Je hebt Democratische Coalitie maar die heeft krap 1 %quote:Op zondag 12 april 2026 21:37 schreef luxerobots het volgende:
Wel opvallend dat er geen linkse of midden partij is in Hongarije.
Iedereen die een beetje links is heeft zich strategisch achter Tisza geschaard.
Maar dat is dan weer niet pro Russischquote:Op zondag 12 april 2026 21:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Stel dat pro-Rusland het beste is voor Hongarije, dan zou je alsnog toch beter af zijn met een leider die corruptie aan de kaak wilt stellen en echte veranderingen wilt doorvoeren?
Tisza is deels ook een gelegenheidscoalitie.quote:Op zondag 12 april 2026 21:37 schreef luxerobots het volgende:
Er zullen ongetwijfeld linkse partijen zijn. Maar niet in het landelijke parlement.quote:Op zondag 12 april 2026 21:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt Democratische Coalitie maar die heeft krap 1 %
Tot voor kort iig wel groenen en sociaal-democraten, maar nu zal t wellicht anders zijn jaquote:Op zondag 12 april 2026 21:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld linkse partijen zijn. Maar niet in het landelijke parlement.
Begrijpelijk, want Orban heeft ervoor gezorgd dat het ongedaan maken van zijn beleid 133 stemmen vergt.quote:Op zondag 12 april 2026 21:37 schreef luxerobots het volgende:
Veel europese leiders kunnen een voorbeeld aan Orban nemen. Gewoon je nederlaag toegeven ipv de Russen de schuld te geven.quote:Op zondag 12 april 2026 21:50 schreef Sabata het volgende:
Volgens ZDF nieuws is Orban 10 minuten geleden voor de camera getreden om zijn nederlaag toe te geven. Ik vraag me af of hij inmiddels op het vliegveld richting Moskou staat.
Magyar schijn je als "Mogio" uit te spreken.
PS: die Amerikaanse steun kan Hongarije natuurlijk vergeten nu.
Klopt. De stijging zit nu in de lijststemmen, op 1 of 2 na zijn de districtszetels wel zeker. Het percentage lijststemmen voor Tisza blijft maar stijgen.quote:Op zondag 12 april 2026 21:48 schreef luxerobots het volgende:
138 nu.
Waarschijnlijk een stijging omdat de steden binnenkomen?
Ze vertelde net bij RTL tonight dat hij een miljoenenvila vlakbij Moskou heeft gekocht, ik zie het wel gebeurenquote:Op zondag 12 april 2026 21:50 schreef Sabata het volgende:
Volgens ZDF nieuws is Orban 10 minuten geleden voor de camera getreden om zijn nederlaag toe te geven. Ik vraag me af of hij inmiddels op het vliegveld richting Moskou staat.
Magyar schijn je als "Mogio" uit te spreken.
PS: die Amerikaanse steun kan Hongarije natuurlijk vergeten nu.
Dit keer was het Vancequote:Op zondag 12 april 2026 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Veel europese leiders kunnen een voorbeeld aan Orban nemen. Gewoon je nederlaag toegeven ipv de Russen de schuld te geven.
Nee, geen Poetin of Trump.quote:
Dat is toch al het beloofde land?quote:Op zondag 12 april 2026 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
Thoughts & prayers voor Wierd Duk, Geert Wilders, Bart Nijman, Diederik Boomsma, Roderick Veelo en al die andere haatzaaiers die nu een andere heilstaat moeten gaan zoeken.
Paraguay de volgende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |