Dank, ik heb meteen wat geld vastgezetquote:Op zondag 28 juni 2026 12:22 schreef zeeland6 het volgende:
ING
Actie: Open een 9-maands Spaardeposito met 2,70% rente op nieuw spaargeld.
https://www.ing.nl/partic(...)promotional-interest
Wel een gehannes als je geen klant bent bij ze.quote:Op zondag 28 juni 2026 12:22 schreef zeeland6 het volgende:
ING
Actie: Open een 9-maands Spaardeposito met 2,70% rente op nieuw spaargeld.
https://www.ing.nl/partic(...)promotional-interest
Daar snap je toch niks van hè. Je zou van zo'n grote club verwachten dat ze dit soort zaken ook eens zouden testen en het gebruikersgemak optimaliseren.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wel een gehannes als je geen klant bent bij ze.
Ik heb nieuw geld aan te bieden maar eigenlijk vind ik het teveel gedoe
Opgegeven.. als niet klant is de klantenservice onbereikbaar.![]()
Na een menu van 3 minuten eindelijk de optie nieuwe klant kunnen kiezen waarna ze meteen de verbinding verbreken. Ik denk dat ze genoeg klanten hebben.![]()
Hé da's lekker, mijn depo daar vervalt volgende week. Dan gaat-ie van 2,25 % naar 2,85 %. Scheelt toch weer 50 euri per maand...quote:Op maandag 29 juni 2026 14:28 schreef ondeugend het volgende:
Bizar idd.
Bij sommigen is het in een paar minuten gebeurd en bij anderen is het moeilijk of duurt het lang.
En dat in deze snelle gemakstijden.
Maar goed. Dan maar gewoon weer bij de garantiebank voor een jaar. Voor 2.85
Heb je een ton daar staan ..........quote:Op maandag 29 juni 2026 21:23 schreef paardendokter het volgende:
Hé da's lekker, mijn depo daar vervalt volgende week. Dan gaat-ie van 2,25 % naar 2,85 %. Scheelt toch weer 50 euri per maand...
Niks, uit m'n hoofd berekend; gewoon 'n ton spaargeld.quote:
Ik neem aan dat ie de rest ergens anders heeft staan.quote:Op maandag 29 juni 2026 22:18 schreef blomke het volgende:
[..]
Niks, uit m'n hoofd berekend; gewoon 'n ton spaargeld.
Wat zegt men ook alweer, 4-6 maanden als buffer?quote:Op maandag 29 juni 2026 22:18 schreef blomke het volgende:
[..]
Niks, uit m'n hoofd berekend; gewoon 'n ton spaargeld.
Ja, meer is niet verstandig gezien de lage depostito garantie limiet. Dus dat betekent tig rekeningen....quote:
Ik hou altijd iets minder aan vanwege de opgebouwde rente. Daar heb je ook recht op wanneer een bank omvalt.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 08:10 schreef paardendokter het volgende:
[..]
Ja, meer is niet verstandig gezien de lage depostito garantie limiet. Dus dat betekent tig rekeningen....
quote:Naar aanleiding van een renteverhoging door de Europese Centrale Bank verhogen ook wij onze rente. Hieronder vind je de aangepaste rentepercentages per 1 juli 2026:
MassInterest basisrente: 1,51% (blijft ongewijzigd)
MassInterest bonusrente: 3,01% (verhoogd van 2,01%)
Sinds dat ze daar zo ingewikkeld hebben zitten doen met de rentes ben ik daar weg.quote:
Je krijgt van 1-7 tot 1-1 de bonusrente over het totale saldo minus het hoogste saldo in periode 1-1 tot 1-7.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Sinds dat ze daar zo ingewikkeld hebben zitten doen met de rentes ben ik daar weg.
En ik snap er nog steeds niets van.
Zo een constructie alleen al ergert me.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:02 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Je krijgt van 1-7 tot 1-1 de bonusrente over het totale saldo minus het hoogste saldo in periode 1-1 tot 1-7.
Ik zorg dat ik een half jaar geen saldo heb staan en het andere halfjaar kan ik gebruik maken van de bonusrente.
Het is niet "alsof", het is echt zo. ING hanteert dat soort acties ook.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het is voor een leek enorm verwarrend en het komt enorm cheap over, alsof bestaande loyale klanten die alles al bij die bank doen hiervan absoluut niet mogen profiteren.
Ik snap dat het aantrekken van nieuw geld en/of nieuwe klanten het doel is van de actie maar om het dan zo in te stellen met zulke voorwaarden leg je het er te dik bovenop en ga je wat mij betreft een grens over. Ik zou zo'n cultuur niet in mijn bedrijf willen, ook al levert het misschien wel wat op financieel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 12:46 schreef blomke het volgende:
[..]
Het is niet "alsof", het is echt zo. ING hanteert dat soort acties ook.
Misschien is het ook wel beleid om dit zo lastig mogelijk te maken.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:55 schreef leolinedance het volgende:
Ook het opzeggen van je spaarrekening bij ASN is een drama. Wat een waardeloze user experience, dit test je toch als bedrijf en dan merk je dat het volkomen ruk is
quote:Profiteer van 1% actierente op het deel van je spaargeld dat gelijk is aan je inleg in je beleggingsportefeuille, voor maximaal 12 maanden. Bovenop de variabele rente van de Oranje Spaarrekening (tot 1,25%) kan je totale spaarrente tijdelijk oplopen tot 2,25% op jaarbasis. Let op: beleggen kent risico’s en kosten.
Ik heb eens geprobeerd om mijn reisverzekering daar op te zeggen. Alleen was niet duidelijk waar ik die nu precies had. Want die had ik eerst bij NN, wat vervolgens SNS Reisverzekering werd en daarna ASN Reisverzekering. Alleen had de ASN de administratie daarover niet op orde. Het is geen goed georganiseerd clubje.quote:Op woensdag 1 juli 2026 15:55 schreef leolinedance het volgende:
Ook het opzeggen van je spaarrekening bij ASN is een drama. Wat een waardeloze user experience, dit test je toch als bedrijf en dan merk je dat het volkomen ruk is
Iemand bekend met deze?quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:41 schreef Fompe het volgende:
https://www.advanziakonto.com/?lang=EN
Advanzia Bank heeft hun actie van 3 maanden 3,97% rente verlengd tot 31/07/2026
Ingaand vanaf het moment dat je minimaal ¤ 5.000,- stort. Daarna val je terug op de normale rente van 1,51%.quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:41 schreef Fompe het volgende:
https://www.advanziakonto.com/?lang=EN
Advanzia Bank heeft hun actie van 3 maanden 3,97% rente verlengd tot 31/07/2026
Zou dit ook gelden als je er ooit een rekening had en vorig jaar hebt opgezegd?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:06 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ingaand vanaf het moment dat je minimaal ¤ 5.000,- stort. Daarna val je terug op de normale rente van 1,51%.
Waarschijnlijk niet. Als je de rekening hebt opgezegd, dan ben je nu weer een nieuwe klant.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 21:11 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Zou dit ook gelden als je er ooit een rekening had en vorig jaar hebt opgezegd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |