Ja hoor. Niet op FOK!, maar het zou geen invloed moeten hebben op jouw leesvaardigheid of dat van iemand anders.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:29 schreef Starhopper het volgende:
Kan ik wel nog lezen als FOK! offline is
edit: Wat Aether zegt.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:29 schreef Starhopper het volgende:
Kan ik wel nog lezen als FOK! offline is
Ik denk dat hij eerst op wat apparaten het commando (sudo?) "shutdown" geeft.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets? Trekt ie gewoon paar kabels eruit?
Force shutdown en kabels losquote:Op zondag 29 maart 2026 09:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets? Trekt ie gewoon paar kabels eruit?
Tot vanavondquote:
Heel gevatquote:Op zondag 29 maart 2026 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet op FOK!, maar het zou geen invloed moeten hebben op jouw leesvaardigheid of dat van iemand anders.
Tussen nu en 10 uur zei @yvonne in het andere topicquote:Op zondag 29 maart 2026 09:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is al half 10 geweest en we zijn er nog.
Nou das wel erg ruimquote:Op zondag 29 maart 2026 09:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tussen nu en 10 uur zei @:yvonne in het andere topic
Ik ga gewoon door slotje posten.quote:
Nou ik kan niet/nooit meer lezen met mijn ene oog andersquote:Op zondag 29 maart 2026 09:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet op FOK!, maar het zou geen invloed moeten hebben op jouw leesvaardigheid of dat van iemand anders.
Kan hij haar even kort omschrijven?quote:Op zondag 29 maart 2026 09:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Iteejer hangt bij de receptie rond: zit een leuke dame
Dit schreeuwt om picsquote:Op zondag 29 maart 2026 09:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Iteejer hangt bij de receptie rond: zit een leuke dame
Danny zegt elk momentquote:Op zondag 29 maart 2026 09:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ah, we schuiven gewoon elke keer half uur op.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.quote:
Maar dat komt niet door deze migratiequote:Op zondag 29 maart 2026 09:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou ik kan niet/nooit meer lezen met mijn ene oog anders
Ook niet door andere migratie!quote:Op zondag 29 maart 2026 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat komt niet door deze migratie
Bij deze geregeld.quote:
Ik wil een livestream.quote:
DANKJEWELquote:Op zondag 29 maart 2026 09:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bij deze geregeld.
Weet niet of het zin gaat hebben want we gaan zo toch niet kunnen posten
Ikkuhquote:
Misschien is het vroege 1 april grapquote:Op zondag 29 maart 2026 09:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen vinden zo'n migratie blijkbaar toch best spannend.
Heel veel ophef zo te zienmoeten we vaker doen
Dan gaat ie weer opnieuw opstartenquote:Op zondag 29 maart 2026 09:34 schreef Pino112 het volgende:
Eerst nog even Windows Updates voordat ie shutdown doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |