Jup. En jij? Kon je een beetje loskomen van FOK?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn. Mooie dag gehad dus lekker relaxt
Als ik rap over wrap dan kan het rap gaan, zeker als ik net wrapps rap in elkaar heb gewraptquote:Op zondag 29 maart 2026 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je maakt er een hele rap van die wrap
SimCity?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een nieuwe woonwijk gebouwd tijdens de downtime
Niet vergeten om de hoer subsidie goed te bekijken?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe denk je anders hoe ik mijn hoerenpasta mee bekostigquote:Op zondag 29 maart 2026 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet vergeten om de hoer subsidie goed te bekijken?
O ja hoor. Ben er wel vaker niet in de middag uren. Ik ga wel wat anders doenquote:Op zondag 29 maart 2026 21:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. En jij? Kon je een beetje loskomen van FOK?
Woningtekort opgelost.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2026 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik rap over wrap dan kan het rap gaan, zeker als ik net wrapps rap in elkaar heb gewrapt
Nee anders moet ik nieuw werk zoekenquote:
Door je hoeren pasta te laten maken en daarmee ambtenaren om te kopen om ze extra hoer subsidie uit te keren?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe denk je anders hoe ik mijn hoerenpasta mee bekostig
quote:Op zondag 29 maart 2026 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor. Ben er wel vaker niet in de middag uren. Ik ga wel wat anders doen
Los ik zo wel opquote:
Doet denken aan toen ik rijlessen nam, was net Carmageddonquote:
Wel gehaald neem ik aan?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doet denken aan toen ik rijlessen nam, was net Carmageddon
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |