Oh, dat is ook balen.. hopelijk lig je inmiddels alweer lekker te slapen! Was het wel lekker eten?quote:Op maandag 30 maart 2026 04:59 schreef Barreltje het volgende:
Je mag jezelf best zielig vinden hoor
Hopelijk morgen meer duidelijkheid![]()
Hier wakker met maagzuur..we aten laat en ik ging vrij rap erna slapen.. wsl geen goede actie..
Helaas.. heb ik nou trouwens goed onthouden dat je slaapapneu blijkt te hebben en nu met zo'n apparaat slaapt? Of helemaal verkeerd? Als wel, merk je wel dat dat je wat helpt of niet? Ik kan me inderdaad wel herinneren dat je ook vaak slecht slaapt.. vervelend.quote:Op maandag 30 maart 2026 05:59 schreef Barreltje het volgende:
De slaap kwam niet meer terug..ah well, ik ben er aan gewend. De wekker gaat over 5 min, dus er zo maar uit.
Eten was prima. Chef kookte, das altijd een feest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kan je een beetje lopen @vlindertje89We have far more in common than that which devides us..
nog 4 nachtjes slapen, dan komen we de chaos eens bekijkenquote:Op maandag 30 maart 2026 06:50 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen
Hoe is het nu met de pijn, @:vlindertje89?
Envoor @:Barreltje met je slapeloze nacht.
Hier ruim een uur voordat de wekker stond uit bed gehaald door Mooitje. Ik was wel een beetje wakker en ik hoor haar dan met haar kop schudden en dan een een voorzichtige zachte piep en dan ga ik maar
Als ik dat niet doe, wacht ze nog even en geeft dan een blaf.
Vervolgens wil ze dan naar de pups, om er dan weer achter te komen dat dat zeven haar bespringende monsters zijn dus dan wil ze helemaal niet bij die pups blijven![]()
Nou ja. Mooitje heeft voer gehad, pups ook, in tweede instantie kregen de pups zelfs nog een drinkbeurt. Schapen zijn uit hun hok en ik heb een rondje langs de beek gelopen. Kachel brandt. Poes op schoot. Liefste mag nog even slapen.
ik merk wel degelijk een verschil tussen dlapen met en zonder machinequote:Op maandag 30 maart 2026 06:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Helaas.. heb ik nou trouwens goed onthouden dat je slaapapneu blijkt te hebben en nu met zo'n apparaat slaapt? Of helemaal verkeerd? Als wel, merk je wel dat dat je wat helpt of niet? Ik kan me inderdaad wel herinneren dat je ook vaak slecht slaapt.. vervelend.
Ahh lekker! Heeft hij daar wel nog wat plezier in ook?
Vroege wekker trouwens! Altijd zo vroeg, of plannen?
Wat fijn!quote:Op maandag 30 maart 2026 09:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik merk wel degelijk een verschil tussen dlapen met en zonder machinehet is nu gewoon pet vanwege de perimenopause
Ook nog even een beetje genieten van je alleen-tijd?quote:Op maandag 30 maart 2026 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben voor het eerst in ik weet niet hoe lang eens een dag alleen thuis.
Zo maar eens beginnen aan de afwas en er moet nog flink gekookt worden voor in de vriezer.
Ojawel dat komt wel goedquote:Op maandag 30 maart 2026 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat fijn!
En wel klote van de tweede zinniet om @:Vanyel dr stokpaardje te jatten, maar gebruik je al hst/overweeg je dat? Ik lees daar wel goede ervaringen mee, ook wbt slapen. Maar nul eigen ervaringen verder.
[..]
Ook nog even een beetje genieten van je alleen-tijd?
Huisarts vond t wel erg dik en wel erg blauw, en duwen op enkelbotje ook wel erg gevoelig, dus ik mag door voor een foto. Even wachten tot directe buren thuis zijn en dan kunnen die me wss wel brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Awwwwquote:Op maandag 30 maart 2026 08:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wakker door klauw in mijn neusgat![]()
Want poes kletst altijd al graag maar nu is er een opgrade naar HEE WAAROM REAGEER JE NIET METEEN *por* *klauw*
quote:Op maandag 30 maart 2026 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:
En wel klote van de tweede zinniet om @Vanyel dr stokpaardje te jatten, maar gebruik je al hst/overweeg je dat? Ik lees daar wel goede ervaringen mee, ook wbt slapen. Maar nul eigen ervaringen verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Als gewoon wondje weekt het mooi schoon. Doenquote:Op maandag 30 maart 2026 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel alleen of ik vanavond in bad kan met mijn wondje op mijn been. Denk slimmer van niet maar heb er wel zin in
Cougar pubertyquote:Op maandag 30 maart 2026 09:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik merk wel degelijk een verschil tussen dlapen met en zonder machinehet is nu gewoon pet vanwege de perimenopause
quote:Op maandag 30 maart 2026 12:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
* Vanyel was je al dagen geleden voor in het dedicated overgangstopicHaha, ik kom gewoon niet in het overgangstopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(maar ja ik ben niet rap nu nee
)
Geen breuk of scheurtje in bot op de foto'smorgen 8.30 fysio, mag zij kijken of ze t eens is met mn eigen ingescheurde enkelbanden diagnose en zeggen wat ik al wel of niet mag doen.
@Bluesduim voor jullie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |