Komt dat goed? Dat water op de servers??quote:
Elke keer vragen om donaties maar wel van het geld een module slopen van 100+ euro.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:44 schreef tjoptjop het volgende:
Een geheugenmodule vernietigen? In deze economie?!
Succes met de verhuizing![]()
Een paar 5,25 inch floppy's en een trits casettebandjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:12 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn eigenlijk de specs van de servers waar nu alles op draait?
CP/M powerrrrrrquote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een paar 5,25 inch floppy's en een trits casettebandjes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:12 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn eigenlijk de specs van de servers waar nu alles op draait?
Zal me niks verbazen als iteejer nog ergens een stoute ram module heeft liggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:55 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Elke keer vragen om donaties maar wel van het geld een module slopen van 100+ euro.
Je moet het maar durven.
Klappen op de vluchtstrookquote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:47 schreef maily het volgende:
Gaan er mensen op de route staan met spandoeken?
Of op viaducten HUP FOK! kalken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:47 schreef maily het volgende:
WoW classicquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:00 schreef deedeetee het volgende:
Morgen geen fok! Hellup hoe kom ik de downtime door ???
Als thuiskomenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:37 schreef Hathor het volgende:
Gaat dat zonder gevolgen blijven.....even verhuizen van Amsterdam naar Rotterdam?
Beetje meer vertrouwen in iteejer....quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou succes morgen allemaal en tot maandag dan
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:47 schreef maily het volgende:
o dat nieuwsbericht herken ik nog .... toen werd dit liedje gespeeld: Dotan - Home Bekijk deze YouTube-videoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |