quote:Op zondag 29 maart 2026 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dit waren ze allemaal, de spammerts
[ code verwijderd ]
Dat zijn heel wat posts, in de ochtendquote:Op zondag 29 maart 2026 20:09 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dit waren ze allemaal, de spammerts
[ code verwijderd ]
Edit: laat maarquote:Op zondag 29 maart 2026 20:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen. Volgens jouw redenering zou ik dus geen kinderen, geen trauma's en geen depressie hebben.
Kon ik maar weer terug naar die tijdquote:Op zondag 29 maart 2026 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, diep van binnen is iedereen met een account hier een maagdelijke zolderkamer autist
De goede ouwe tijd, toen seks nog veilig was en roken gezondquote:Op zondag 29 maart 2026 20:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Kon ik maar weer terug naar die tijd
Verstandige manquote:Op zondag 29 maart 2026 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben overgeschakeld op, jaja, Cassis
Iedereen wou graag die laatste post voor de downtime lijkt welquote:Op zondag 29 maart 2026 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn heel wat posts, in de ochtend
Ik heb net een heerlijk flesje Cola Zero van 2025 geopend. Heel goed jaar moet ik zeggen qua smaak en aromaquote:
En flirten,tegenwoordig moet je eerst een juridische cursus volgen als je een vrouw wil versierenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De goede ouwe tijd, toen seks nog veilig was en roken gezond
Het was echt huntenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:15 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Iedereen wou graag die laatste post voor de downtime lijkt wel
Daarom ook gewoon op je zolderkamer blijven en geen enkel contact met vrouwen hebben. Kun je ook geen rechtszaak aan je broek krijgen vanwege 'onzedelijk gedrag'quote:Op zondag 29 maart 2026 20:17 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
En flirten,tegenwoordig moet je eerst een juridische cursus volgen als je een vrouw wil versieren
Ja want niks zo nauw dan je eigen klauwquote:Op zondag 29 maart 2026 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon op je zolderkamer blijven en geen enkel contact met vrouwen hebben. Kun je ook geen rechtszaak aan je broek krijgen vanwege 'onzedelijk gedrag'
Gewoon het heft in eigen hand nemenquote:Op zondag 29 maart 2026 20:19 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ja want niks zo nauw dan je eigen klauw
Mach 1?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
Kwam paar dagen geleden ook iets snels uit mijn reet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |