abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220463554
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 04:59 schreef Barreltje het volgende:
Je mag jezelf best zielig vinden hoor :Y
Hopelijk morgen meer duidelijkheid ^O^

Hier wakker met maagzuur..we aten laat en ik ging vrij rap erna slapen.. wsl geen goede actie..
Oh, dat is ook balen.. hopelijk lig je inmiddels alweer lekker te slapen! Was het wel lekker eten? :)
  maandag 30 maart 2026 @ 05:59:47 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220463562
De slaap kwam niet meer terug..ah well, ik ben er aan gewend. De wekker gaat over 5 min, dus er zo maar uit.

Eten was prima. Chef kookte, das altijd een feest
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220463567
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 05:59 schreef Barreltje het volgende:
De slaap kwam niet meer terug..ah well, ik ben er aan gewend. De wekker gaat over 5 min, dus er zo maar uit.

Eten was prima. Chef kookte, das altijd een feest
Helaas.. heb ik nou trouwens goed onthouden dat je slaapapneu blijkt te hebben en nu met zo'n apparaat slaapt? Of helemaal verkeerd? Als wel, merk je wel dat dat je wat helpt of niet? Ik kan me inderdaad wel herinneren dat je ook vaak slecht slaapt.. vervelend.

Ahh lekker! Heeft hij daar wel nog wat plezier in ook?

Vroege wekker trouwens! Altijd zo vroeg, of plannen?
pi_220463593
Goedemorgen :)

Hoe is het nu met de pijn, @vlindertje89?
En :* voor @Barreltje met je slapeloze nacht.

Hier ruim een uur voordat de wekker stond uit bed gehaald door Mooitje. Ik was wel een beetje wakker en ik hoor haar dan met haar kop schudden en dan een een voorzichtige zachte piep en dan ga ik maar :')
Als ik dat niet doe, wacht ze nog even en geeft dan een blaf.

Vervolgens wil ze dan naar de pups, om er dan weer achter te komen dat dat zeven haar bespringende monsters zijn dus dan wil ze helemaal niet bij die pups blijven :%
Nou ja. Mooitje heeft voer gehad, pups ook, in tweede instantie kregen de pups zelfs nog een drinkbeurt. Schapen zijn uit hun hok en ik heb een rondje langs de beek gelopen. Kachel brandt. Poes op schoot. Liefste mag nog even slapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220463609
Je moeder :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220463715
Ik heb nog een kleine anderhalf uur geslapen, gelukkig. Wel moe nu :O

De pijn - moeilijke vraag. Ik moest vlak na vorige post nog een keer plassen en kon toen wel beetje schuifelend naar wc, beter dan eerder vannacht, en minder pijn ook weer bij terugkomst in bed. Dus de paracetamol doet iig goed zn werk. Momenteel nauwelijks pijn, maar ik lig nu ook stil in bed. Als ik weer rechtop ga en ga belasten verwacht ik weer meer pijn. Maar met pcm was het in beweging iig houdbaar, zonder eigenlijk niet.

Wat lastig van je spoiler :'( en stom ook.
En mooitje die zich realiseert dat bij 7 pups helemaal niet is waar ze per se wil blijven :D . Je bent al lekker productief geweest ^O^
pi_220463725
Wakker door klauw in mijn neusgat }:|
Want poes kletst altijd al graag maar nu is er een opgrade naar HEE WAAROM REAGEER JE NIET METEEN *por* *klauw*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220463846
Mogge!

Niet of nauwelijks geslapen boks

Ach @sigme
SPOILER
Hopelijk kan je een beetje lopen @vlindertje89
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 30 maart 2026 @ 09:18:17 #159
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220463988
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 06:50 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen :)

Hoe is het nu met de pijn, @:vlindertje89?
En :* voor @:Barreltje met je slapeloze nacht.

Hier ruim een uur voordat de wekker stond uit bed gehaald door Mooitje. Ik was wel een beetje wakker en ik hoor haar dan met haar kop schudden en dan een een voorzichtige zachte piep en dan ga ik maar :')
Als ik dat niet doe, wacht ze nog even en geeft dan een blaf.

Vervolgens wil ze dan naar de pups, om er dan weer achter te komen dat dat zeven haar bespringende monsters zijn dus dan wil ze helemaal niet bij die pups blijven :%
Nou ja. Mooitje heeft voer gehad, pups ook, in tweede instantie kregen de pups zelfs nog een drinkbeurt. Schapen zijn uit hun hok en ik heb een rondje langs de beek gelopen. Kachel brandt. Poes op schoot. Liefste mag nog even slapen.

nog 4 nachtjes slapen, dan komen we de chaos eens bekijken *O* O+
  maandag 30 maart 2026 @ 09:19:06 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220463995
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 06:10 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Helaas.. heb ik nou trouwens goed onthouden dat je slaapapneu blijkt te hebben en nu met zo'n apparaat slaapt? Of helemaal verkeerd? Als wel, merk je wel dat dat je wat helpt of niet? Ik kan me inderdaad wel herinneren dat je ook vaak slecht slaapt.. vervelend.

Ahh lekker! Heeft hij daar wel nog wat plezier in ook?

Vroege wekker trouwens! Altijd zo vroeg, of plannen?
ik merk wel degelijk een verschil tussen dlapen met en zonder machine :Y het is nu gewoon pet vanwege de perimenopause 8)7
pi_220464144
Goedemorgen

Ach @sigme -O- wat een nare situatie :*
pi_220464151
Ik ben voor het eerst in ik weet niet hoe lang eens een dag alleen thuis.
Zo maar eens beginnen aan de afwas en er moet nog flink gekookt worden voor in de vriezer.
pi_220464376
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik merk wel degelijk een verschil tussen dlapen met en zonder machine :Y het is nu gewoon pet vanwege de perimenopause 8)7
Wat fijn!
En wel klote van de tweede zin }:| niet om @Vanyel dr stokpaardje te jatten, maar gebruik je al hst/overweeg je dat? Ik lees daar wel goede ervaringen mee, ook wbt slapen. Maar nul eigen ervaringen verder.

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben voor het eerst in ik weet niet hoe lang eens een dag alleen thuis.
Zo maar eens beginnen aan de afwas en er moet nog flink gekookt worden voor in de vriezer.
Ook nog even een beetje genieten van je alleen-tijd? :Y

Huisarts vond t wel erg dik en wel erg blauw, en duwen op enkelbotje ook wel erg gevoelig, dus ik mag door voor een foto. Even wachten tot directe buren thuis zijn en dan kunnen die me wss wel brengen.
pi_220464786
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wat fijn!
En wel klote van de tweede zin }:| niet om @:Vanyel dr stokpaardje te jatten, maar gebruik je al hst/overweeg je dat? Ik lees daar wel goede ervaringen mee, ook wbt slapen. Maar nul eigen ervaringen verder.
[..]
Ook nog even een beetje genieten van je alleen-tijd? :Y

Huisarts vond t wel erg dik en wel erg blauw, en duwen op enkelbotje ook wel erg gevoelig, dus ik mag door voor een foto. Even wachten tot directe buren thuis zijn en dan kunnen die me wss wel brengen.
Ojawel dat komt wel goed :) en tijdens het koken/poetsen luister ik naar podcasts dus dat ik ook nog wel een beetje leuk.
Ik twijfel alleen of ik vanavond in bad kan met mijn wondje op mijn been. Denk slimmer van niet maar heb er wel zin in :+

Goed dat de HA je even doorstuurt dan heb je ook zekerheid.
pi_220465022
SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 30 maart 2026 @ 11:15:51 #166
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220465126
c_/

Ugh. Is het weekend nu al over?? (600km gestuurd in een dag, ik ben die auto wel even zat)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 30 maart 2026 @ 11:18:29 #167
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_220465137
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wakker door klauw in mijn neusgat }:|
Want poes kletst altijd al graag maar nu is er een opgrade naar HEE WAAROM REAGEER JE NIET METEEN *por* *klauw*
Awwww :D Kusje op je neusgat :*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220465334
Benieuwd naar de foto en veel sterkte met de pijn @vlindertje89

g heeft nu de CTthorax, vanmiddag later alvast kijken naar de uitslag... altijd weer spannend en het went nooit. Is de tumor gegroeid of zit ie nog in zijn bedje van bestralingsontstekingsmateriaal. (bonuspunten voor wordfeud).
Erg over gedroomd vannacht :{

En @sigme wat een geheugen hebben beesten soms (*not). Ik zie het zo voor me: ik wil naar mijn kinderen! SHIT zijn het er zoveel en ze willen weer drinken ook, oh no *wegrent (zie tekenfilmseries) :D

Xena heeft ooit een halve dag & nacht in de gangkast gezeten, we dachten dat ze buiten was... roepen roepen, maar niks, geen mauwtje niks.
Moest ik daar een plastic zakje pakken, wie komt blij die kast uit (nog wel als poes :P ) :') O+ alsof ze daar nooit had gezeten.

En je spoiler is erg lastig zeg :*
pi_220465644
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:57 schreef vlindertje89 het volgende:
En wel klote van de tweede zin }:| niet om @Vanyel dr stokpaardje te jatten, maar gebruik je al hst/overweeg je dat? Ik lees daar wel goede ervaringen mee, ook wbt slapen. Maar nul eigen ervaringen verder.
*)
* Vanyel was je al dagen geleden voor in het dedicated overgangstopic *)

SPOILER
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220465664
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel alleen of ik vanavond in bad kan met mijn wondje op mijn been. Denk slimmer van niet maar heb er wel zin in
Als gewoon wondje weekt het mooi schoon. Doen ^O^
pi_220465698
Blues -O-

Duimen voor *O*
pi_220465719
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:19 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Cougar puberty
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_220465782
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 12:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]
*)
* Vanyel was je al dagen geleden voor in het dedicated overgangstopic *)

SPOILER
Haha, ik kom gewoon niet in het overgangstopic O-) (maar ja ik ben niet rap nu nee :P )

Geen breuk of scheurtje in bot op de foto's ^O^ morgen 8.30 fysio, mag zij kijken of ze t eens is met mn eigen ingescheurde enkelbanden diagnose en zeggen wat ik al wel of niet mag doen.

@Blues :* duim voor jullie!
pi_220466127
Voor de liefhebbers van plaatje bij het praatje ;) . Het grote ei is uitgezakt, dus ik dacht vanochtend dat het wel mee viel met nog dik, maar met andere enkel ernaast is er toch nog wel een verschilletje ;)
SPOILER
pi_220466170
Dat is dan wel een meevaller vlindertje.
Het maakt je niet meer mobiel. Of durf je nu te rijden, lopen en fietsen?
Mogelijk kan de fysio de enkel tapen voor ondersteuning?

Maandag is een soort huishouddag. Bed verschonen- was draaien - vuilnis en oud papier en blikjes ruimen.
Straks eens de deur uit naar het volgende dorp. Leukere dingen.
En langs de apo/huisarts voor advies voor loopneus en iezen.
En complimenten voor de assistenten, die in het koor zongen gister.

@fietsie of anderen wat gebruiken jullie om klachten te verminderen?
#voorjaarsallergie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')