abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220450667


Deze moslimworst vandaag gegeten. Bohhhh, die is lekker joh! Waarom heb ik dit niet eerder in de winkel gezien??
De smaak is zoooo lekker. Zo ontiegelijk bewerkt dat je niet weet welk vlees dit is, maar wel goed te doen. Komt erbij op de standaard boodschap :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 11:17:43 #2
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220450675
TS eet moslimworst :')
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 11:18:29 #3
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220450677
Gegeten of in je kont gekregen?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_220450712
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
TS eet moslimworst :')
Dat niet doen. :')
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:25:42 #5
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220450715
Als ik de afbeelding moet geloven lijkt het om geit te gaan. Kun je de smaakbeleving en de textuur voor ons omschrijven?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220450718
Hoe weet je zeker dat er überhaupt vlees in zit :+
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:33:42 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220450737
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als ik de afbeelding moet geloven lijkt het om geit te gaan. Kun je de smaakbeleving en de textuur voor ons omschrijven?
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:27 schreef YoopY het volgende:
Hoe weet je zeker dat er überhaupt vlees in zit :+
Chatar Pikant #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi191121
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:35:54 #8
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220450748
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[..]
Chatar Pikant #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi191121
quote:
Chatar gekookte worst uit rundvlees.
Smakelijke gekookte worst met rundvlees
quote:
Ingrediënten: Kipseparatorvlees, kippenvet, water, rundvet (8%), kalkoenseparatorvlees, tarwebloem, aardappelzetmeel, sojaeiwit, zout, gemodificeeerd maiszetmeel, tarwezetmeel, stabilisator: E450, E451, kruiden en specerijen, aroma, glucosesiroop, smaakversterker: E621, antioxidant: E301, E331, conserveermiddel E325, E262, E250, plantenexxtracten, kleurstof: E150c.
AH vieze oplichterskliek :')
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:36:37 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220450750
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
[..]
[..]
AH vieze oplichterskliek :')
Je denkt dat AH de producent is ofzo? :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:37:26 #10
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220450751
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je denkt dat AH de producent is ofzo? :D
Nee, zij zetten op hun website dat het worst uit rundvlees is. Ik denk dat de producent de ingrediëntenlijst heeft ;)
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220450755
Wat een troep zit daar in zeg.. :r
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:57:08 #12
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220450823
Volgens mij is dat 80% kamelenvlees, 20% komodavaraan vlees, maar ik kan het mis hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:59:40 #13
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220450835
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:18 schreef Plompzakker het volgende:
Gegeten of in je kont gekregen?
Stukje allebei.
pi_220451157
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als ik de afbeelding moet geloven lijkt het om geit te gaan. Kun je de smaakbeleving en de textuur voor ons omschrijven?
Kookworst textuur, maar dan iets slechter.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220451159
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:27 schreef YoopY het volgende:
Hoe weet je zeker dat er überhaupt vlees in zit :+
Gewoon hopen. En zo niet, is het alsnog lekker.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 12:53:21 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220451165
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:52 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Kookworst textuur, maar dan iets slechter.
Oh, daar houd ik niet van.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220451181
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[..]
Chatar Pikant #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi191121
Ohh, best goede macro's voor zo'n boterhamworst
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220451189
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
[..]
[..]
AH vieze oplichterskliek :')
Ik weet nog steeds niet wat separatorvlees is, maar het zit echt in letterlijk alle lekkere snacks met vlees. Zal dus wel goed zijn
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220451201
Zit wel tarwebloem in... dus niet keto
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 12:57:41 #20
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220451207
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:55 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik weet nog steeds niet wat separatorvlees is, maar het zit echt in letterlijk alle lekkere snacks met vlees. Zal dus wel goed zijn
Dat is restvlees en vet wat ze met hoge druk van de botten afblazen, maar wat geen lappen vlees meer kunnen worden.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220451211
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:38 schreef YoopY het volgende:
Wat een troep zit daar in zeg.. :r
In een frikandel ook, en dat is ook gewoon lekker. :9

Mensen moeten meer waarde hechten aan de smaak, en minder aan de voedingswaarde.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220451213
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is restvlees en vet wat ze met hoge druk van de botten afblazen, maar wat geen lappen vlees meer kunnen worden.
Ahh, dus gewoon milieuvriendelijk een proces tegen voedselverspilling.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 12:59:20 #23
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220451215
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:58 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
In een frikandel ook, en dat is ook gewoon lekker. :9

Mensen moeten meer waarde hechten aan de smaak, en minder aan de voedingswaarde.
Frikandellen zijn helemaal niet lekker. Wat het lekker maakt zijn de fritessaus, curry en uitjes. Zonder dat begin ik er echt niet aan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220451219
quote:
16s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij is dat 80% kamelenvlees, 20% komodavaraan vlees, maar ik kan het mis hebben.
Weet je wel niet hoe duur komodavaraanvlees is??
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220451229
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:59 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Frikandellen zijn helemaal niet lekker. Wat het lekker maakt zijn de fritessaus, curry en uitjes. Zonder dat begin ik er echt niet aan.
Je draait het om. Een lepel fritessaus eten is niet lekker. Wat fritessaus lekker maakt, is de frikandel die eronder ligt. :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 13:01:52 #26
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220451231
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:58 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ahh, dus gewoon milieuvriendelijk een proces tegen voedselverspilling.
Zo zou je het kunnen zien, maar de grote lappen vlees belanden in de supermarkten ook vaak in de afprijs en worden vervolgens weggegooid. Helaas is er dus nog altijd enorm veel voedselverspilling.

Gisteren nog levertjes meegenomen uit de afprijs :9
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220451234
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Nee, zij zetten op hun website dat het worst uit rundvlees is. Ik denk dat de producent de ingrediëntenlijst heeft ;)
Oh, zie dat er indd alleen rundervet in zit... ga ik eens melden bij de ACM!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220451246
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:01 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zo zou je het kunnen zien, maar de grote lappen vlees belanden in de supermarkten ook vaak in de afprijs en worden vervolgens weggegooid. Helaas is er dus nog altijd enorm veel voedselverspilling.

Gisteren nog levertjes meegenomen uit de afprijs :9
Die weggegooide lappen worden gered door dumpster divers.

Levertjes _O_ orgaanvlees moet sowieso meer gegeten worden. Veel milieuvriendelijker en voedzamer dan spiervlees.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 13:08:16 #29
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220451261
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:02 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Oh, zie dat er indd alleen rundervet in zit... ga ik eens melden bij de ACM!
De AH boycotten lijkt me een betere. Hebben ze daar Asia's best hot korean noodles? Vast niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:04 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Die weggegooide lappen worden gered door dumpster divers.

Levertjes _O_ orgaanvlees moet sowieso meer gegeten worden. Veel milieuvriendelijker en voedzamer dan spiervlees.
Dat proberen die winkels juist zoveel mogelijk te voorkomen, omdat ze bang zijn er omzet mee te verliezen. Het gaat zelfs zó ver dat spullen die weggegooid moeten worden niet mee mogen worden genomen door werknemers.

Weer zo'n volkomen absurditeit waarom ik geld en kapitalisme verafschuw.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220451268
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
De AH boycotten lijkt me een betere. Hebben ze daar Asia's best hot korean noodles? Vast niet.
[..]
Dat proberen die winkels juist zoveel mogelijk te voorkomen, omdat ze bang zijn er omzet mee te verliezen. Het gaat zelfs zó ver dat spullen die weggegooid moeten worden niet mee mogen worden genomen door werknemers.

Weer zo'n volkomen absurditeit waarom ik geld en kapitalisme verafschuw.


Eerst even bij de klantenservice checken...
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 13:11:43 #31
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220451274
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Eerst even bij de klantenservice checken...
Alexander moet eens nuttig werk gaan zoeken waarin hij bijdraagt aan de samenleving ipv bij de webcare van een dozenschuiver te werken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 13:11:54 #32
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220451276
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:00 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Weet je wel niet hoe duur komodavaraanvlees is??
Ja, dat is wel redelijk aan de prijs.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220451281
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Alexander moet eens nuttig werk gaan zoeken waarin hij bijdraagt aan de samenleving ipv bij de webcare van een dozenschuiver te werken.
Hij zegt het even door te zetten. Ben benieuwd.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 13:19:20 #34
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220451305
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:13 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Hij zegt het even door te zetten. Ben benieuwd.
Ik zou ook zeggen dat je die worst onder valse voorwendselen hebt gekocht en dat je nu je geld terug wil en escuses verwacht voor het ernstig overschrijden van de fatsoensnormen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 13:33:28 #35
454910 Richard_Batsbak
Niemand komt aan Maaskantje!
pi_220451419
Daar zitten fijngemalen voorhuidjes in. Eet smakelijk!
Zonne grote vuurbal, jonguh! BAM!
  zaterdag 28 maart 2026 @ 13:35:44 #36
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220451429
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:33 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Daar zitten fijngemalen voorhuidjes in. Eet smakelijk!
Schijnt een aphrodisiac te zijn.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220451480
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:33 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Daar zitten fijngemalen voorhuidjes in. Eet smakelijk!
Vandaar mijn opmerking. Wellicht is dit technisch gezien wel vlees? :Y)
pi_220451698
Rotzooi bevat zoveel chemische troep dat je er licht van gaat geven in het donker :')
Ook in moeilijke tijden.
pi_220452442
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:55 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik weet nog steeds niet wat separatorvlees is, maar het zit echt in letterlijk alle lekkere snacks met vlees. Zal dus wel goed zijn
Het vlees dat nog aan de botten kleeft, nadat de goede stukken eraf zijn gesneden, mechanisch verwijderd.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220452604
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:33 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Het vlees dat nog aan de botten kleeft, nadat de goede stukken eraf zijn gesneden, mechanisch verwijderd.

Bekijk deze YouTube-video
Inmiddels gezien ja. Snap niet dat mensen het zo negatief zien. Alsof we met z'n allen nog meer voedselverspilling willen.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 20:52:20 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220454825
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 11:16 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]

Deze moslimworst vandaag gegeten. Bohhhh, die is lekker joh! Waarom heb ik dit niet eerder in de winkel gezien??
De smaak is zoooo lekker. Zo ontiegelijk bewerkt dat je niet weet welk vlees dit is, maar wel goed te doen. Komt erbij op de standaard boodschap :9
Heb je weleens chinese worst gegeten
  zaterdag 28 maart 2026 @ 20:59:58 #42
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220454878
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Heb je weleens chinese worst gegeten
die hebben toch kleine worstjes
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220454987
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 20:52 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Heb je weleens chinese worst gegeten
Ja, gebruik ik meestal in een chinese egg fried rice
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:19:54 #44
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220556535
Heb het ook gekocht, maar ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegd. Bij de Vomar staat ook dat het rund is _O- die manager is overduidelijk unfit to lead. Maar goed, ik ga hem dus vertellen dat ik Klene waterwerken ook erg lekker vind. Kijken hoe hij gaat reageren >:)
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:28:51 #45
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220556620
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:55 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Inmiddels gezien ja. Snap niet dat mensen het zo negatief zien. Alsof we met z'n allen nog meer voedselverspilling willen.
Het is prima tegen verspilling. Alleen lage kwaliteit van vlees, en dus hebben mensen liever iets anders.
Plus, het moet hyperprocessed worden om het eetbaar te maken. Dat willen we juist minder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220556631
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heb het ook gekocht, maar ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegd. Bij de Vomar staat ook dat het rund is _O- die manager is overduidelijk unfit to lead. Maar goed, ik ga hem dus vertellen dat ik Klene waterwerken ook erg lekker vind. Kijken hoe hij gaat reageren >:)
Man man. Bij de AH ook nog niet aangepast... sta weer met de klantenservice
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220556660
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heb het ook gekocht, maar ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegd. Bij de Vomar staat ook dat het rund is _O- die manager is overduidelijk unfit to lead. Maar goed, ik ga hem dus vertellen dat ik Klene waterwerken ook erg lekker vind. Kijken hoe hij gaat reageren >:)
Benieuwd of er nu wel wat van komt. Als het binnen een week niet is aangepast, dan koop ik het en vraag ik daarna mijn geld terug!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:34:19 #48
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220556664
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:30 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Man man. Bij de AH ook nog niet aangepast... sta weer met de klantenservice
[ afbeelding ]
Ik ga de manager van de Vomar er niet eens op attenderen, hij doet zijn eigen werk en onderzoek maar.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 11 april 2026 @ 17:38:20 #49
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220556696
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:34 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Benieuwd of er nu wel wat van komt. Als het binnen een week niet is aangepast, dan koop ik het en vraag ik daarna mijn geld terug!
[ afbeelding ]
Kijk en dat zijn de subtiele stille hints waar we wat mee kunnen. Je had dat eigenlijk moeten doen zonder het te melden aan de klantenservice, want dat is te direct en te eng, maar dat soort spelletjes zijn ze altijd erg voor in.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220557106
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 12:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat is restvlees en vet wat ze met hoge druk van de botten afblazen, maar wat geen lappen vlees meer kunnen worden.
ik wil ook wel met zo'n hoge druk spuit kapot gespoten worden, spuit het vel maar van mijn botten.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220557118
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heb het ook gekocht, maar ik vind er niet zoveel aan eerlijk gezegd. Bij de Vomar staat ook dat het rund is _O- die manager is overduidelijk unfit to lead. Maar goed, ik ga hem dus vertellen dat ik Klene waterwerken ook erg lekker vind. Kijken hoe hij gaat reageren >:)
fuck die manager ik heb ooit in de supermarket gewerkt voor een manager fuck ze allemaal.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:29:43 #52
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220733122
Die gaf mama mij als kind en die geef ik nu aan een van mijn dames IYKYK
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')