quote:Op zondag 29 maart 2026 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht, ambtenaren werken? Hebben ze je je functie wel fatsoenlijk uitgelegd
Weet je wel hoe hard werken het is om al die koffie op te drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@RobIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Zonde van je tijdquote:Op zondag 29 maart 2026 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vrijgezel die gaat pas slapen als hij alle filmpjes heeft gezien
Had ik opgezocht maar dan snap ik nog de naam hoerenpasta nietquote:
Je hebt geen idee hoe zwaar het is om al die tijd in de wachtrij voor de automaat te staan.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je wel hoe hard werken het is om al die koffie op te drinken?
@:Rob
Je totale postaantal of in de reeks?quote:Op zondag 29 maart 2026 19:53 schreef DJMO het volgende:
Hoeveel posts had ik trouwens vanmorgen voor de downtime?? @:wrapster
138 posts.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:53 schreef DJMO het volgende:
Hoeveel posts had ik trouwens vanmorgen voor de downtime?? @:wrapster
Alleen DTS , van vandaag. Verder heb toch nergens gezeten.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Je totale postaantal of in de reeks?
Als dat klopt heb ik nog aardig doorgetypt vanmorgen om kwart voor negen tot yvonne hem slootquote:
Je was zomaar aan het mee hunten.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alleen DTS , van vandaag. Verder heb toch nergens gezeten.
Puttanesca is een klassieke Italiaanse pastasaus uit Napels, bekend om zijn krachtige, zoute en pittige smaakprofiel. De naam "spaghetti alla puttanesca" betekent letterlijk "spaghetti in de stijl van een prostituee," een naam die volgens verschillende theorieën verwijst naar de snelle bereiding tussen klanten door of de doordringende geur die klanten naar bordelen zou lokken.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik opgezocht maar dan snap ik nog de naam hoerenpasta niet
Je ging als een treinquote:Op zondag 29 maart 2026 20:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als dat klopt heb ik nog aardig doorgetypt vanmorgen om kwart voor negen tot yvonne hem sloot
Wat moet danny anders met al die tijd doen?quote:
Dat heb ik dan weer niet gelezen. Alleen de ingrediënten en de foto gezienquote:Op zondag 29 maart 2026 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Puttanesca is een klassieke Italiaanse pastasaus uit Napels, bekend om zijn krachtige, zoute en pittige smaakprofiel. De naam "spaghetti alla puttanesca" betekent letterlijk "spaghetti in de stijl van een prostituee," een naam die volgens verschillende theorieën verwijst naar de snelle bereiding tussen klanten door of de doordringende geur die klanten naar bordelen zou lokken.
De tietenplaatjes die hij plaatst elke dag komt wel op zelfde neerquote:Op zondag 29 maart 2026 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat moet danny anders met al die tijd doen?
FOK! fixen zodat de meldingen weer werkenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat moet danny anders met al die tijd doen?
Ging ook vrij snel, alleen maar korte woordjes er in mikken. Normale posts zaten er niet tussen. Het viel me alles mee dat ik de lapo en het laatste topic voor de dt hadquote:
Ja, ik kreeg het er warm van, zo in m'n nakie op de bank.quote:
Gelukkigquote:
Daar moet hij natuurlijk wel iedere dag minimaal 20 uur aan video materiaal voor bekijken om 5 tieten plaatjes goed te kunnen keuren.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De tietenplaatjes die hij plaatst elke dag komt wel op zelfde neer
Hoax, diep van binnen is iedereen met een account hier een maagdelijke zolderkamer autistquote:Op zondag 29 maart 2026 20:04 schreef Wrapster het volgende:
[..]
FOK! fixen zodat de meldingen weer werkenEn hij is geen vrijgezel natuurlijk
Ja, ik was voor het eerst sinds lange tijd weer buiten....quote:Op zondag 29 maart 2026 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet hij natuurlijk wel iedere dag minimaal 20 uur aan video materiaal voor bekijken om 5 tieten plaatjes goed te kunnen keuren.
[..]
Hoax, diep van binnen is iedereen met een account hier een maagdelijke zolderkamer autist
Dit waren ze allemaal, de spammertsquote:Op zondag 29 maart 2026 20:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik ga aan de gang met de wintertijd / zomertijd problematiek
dat probleem is nog niet opgelost
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 183 Starhopper 138 DJMO 130 FreshFruit 75 drakin 65 Kissingbird 64 Dotteke 55 SebbeSwensje 33 gebrokenglas 27 Wrapster 26 maily 21 DerRabbit 18 Shii 16 _UserName_ 15 Pinnenmutske 15 KoningWouter 13 greysbones 12 hemarookworst 9 cosmosis 1 yvonne 1 Homijn 1 Koen66 |
Ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen. Volgens jouw redenering zou ik dus geen kinderen, geen trauma's en geen depressie hebben.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
Hoax, diep van binnen is iedereen met een account hier een maagdelijke zolderkamer autist
quote:Op zondag 29 maart 2026 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dit waren ze allemaal, de spammerts
[ code verwijderd ]
Dat zijn heel wat posts, in de ochtendquote:Op zondag 29 maart 2026 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dit waren ze allemaal, de spammerts
[ code verwijderd ]
Edit: laat maarquote:Op zondag 29 maart 2026 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen. Volgens jouw redenering zou ik dus geen kinderen, geen trauma's en geen depressie hebben.
Ik ben overgeschakeld op, jaja, Cassisquote:
Kon ik maar weer terug naar die tijdquote:Op zondag 29 maart 2026 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De goede ouwe tijd, toen seks nog veilig was en roken gezondquote:Op zondag 29 maart 2026 20:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Kon ik maar weer terug naar die tijd
Verstandige manquote:Op zondag 29 maart 2026 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben overgeschakeld op, jaja, Cassis
Iedereen wou graag die laatste post voor de downtime lijkt welquote:Op zondag 29 maart 2026 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat posts, in de ochtend
Ik heb net een heerlijk flesje Cola Zero van 2025 geopend. Heel goed jaar moet ik zeggen qua smaak en aromaquote:
En flirten,tegenwoordig moet je eerst een juridische cursus volgen als je een vrouw wil versierenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De goede ouwe tijd, toen seks nog veilig was en roken gezond
Het was echt huntenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:15 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Iedereen wou graag die laatste post voor de downtime lijkt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |