SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Als de hardware van jezelf is zal je die alsnog moeten verhuizen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:39 schreef xzaz het volgende:
Waarom niet gelijk de overstap naar virtualisatie; hoef je ook niet fysiek te gaan verhuizen.
Ze hebben al een virtualisatie cluster op de nieuwe locatie, die straks de oude servers moet vervangen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als de hardware van jezelf is zal je die alsnog moeten verhuizen.
Als de hardware niet van jezelf is zal je die moeten huren.
Denk dat fysiek bezit (van vaak net wat oudere hardware) in dit geval de kosten in ieder geval voorspelbaar houdt.
Maar ik ben niet de boekhouder uiteraard
Doet me denken aan die oude schoolmelk pakjesquote:
die gaan we later doen. zsm. de cluster die dat moet gaan draaien hangt er al in.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:39 schreef xzaz het volgende:
Waarom niet gelijk de overstap naar virtualisatie; hoef je ook niet fysiek te gaan verhuizen.
Daar is al heel vaak melding van gemaakt.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:34 schreef BE het volgende:
Ik zou graag mijn abbo upgraden, maar ik kan niet vinden hoe.
Vlgs de pagina’s met abbo info staat dat daar benoemd, maar ik kan niks kiezen of aanvinken.
Ligt dat aan mij?
er is besloten om daarmee te wachten. heb daar zelf geen verstand van, maar vanwege de tijdsdruk kan ik me voorstellen dat dit de voorkeur heeft. Over 3 dagen gaat de toko in amsterdam definitief dicht.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:52 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze hebben al een virtualisatie cluster op de nieuwe locatie, die straks de oude servers moet vervangen.
Het is een logische gedachten om meteen te switchen.
Dat naar voren halen had je veel tijd en stress gescheeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:07 schreef Danny het volgende:
[..]
die gaan we later doen. zsm. de cluster die dat moet gaan draaien hangt er al in.
Hoe doen ze dat bij Tweakers.net dan? Daar lijkt geen enkele haast te zijn. Ze zijn rustig een nieuwe hosting strategie aan het ontwikkelen volgens .plan.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:08 schreef Danny het volgende:
[..]
er is besloten om daarmee te wachten. heb daar zelf geen verstand van, maar vanwege de tijdsdruk kan ik me voorstellen dat dit de voorkeur heeft. Over 3 dagen gaat de toko in amsterdam definitief dicht.
Ah 3 dagen al. Succes hopen dat het geen nachtwerk wordtquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:08 schreef Danny het volgende:
[..]
er is besloten om daarmee te wachten. heb daar zelf geen verstand van, maar vanwege de tijdsdruk kan ik me voorstellen dat dit de voorkeur heeft. Over 3 dagen gaat de toko in amsterdam definitief dicht.
Die zullen wellicht in andere cabinets zitten, overigens is veel van dit soort sponsering ook ontstaan omdat ze doorgaans toch ruimte en bandbreedte zat hebben dus buiten een beetje stroom kost het ze niet zoveel.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat bij Tweakers.net dan? Daar lijkt geen enkele haast te zijn. Ze zijn rustig een nieuwe hosting strategie aan het ontwikkelen volgens .plan.
Dan moeten we echt naar die kinderverjaardag...quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Geen voetbal en dan dit. Goffedomme.
En hopen dat je niet de bovenste hebt, de laatste keer dat ik mijn server ging plaatsen zijn we 3 kwartier aan het etteren geweest om hem goed in de rails te krijgenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:27 schreef Hugo862 het volgende:
Eigen servers in een rack plaatsen. Dat is wel heel old school
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moeten we echt naar die kinderverjaardag...
Is dat niet gewoon plug and play?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
En hopen dat je niet de bovenste hebt, de laatste keer dat ik mijn server ging plaatsen zijn we 3 kwartier aan het etteren geweest om hem goed in de rails te krijgen
Ja alleen is zo een rack vaak 2 meter hoog, dus zie je niet helemaal lekker waar de rail zit, en wij hadden geen trappetje bij ons, nu ben ik best lang en sterk, maar mijn maatje is een slappe dreumesquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:57 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon plug and play?
Net zoals je een lade in een kast schuift?
Heel vroegah moest ik eens wat onderhoud doen aan een fysieke server van 5 u hoog. Gelukkig zat ie helemaal onderin het rack. Althans, we dachten dat dat "gelukkig" was.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:57 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon plug and play?
Net zoals je een lade in een kast schuift?
Fokken op mn mobiel is de enige manier hoe ik een verjaardag uberhaubt door kom.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is een kindvrij leven toch heerlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Woensdagquote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:24 schreef Plompzakker het volgende:
Gaat de nieuwe serverlocatie nog ontgroend worden?
Geen ideequote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Staat er een bushokje in de buurt?
Ook voor 50 cent?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:43 schreef Danny het volgende:
Om het geluk een handje te helpen wordt volgens traditie een oud geheugenstripje in tweeën gebroken en vertrapt (heb hem toch gekocht, hehehe), in de hoop op een soepele verhuizing.
[
Tsja, dat wordt masturberen tot de blaren er op staan.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Geen voetbal en dan dit. Goffedomme.
Daar kan jij wel voor kiezen, maar je directe familie kiest toch hun eigen weg.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:25 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat is een kindvrij leven toch heerlijk
Klopt, maar daar heb ik nauwelijks contact mee. Dus geen sociale 'verplichtingen'. Kan het iedereen aanradenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar kan jij wel voor kiezen, maar je directe familie kiest toch hun eigen weg.
Nah, ik zie mn broers en zus toch ook graag hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:52 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Klopt, maar daar heb ik nauwelijks contact mee. Dus geen sociale 'verplichtingen'. Kan het iedereen aanraden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |