Dat niet doen.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als ik de afbeelding moet geloven lijkt het om geit te gaan. Kun je de smaakbeleving en de textuur voor ons omschrijven?
Chatar Pikant #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi191121quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:27 schreef YoopY het volgende:
Hoe weet je zeker dat er überhaupt vlees in zit
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Chatar Pikant #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi191121
quote:Chatar gekookte worst uit rundvlees.
Smakelijke gekookte worst met rundvlees
AH vieze oplichterskliekquote:Ingrediënten: Kipseparatorvlees, kippenvet, water, rundvet (8%), kalkoenseparatorvlees, tarwebloem, aardappelzetmeel, sojaeiwit, zout, gemodificeeerd maiszetmeel, tarwezetmeel, stabilisator: E450, E451, kruiden en specerijen, aroma, glucosesiroop, smaakversterker: E621, antioxidant: E301, E331, conserveermiddel E325, E262, E250, plantenexxtracten, kleurstof: E150c.
Je denkt dat AH de producent is ofzo?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
[..]
AH vieze oplichterskliek
Nee, zij zetten op hun website dat het worst uit rundvlees is. Ik denk dat de producent de ingrediëntenlijst heeftquote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je denkt dat AH de producent is ofzo?
Kookworst textuur, maar dan iets slechter.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als ik de afbeelding moet geloven lijkt het om geit te gaan. Kun je de smaakbeleving en de textuur voor ons omschrijven?
Gewoon hopen. En zo niet, is het alsnog lekker.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:27 schreef YoopY het volgende:
Hoe weet je zeker dat er überhaupt vlees in zit
Oh, daar houd ik niet van.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kookworst textuur, maar dan iets slechter.
Ohh, best goede macro's voor zo'n boterhamworstquote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Chatar Pikant #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi191121
Ik weet nog steeds niet wat separatorvlees is, maar het zit echt in letterlijk alle lekkere snacks met vlees. Zal dus wel goed zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
[..]
AH vieze oplichterskliek
Dat is restvlees en vet wat ze met hoge druk van de botten afblazen, maar wat geen lappen vlees meer kunnen worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat separatorvlees is, maar het zit echt in letterlijk alle lekkere snacks met vlees. Zal dus wel goed zijn
In een frikandel ook, en dat is ook gewoon lekker.quote:
Ahh, dus gewoon milieuvriendelijk een proces tegen voedselverspilling.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is restvlees en vet wat ze met hoge druk van de botten afblazen, maar wat geen lappen vlees meer kunnen worden.
Frikandellen zijn helemaal niet lekker. Wat het lekker maakt zijn de fritessaus, curry en uitjes. Zonder dat begin ik er echt niet aan.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In een frikandel ook, en dat is ook gewoon lekker.![]()
Mensen moeten meer waarde hechten aan de smaak, en minder aan de voedingswaarde.
Weet je wel niet hoe duur komodavaraanvlees is??quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij is dat 80% kamelenvlees, 20% komodavaraan vlees, maar ik kan het mis hebben.
Je draait het om. Een lepel fritessaus eten is niet lekker. Wat fritessaus lekker maakt, is de frikandel die eronder ligt.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Frikandellen zijn helemaal niet lekker. Wat het lekker maakt zijn de fritessaus, curry en uitjes. Zonder dat begin ik er echt niet aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |