abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 19:43:51 #176
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220461188
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Buku verwacht ik enorme snelheidsverschillen en superclipping
En flinke crashes denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 19:45:50 #177
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220461215
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Baku :P
Well Done Baku
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 20:05:00 #178
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220461388
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Als kijker liever dit dan 53 rondjes naar auto's kijken die niet kunnen inhalen.
Wat hadden ze vorig jaar ook alweer?

Oh ja één positiewisseling in de top 10 de hele race, en een semi-mini opwindend momentje in de pitlane van Max en Lando.

Dat was fucking it.

Dan snap ik heel goed dat mensen het vandaag wel prima vonden.

Al kan je wel zeggen: vorig jaar was de kwali het hoogtepunt met een uitblinkende Max. En kwali is dit jaar niet echt leuk te noemen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 20:06:08 #179
pi_220461394
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Monaco.
In Monaco speelt energiemanagement waarschijnlijk een kleine rol, dus dat wordt qua kwali nog wel het leukste.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 20:11:39 #180
pi_220461443
Ook leuk om te lezen: het racen zelf wordt in ieder geval door (racer pur sang) Leclerc gewaardeerd.

Held dat die het durft te zeggen _O_
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220461459
Ik heb genoten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_220461472
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:05 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Oh ja één positiewisseling in de top 10 de hele race, en een semi-mini opwindend momentje in de pitlane van Max en Lando.

Dat was fucking it.

[ afbeelding ]

Al kan je wel zeggen: vorig jaar was de kwali het hoogtepunt met een uitblinkende Max. En kwali is dit jaar niet echt leuk te noemen.
Dat het inhalen de laatste seizoenen matig was maakt deze gimmick inhaalcrap niet beter. Misschien is het beide wel gewoon een beetje ruk. Of het nu een DRS train is of een anti race batterij knopje.
pi_220461596
quote:

[..]

Dat was fucking it.

[ afbeelding ]

Maar ja, willen we dan gewoon een leuke show of willen we de beste tegen elkaar zien strijden.
Het kan saai gevonden worden maar het is ook een prestatie om geen fouten te maken ondanks een Lando of Oscar die er graag voorbij gaan en elk foutje gelijk zullen uitbuiten.
Zo hebben we het zo vaak gezien ook toen Max achter de Mercedes van Lewis of Valtteri aan ging, of Michael Schumacher - Mika.
Dat is voor mij toch de ziel van de F1 die ze om zeep geholpen hebben met deze regels.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 20:29:52 #184
pi_220461604
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:14 schreef Questular het volgende:

[..]
Dat het inhalen de laatste seizoenen matig was maakt deze gimmick inhaalcrap niet beter. Misschien is het beide wel gewoon een beetje ruk. Of het nu een DRS train is of een anti race batterij knopje.
Dat is wel het ding: racing "creëren" cq "forceren" met bloedsnelle auto's je krijgt altijd wel ergens een manco.

Maar ergens past het ook wel weer. In het hele verduurzamingsverhaal ga je niet heel snel meer met V10/V8's rijden. Ja, wellicht met synthetische brandstoffen. Zolang dat er nog niet is en je schotelt de kijkers een programma voor waarbij de challenge mega is om iemand blijvend voorbij te rijden en de entertainmentwaarde daarmee niet slecht is, kan ik er prima mee leven.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 20:37:58 #185
pi_220461659
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Maar ja, willen we dan gewoon een leuke show of willen we de beste tegen elkaar zien strijden.
Het kan saai gevonden worden maar het is ook een prestatie om geen fouten te maken ondanks een Lando of Oscar die er graag voorbij gaan en elk foutje gelijk zullen uitbuiten.
Zo hebben we het zo vaak gezien ook toen Max achter de Mercedes van Lewis of Valtteri aan ging, of Michael Schumacher - Mika.
Dat is voor mij toch de ziel van de F1 die ze om zeep geholpen hebben met deze regels.
2 Mercedessen of 2 McLarens zoals vorig jaar die een Max opjagen, natuurlijk dat is ook best leuk en het zit wel meer in de DNA van de sport, als je het benadert van oudsher.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 20:52:04 #186
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220461800
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 20:55:52 #187
pi_220461821
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens.
Dat had ik wel gedacht :7
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 29 maart 2026 @ 20:58:51 #188
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220461842
twitter

twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 21:09:54 #189
pi_220461912
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:58 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]

[ x ]
Als ik hier een schuldige zou moeten aanwijzen (buiten degene die het reglement heeft gefinaliseerd) zeg ik wel 80:20 in het nadeel van Colapinto.

Colapinto begint ineens acceleratie te verliezen als een gek, en dan nog zo verdedigen. :') kan niet. Al is het voor Colapinto ook moeilijk in te schatten hoe hard Bearman aankomt, evenals het voor Bearman onverwachts was dat Colapinto ineens zo inzakt.

Misschien dus toch wel een reglementsding.

Maar goed: George die hetzelfde probleem kreeg als Franco, blijft gewoon netjes aan de rechterkant voor Leclerc.

Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220461957
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als ik hier een schuldige zou moeten aanwijzen (buiten degene die het reglement heeft gefinaliseerd) zeg ik wel 80:20 in het nadeel van Colapinto.

Colapinto begint ineens acceleratie te verliezen als een gek, en dan nog zo verdedigen. :') kan niet. Al is het voor Colapinto ook moeilijk in te schatten hoe hard Bearman aankomt, evenals het voor Bearman onverwachts was dat Colapinto ineens zo inzakt.

Maar goed: George die hetzelfde probleem kreeg als Franco, blijft gewoon netjes aan de rechterkant voor Leclerc.

[ afbeelding ]
Het probleem is niet Colapinto, het probleem is de motor en de reglementen. Als de ene motor gaat harvesten en de ander juist gaat deployen krijg je enorme snelheidsverschillen.

Gelukkig slaan we dit jaar Jeddah over.
pi_220461963
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar jij ziet ook wel dat George al vrij snel snelheid verliest en dus energie aan het winnen is, zie de lichten.
Bij Colapinto gebeurt dat later en op een minder fijne plek in dat bochtige deel.
Charles heeft meer dan genoeg ruimte en ziet ruim op tijd dat de lichten knipperen bij George terwijl Oliver word verrast en moet uitwijken.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 maart 2026 @ 21:15:45 #192
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220461966
Ik denk dat de voorlopige uitkomst gaat zijn dat wanneer je superclipping hebt je genoeg ruimte moet geven aan degene achter jou
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220461969
quote:

[..]

Dat was fucking it.

[ afbeelding ]

Quali zal nooit wat worden met deze auto's. Zowel de kwalificatie zelf niet, als wel dat we dag erna toch altijd een complete wisseling zien. Voorin nog meer dan achterin.
pi_220461975
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat de voorlopige uitkomst gaat zijn dat wanneer je superclipping hebt je genoeg ruimte moet geven aan degene achter jou
Fantastisch ! Ritsen vanaf hier !
pi_220461977
quote:
Maar dat gebeurt ook automatisch.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 maart 2026 @ 21:17:00 #196
Maffe Fries
pi_220461979
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:16 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Fantastisch ! Ritsen vanaf hier !
ja, zoiets. Wel het meest veilige
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 maart 2026 @ 21:17:42 #197
Maffe Fries
pi_220461982
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:16 schreef Adames het volgende:

[..]
Maar dat gebeurt ook automatisch.
mwah, Colapinto had imo iets naar de binnenkant moeten gaan ipv op de racelijn blijven rijden
  zondag 29 maart 2026 @ 21:21:49 #198
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220461999
quote:
Wordt leuk in Monaco :7
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 21:21:57 #199
pi_220462001
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:15 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Maar jij ziet ook wel dat George al vrij snel snelheid verliest en dus energie aan het winnen is, zie de lichten.
Bij Colapinto gebeurt dat later en op een minder fijne plek in dat bochtige deel.
Charles heeft meer dan genoeg ruimte en ziet ruim op tijd dat de lichten knipperen bij George terwijl Oliver word verrast en moet uitwijken.
"Charles heeft meer dan genoeg ruimte", ja omdat George de helderheid van geest heeft om veilig rechts te houden.

George en Colapinto hebben vrijwel hetzelfde probleem op hetzelfde moment in de ronde. Ik heb het namelijk gecheckt ook met geluid, zodra zij versnelling 7 bereiken schiet de motor in de recharge. Oftewel zoveel verschil zit er niet in deze situaties. Behalve dan dat George hier toont dat die intelligentie heeft in tegenstelling tot Franco.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220462016
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
"Charles heeft meer dan genoeg ruimte", ja omdat George de helderheid van geest heeft om veilig rechts te houden.

George en Colapinto hebben vrijwel hetzelfde probleem op hetzelfde moment in de ronde. Ik heb het namelijk gecheckt ook met geluid, zodra zij versnelling 7 bereiken schiet de motor in de recharge. Oftewel zoveel verschil zit er niet in deze situaties. Behalve dan dat George hier toont dat die intelligentie heeft in tegenstelling tot Franco.
Afstand bedoel ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')