Fijn. Mooie dag gehad dus lekker relaxtquote:Op zondag 29 maart 2026 20:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Leuk, wrap goed gelukt.
En later in de tuin gewerkt want weer was redelijk
Je maakt er een hele rap van die wrapquote:Op zondag 29 maart 2026 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker wrappen terwijl je rapt over hoe rap het wrapt met rappe wrap terwijl je rap rapt over hoe rap de wrap erdoor word gewrapt tijdens een rappe wrap sessie terwijl je lekker rap rapt over het rappe wrappen tijdens het rappe wrappen
Jup. En jij? Kon je een beetje loskomen van FOK?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn. Mooie dag gehad dus lekker relaxt
Als ik rap over wrap dan kan het rap gaan, zeker als ik net wrapps rap in elkaar heb gewraptquote:Op zondag 29 maart 2026 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je maakt er een hele rap van die wrap
SimCity?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
Heb een nieuwe woonwijk gebouwd tijdens de downtime
Niet vergeten om de hoer subsidie goed te bekijken?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe denk je anders hoe ik mijn hoerenpasta mee bekostigquote:Op zondag 29 maart 2026 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet vergeten om de hoer subsidie goed te bekijken?
O ja hoor. Ben er wel vaker niet in de middag uren. Ik ga wel wat anders doenquote:Op zondag 29 maart 2026 21:11 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup. En jij? Kon je een beetje loskomen van FOK?
Woningtekort opgelost.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2026 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik rap over wrap dan kan het rap gaan, zeker als ik net wrapps rap in elkaar heb gewrapt
Door je hoeren pasta te laten maken en daarmee ambtenaren om te kopen om ze extra hoer subsidie uit te keren?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe denk je anders hoe ik mijn hoerenpasta mee bekostig
quote:Op zondag 29 maart 2026 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor. Ben er wel vaker niet in de middag uren. Ik ga wel wat anders doen
Los ik zo wel opquote:
Doet denken aan toen ik rijlessen nam, was net Carmageddonquote:
Wel gehaald neem ik aan?quote:Op zondag 29 maart 2026 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doet denken aan toen ik rijlessen nam, was net Carmageddon
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2026 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |