Hij is pro Rusland.quote:Op zondag 12 april 2026 20:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat een corrupte leider aan t roer blijft staan.
Stel dat pro-Rusland het beste is voor Hongarije, dan zou je alsnog toch beter af zijn met een leider die corruptie aan de kaak wilt stellen en echte veranderingen wilt doorvoeren?quote:
Integriteit is woke enzo.quote:Op zondag 12 april 2026 21:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Stel dat pro-Rusland het beste is voor Hongarije, dan zou je alsnog toch beter af zijn met een leider die corruptie aan de kaak wilt stellen en echte veranderingen wilt doorvoeren?
Pro-Rusland is niet het beste voor Hongarije. Europa heeft Hongarije meer te bieden dan Rusland.quote:Op zondag 12 april 2026 21:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Stel dat pro-Rusland het beste is voor Hongarije, dan zou je alsnog toch beter af zijn met een leider die corruptie aan de kaak wilt stellen en echte veranderingen wilt doorvoeren?
Hij wil van beide walletjes eten begrijp ik.quote:Op zondag 12 april 2026 21:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pro-Rusland is niet het beste voor Hongarije. Europa heeft Hongarije meer te bieden dan Rusland.
Daar slaagt hij dan niet in. Miljarden aan EU-gelden zijn door Orban stopgezet.quote:Op zondag 12 april 2026 21:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij wil van beide walletjes eten begrijp ik.
Affluiten!quote:Op zondag 12 april 2026 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hoe zou dit in Nederland hebben uitgezien ? CDA tegen VVD?
Een nog meer rechtse CDA (Tisza) tegen FvD of PVV (Fidesz)quote:Op zondag 12 april 2026 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
denk eerder CU&SGP vs een christelijke versie van FvD.quote:Op zondag 12 april 2026 21:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Een nog meer rechtse CDA (Tisza) tegen FvD of PVV (Fidesz)
Stop the count.quote:Op zondag 12 april 2026 21:14 schreef michaelmoore het volgende:
136 Tisza
56 Fidesz
7 other
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Iets met een tweet : STOP MET TELLEN111!!11quote:Op zondag 12 april 2026 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik vraag me eerder af welke keus Orban maakt: het vliegtuig richting Moskou met zijn grootste koffer vol smeergeld of de uitslag niet erkennen en snel de noodtoestand laten afkondigen nu het nog kan.quote:Zouden er nog users die denken dat Orban zijn meerheid behoud?
PVV vs VVDquote:Op zondag 12 april 2026 21:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
in nederland hebben en we 62 partijen met iedereen eigen partijleider die ieder businessclass de hele wereld over vliegen en niet weten wat een wooncrisis isquote:Op zondag 12 april 2026 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik bedoel wat anders. Als wij presidentsverkiezingen zouden hebben hoe zou het bij ons uitzien?
Zou BBB-FVD-PVV gezamenlijk een kandidaat uitsturen tegen bijv VVD/CDA/D66 en dan een progressief iemand?
BBCquote:Viktor Orbán has conceded in a speech to supporters, telling them: "The result of the election is clear and painful."
We will have more on this soon
De VVD en PVV van 2017 ben ik het mee eens. Niet de huidige VVD.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |