Klappen op de vluchtstrookquote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:47 schreef maily het volgende:
Gaan er mensen op de route staan met spandoeken?
Of op viaducten HUP FOK! kalken.
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:47 schreef maily het volgende:
WoW classicquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:00 schreef deedeetee het volgende:
Morgen geen fok! Hellup hoe kom ik de downtime door ???
Als thuiskomenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:37 schreef Hathor het volgende:
Gaat dat zonder gevolgen blijven.....even verhuizen van Amsterdam naar Rotterdam?
Beetje meer vertrouwen in iteejer....quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou succes morgen allemaal en tot maandag dan
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:47 schreef maily het volgende:
o dat nieuwsbericht herken ik nog .... toen werd dit liedje gespeeld: Dotan - Home Bekijk deze YouTube-videoquote:
Dit is nou niet helemaal een gepaste foto vind ik…quote:
Dat zullen misschien de Dutch Power Cows zijn.quote:
https://tweakers.net/vide(...)weakers-vlog-20.htmlquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat bij Tweakers.net dan? Daar lijkt geen enkele haast te zijn. Ze zijn rustig een nieuwe hosting strategie aan het ontwikkelen volgens .plan.
Beetje schrikdraad om het rack heen bedoel je?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef KreKkeR het volgende:
Ik maak me zorgen om de veiligheid van mijn data.
Maar ik kijk het nog even aan. Hopelijk dat Danny wel enkele maatregelen heeft genomen.
En daar nog dat uur zomertijd bovenop....quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:48 schreef Hathor het volgende:
Wat een cultuurshock moet dat ook zijn voor zo'n server zeg, even van Amsterdam naar Rotterdam, daar moet toch op zijn minst je hele bioritme van over de pis raken.
Via de walkie talkie: de geit is gemolkenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:40 schreef TjjWester het volgende:
Zit iteejer nu rustig te wachten totdat Yvonne het commando geeft "race is over"?
O, nou dan met zo weinig mogelijk hordenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Soepel is een woord dat ze niet kennen in de ict.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |