblijfsvergunningen


Alles samen te vatten in een enkele zin: stop met het pamperen en verwelkomen van hen die niet hier geboren zijn.
pi_221157452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:32 schreef Inbox het volgende:

[..]
-stoppen met kosteloze asielopvang
-stoppen met kosteloze zorgverzekering
-stoppen met gratis asieladvocaten en beroepsmogelijkheden
-stoppen met familiehereniging
-stoppen met allerlei formulieren in buitenlandse taal
-stoppen met permanente verblijfsvergunningen

Alles samen te vatten in een enkele zin: stop met het pamperen en verwelkomen van hen die niet hier geboren zijn.
Niet te logisch nadenken he.
pi_221157821
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:32 schreef Inbox het volgende:
Alles samen te vatten in een enkele zin: stop met het pamperen en verwelkomen van hen die niet hier geboren zijn.
Pamperen ? Worden er dan luiers uitgedeeld aan mensen die hier niet geboren zijn...
Welk een onrecht ... idereen moet luiers krijgen.
Mensen verwelkomen is normale beleefdheid, humaniteit.
Mensen die niet in dit land geboren minachten en niet verwelkomen is niet zo humaan. Ook strijdig met artikel 1 van de grondwet
Wat je promoot is etnische haat....en hoe meer dat woekert, hoe meer de samenleving wordt ontwricht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')